Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Hieno rivi Nenna! Aivan mahtavaa :happy: ja joo en mä nyt kokonaan toiveita heitä pois, odotellaan nyt rauhassa, jos se ovis sieltä kuitenkin tulisi. Olishan se mahtava saada pkussa ennenkuin aloittaa ekan letrokierron, mutta jos ei niin ompahan letrot odottamassa. Nyt olis huuhdellut putketkin :rolleyes:

Mymmelistille tsempit ekaan kunnon yrityskiertoon leikkauksen jälkeen, tehköön se ajatus kp1:stä siedettävän!

Tsempit ihan kaikille kierron loppupuolella meneville! Ja akupuolella ja keskellä, ihan kaikille. Tänne ei yksin kukaan jää, mutta toivomme silti, jotta jokainen täältä äkkiä poistuu :smiley-bounce016

Gatusa, eiköhän siinä 20vuodessa oo siis kertyny aikamoinen kokemus ja taito! :P toivottavasti saisit alkaa kunnolla tekemään kakkuja ja herkkuja ja saisitte vähän omaa rahaa ja loppujen lopuks oman asunnon! :)

nenna no siinä on leffaviivat että puusilmäisinkin näkee. :grin

Ovulaatiosta puhuneet, toivon niin. Mulla siis normaalisti ei tunnu juuri oviskipuja, mutta kaikissa kolmessa Pregnyl-kierrossa on tuntunut, tämä on ensimmäinen Pregynyl-ovis jossa ei juuri tuntunut, siksi jännitän. Vähän tosiaan "laittomasti" pistin sen ilman ultraa, mutta jos olisin jättänyt pistämättä olisi ovis lähes varmasti mennyt ohi juuri luovuttajan reissun aikana, joten pienempi paha tämä.

Mymmelisti tosi kurjaa että vieläkin saat kärsiä kovista kk-kivuista. :sad001

Hileinen, toivon niin että sulla pysyy tuhru poissa!

Kiitos onnitteluista <3

Haikara ymmärrän kyllä :/ tarkotin siis, että putää breikkiä ja antaa ajatusten tasaantua. Ja siis ootteko käynyt kaikki hoidot? Vai oliko teillä ettette lähdekkään? Sitä tarkotin kaikilla keinoilla.

Nenna nyt digiä! Helposti noilla viivoilla uskaltaa!!

Mymmelisti rintarinnan mennään taas :| mulla alkoi vuoto samaan aikaan ja sänky kärsi suurimmat vauriot :oops:

Joku kysyi koska saan pääsykokeista tietää; ens viikolla ja ihanaa me lähdetään lappiin 23.12 ja mies menee töihin seuraavan kerran vasta 4.1 ❤

-PikkuMinski kp1/30 yk28-

Minni: clomit, terolut katottu jo. Letroil tosiaa sain sen ovis +
Kyllä me kaikkiin näillä näkymin mennään vaikka en tiiä kuinka koskaan selviän niistä kivuista :( tosin mieli voi muuttua toivon et letroil saisin + ja limikseen jonku piikitys lääkkeen!

Ens perjantaina o luomu ultra jossa selviää ne verikokeet ja mikä tilanne jos mitää ei o tapahtunu loppuu tä luomu tähän!!!
Nyt va jaksettava sinne ens perjantaihin :)

Minni onnea hienosta digituloksesta :)!

Maggie kyllä mäkin tossa jälkimmäisessä kuvassa nään haaleaa viivat! Ei vielä mitään hätää kun sulla on niin aikaiset dpot :)!! Eikä hcg vissiin aluksi nouse kuin joka toinen päivä eli testaappa huom uusiksi ja vertaa eiliseen testiin :)

Nenna onnitelut hienoista viivoista <3

Täällä laskurin mukaan nyt rv 7+0 ja maanantaina olis ultra, niin jännää :) muita oireita ei nyt ole kuin ympäri vuorokautinen ajoittain voimakas pahoinvointi ja järjetön väsy

Minni, täytyy kattoa jos ehtisin tänään vielä apteekkiin niin voisin huomenna tehdä digin, epäilen vaan etten ehtii :P

Beisla, toivottavasti folli oli kerenny kasvaa tarpeeksi :)

Mrsc, oot aivan samassa tilanteessa ku mie olin tässä kierrossa, letroresepti valmiiksi takataskussa. Ainut ett miulle tosiaan sanottiin etten ovuloi ja niin luulin iteki ku ei sitä ovisplussaa tullu. Onneks jatkoin viel pari päivää ni sitten se pärähti :) ja nyt pärähti sitten toiseenkin testiin viiva :D
Toivotaan siulla yhtä hyvää onnea! :)

Mymmelisti, ikävää kun joudut kärsimään vieläkin kivuista :( voisiko olla ett ne viel vähän parantuu leikkauksen jäljiltä ja sit seuraavissa menkoissa (joita ei tule, koska plussaat!) ei enää ole kipuja? :)

Minski, hyvän pitunen loma miehelläsi ainakin, toivottavasti saatte hyödynnettyä sopivasti :)
Ja tsemppiä koulupaikan suhteen, toivottavasti saat sen paikan! :)

Murkku, missä testi viipyy? :P

Lumihiutale, toivottavasti väsy ja pahaolo helpottavat pian! Kohta on jo ultra ja pääsette ekaa kertaa näkemään pienen, ihanaa! :)

Nenna, en yhtään tiedä. Oli vaan jotenki sellanen luulo et kivut lakkaa. On mulla siis pahempiakin kipuja ollut mut siis luulin et pääsisin kaikista kivuista. Nyt jos sitä tulis nopsaa raskaaksi niin ei tarvis menkoista kärsiä ja sitten synnytyksen jälkeen ehkäsy jollon ei tarvitsisi usein menkoista kärsiä..

Täällä ketjussa puhisee sellainen plussa tsunami että huh huh, loistavaa naiset ja onnea kaikille plussista!

pitää nyt teillekin kertoa aamuisessa osteopatia käynnistä. Päätin siis vihdoin käydä osteopatiassa kun tiedän että sekin voi auttaa raskautumisessa. Olen viimeisen 2vuoden aikana kokenut ja nähnyt sen auttavan niin monenlaisiin ongelmiin niin oma usko ko.hoitomuotoon on iso.

Hoidossa maataan selällään hierontapöydän oloisella pöydällä vaatteet päällä. Osteopaatti painelee/pitelee sormia kehon eri pisteissä. Ehkä noin 5min jälkeen minulta katosi täysin paikan ja ajan taju ja havahduin aina kun hän vaihtoi käsien paikkaa. Siinä rentoutui kyllä täysin. Eli jotain kehossa tapahtui vaikka mitään en periaatteessa tuntenut. Hoito ei siis satu yhtään mutta saa kummallisia euforisia oloja kehoon.

40-50min hoidon jälkeen osteopaatti kertoi mitä löysi: lantio ja ristiluu ovat kovasti kiertyneet vasemmalle. Lantionpohja ja maksa olivat hyvin kireät ja vetivät toisia puoleensa (jos nyt oikein muistan) . Hän sanoi että kohdun tehtävä kun periaatteessa tuoda tavaraa ulos niin kaikki nämä kireydet ja kierteet tekevät sen että kohtukin on kovassa paineessa ja tavallaan vetää kokoajan itseensä päin ja se saattaa olla yksi syy miksi siittiöt eivät pääse kohtuun asti tai munasolu ei pysty kiinnittymään ollenkaan tai niin voimakkaasti että pysyisi loppuun saakka mukana.

Kysyin, että voisiko lääkärit huomata näitä niin sanoi että ei!! Kyseessä kun ei rakenteellinen tai esim leikkausta vaativa ongelma niin lääkärit eivät sitä tutki tai näe niitä. Fysioterapeutti voisi minun tapauksessa nähdä lantion kierron mutta ei kohdunpohjan ja maksan kireyksiä. Ne kun johtuvat kalvoista(?) joissa on jännityksiä niin niitä ei voi nähdä silmillä eikä millään laitteilla.

Stressitaso oli myös ylikierroksilla ja sanoi, että se on myös este raskautumiselle. Keho kun on sen johdosta kokoajan hälytystilassa niin raskautuminen ei pääse tapahtumaan.

Olo on edelleen ihanan euforinen ja tavallaan tuntuu että "leijuu". Minun kireydet ovat niin pahat että ovat tod näk olleet jo vuosia, jopa lapsuudesta saakka ja vaativat parin-kolmen hoitokerran että kireydet saadaan poistettua.

Hitto kun kaiken tän ois tienny vaikka 10v sitten niin olisin varmaan saanut lapset aijemmin ja ilman lapsettomuushoitoja. Mutta nyt näillä tiedoilla en edes odota, että tässä kierrossa raskautuisin. Hoidetaan kireydet pois alta ja sit mennään :grin

Tulipahan pitkä sepostus... Mutta siis yhteenvetona, että suosittelen lämpimästi käymistä tai edes harkitsemista että kävisi osteopatia hoidossa. Eihän siinä menetä kuin tunnin elämästä ja muutaman kympin rahaa :rolleyes: Eiks niin et kaikki keinot on sallittuja kun oman nyytin kainaloon haluaa!! Ja olihan se todella mielenkiintoista kuulla eri näkökulmasta, että mitä omasta kropasta löytyy!!

mymmelisti juu onha siinä ehtin kertyy kokemust enkä ol ikinä saanu huonoa palautetta alhamdulillah. mitä ne kIVUT sinne tuli höh, tulispa täst uudest kierrost plussa sinne joka pysyy laskettuu asti sisällä :)

minski inshaAllah pääset kouluun, nauttikaahan lomasta, lappi on ihana mikäli on oikeaa seuraa :) itellä ei ollu seura eikä tilanne kohallaa ku kerran kävin lapissa häissä.

pipanat hyvä että sait selkeyttä osteopaatin luona ja saat ittes kuntoon inshaAllah, tie vaik plussaisit ku kireydet poistettu.

tääl siivottu lenkin päätteeks, käytii aamul n. 5km lenkil tytön kans ja äske siivottii kämppä. oon aivastellu ja tyttö myös ja tukkonen olo ku pölyä ja hiekkaa paljon oli ku ukko aina sanon ku oon maininnu et siivoan "älä ny tänää siivoa" ja viimeks vets pohjoistuuleen syynä ettei saa siivota. hohhoijaa :) tänää vois leipoo leipää vaikka :) ja tehä mainoksen että leivon tilauksesta häihin ja muutenkin. jotenki malttamaton olo...

Mymmelisti, miekin kuvittelin ett tollasen leikkauksen jälkeen jäis vaan sellaset siedettävät kivut, mitä monilla siis on ilman ett mikään sairaus on pahentamassa kipuja. Aattelin ett sit vaan leijuis suurinpiirtein ku ei tartte olla viikkoa lääkepöhnässä :D mut harmi ettei siulla ihan niin hyvin käynykään, toivottavasti siulla ei kuitenkaan enää tuu piiiitkiin aikoihin menkkoja, kun plussaatte Minskin kanssa heti tammikuussa!❤

Gatusa, siehän oot nopea toimissasi :D siellä ei vissiin oo ihan niin vaikeeta tehdä töitä/ yrittää lähteä yrittäjäksi/ tienata itse elantonsa ku suomessa :)

Pipanat, hyvä jos löytyi jotakin joka saattaa vaikuttaa raskautumiseen ja se saadaan hoidettua, jospa ei sitten enää lapsettomuushoitoja tarvitakaan! :)

Miun maha muljahtelee tosi kummallisesti ja voi kamala mitä ilmavaivoja, jää kyllä mies ja kissa kakkosiksi, ei pysty käsittää miten paljon voi ilmaa olla ihmisessä :D mieskin vaan sano ett toivottavasti ei tuu kestää koko raskautta tää. Luulin ensin ett olin vaan syöny laktoosia liikaa, mut sit tajusin etten ollu juonu ees kahvia missä olis ollu maitoa.. :P

Aivan mahtava digitulos Minni! Onnea :Heartred

Kyllä Nennan leffaviivoillakin jo hyvin voi digin tehdä :) Onnea myös sinne :Heartred

Mymmelisti nyt sitten plussaa uudesta yk 1:stä!

Pahoittelut Minski :Heartred

Mrsc, pidetään peukkuja että ovis sieltä vielä tulee! Mukava kuitenkin odotella letrot taskussa :) Seuraava kierto sitten viimeistään on teidän vuoro hypätä plussa-aaltoon!

Jospa Beisla sattui nyt vaan erilainen ovis. Mä en varsinaista ovista ole tuntenut kyllä ihan varmaksi koskaan, en nyt Pregnylilläkään, mutta muista tuntemuksista pystyy kyllä arvaamaan että milloin se suunnilleen on ollut, kun tulee ihan järkyt turvottelut ja kipuilut alamahalla pitemmäksi aikaa. Toivotaan että nyt olikin juuri se täydellinen ajoitus ja plussapuhuri puhaltelee myös teille :)

Gatusalla varsin hyvänkuuloinen bisnesidea! Hienoa että miehesikin ymmärsi lopulta :)

Täällä nyt odotellaan. Harkitsen vakavasti, josko testaisi jouluaattona jos tuhru ei ole ehtinyt sitä ennen tulla. Menkkojen pitäisi alkaa 25.12.

kaakao kp 13/25, dpo 2, yk 11

Pipanat, kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta ja itse olen kanssa miettinyt pitäiskö tommosia kokeilla! Mistähän tälläsiä paikkoja löytyy??

-Mymmelisti kp1/30 yk 41/1

Minski, tosiaan toivon et on!!! <3 jospa tammikuussa tehtäis plussa testit??
Nenna, se olis hyvä kun ei tän jälkeen tarvis enää menkkoja tuntea ;)
Meillä on kyllä tammikuun lopussa se jatkohoidonsuunnitteluaika mutta en tiedä mitä siellä. Voikun siihen mennessä oliskin jo raskaana ja sais sen ekan ultran ;)
Ilmavaivathan on yksi raskaus oire ;) eli siellä tukevasti ollaan raskaana! Sääliksi käy kissaa ja sun miestä :D mutta eiköhän ne tän kestä!!! Heh!

Takaisin