Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Maggie, kyllä niissä haamut näkyy, elä nyt murehdi siellä. :)

Pikkuminskille pahoittelut tädin saapumisesta... :(

Minnillä hieno digitulos!!! Onnea!!! :)

Soma, kiitos kauniista sanoista! <3

On: aamupisu oli kuten arvasinkin niin laimeeta, että teen päivällä testin.
Kaikenlisäksi pelottaa aikalailla, että jos siihen testiin ei tulekkaan mitään... :( :(

Itkuherkkyys edelleen todella vahvana täällä, eilen purskahdin itkuun ainakin neljä kertaa. Ja yksi syy oli esim. Suloinen koiranpentu, jonka kuvan näin. Hulluksi tässä on tulossa!
Knapukka oli illalla todella korkealla ja edelleen normaalia pienempi ja pehmeämpi.

Muurahainen kp 31, dpo 14, yk 22

huomenta ihanat.

tsemppiä kaikille ja plussatuulia. nyt jatkukoon tuo joulukuun plussa-aalto :)

oi mikä ihana aamu, tyttö rallattelee syliss äiti <3
täällä eilen kävin taas ukon kans kehittävän keskustelun ja ukko on itseasias nyt myötämielinen mun ideoille eli muonitusbisnes firmoihin ja lisäks sit häihin ja muihin juhliin tarjoilut. ukko laskeskeli vähä mielessää minkä veran mun ideal mä tienaisin ni ihmeest muuttu ääni kellos ku päiväs muonitus tekee satoi dinaarei kulujen jälkee ja häätarjoilut tekee tuhansia jopa koska täällä hääkakut on arvokkaita ja muut tarjottavat päälle. minä käytän valttikorttina sitä että oon eurooppalainen joten tietävät että laatua on eikä huijata. tääl paikalliset ku huijaa valmistukses esim baklava tehää oikeaoppisest hunajakuorrutteella ni tääl tehään sokerilla. kai lisäks tuli lisää positiivisuutta sillä ku sanoin et haluisin meille oman kodin ettei tartte vuokraemäntää katella aina ja kuunnella, ois vapaus.

Muokattu viimeksi:
Maggie! Kyllä siellä kuitenkin jotain näkyy ja dpo 11 on kyllä kaikkien laskureidenkin mukaan tosi aikaisin. Ota maanantaina uudestaan!

Mieletön plussapuhuri täällä, toivottavasti ei toista tällaista tartte kauhean pitkään odotella. Luo kyllä toivoa, kun tälläkin listalla jotain tapahtuu, ei peli siis ole menetetty meillä muillakaan. Onnea hirmusti kaikille plussan saaneille ja tarrasukkia matkaan❤

On. Ei ovista näy, joten tästä voi tulla ovuloimaton kierto. Luin mun amneesin vielä ja ilmeisesti oikealla oli kuitenkin ollut 12 mm folli. Karkeasti laskettuna se olisi~20mm tänään, joten vielä on pieni mahdollisuus, että ovia nyt viikonloppuna tulee paikalle.

Ristiriitainen fiilis, toisaalta helpottais hirveesti, jos vaan luovuttais tän kierron suhteen ja eläisi joulun ihan normaalisti ajattelematta mahdollista raskautta tai sit on ihan hermoheikko ja miettii voiko viininsä juoda vai ei. Ollaan appivanhempien kanssa reissussa, joten vaihtoehto ei ole kertoa miksi en joisi ruokaviinejä...

Mrsc kp 15/28

Kiitos teille ihanat kun ootte jo heti aamusta käyneet lohduttamassa tätä hätähousua! :) <3 <3 Kiva että tekin näätte ne hailurat. Mut se, miks niin hätäännyin, ni oli se et viiva haalistui edellisestä päivästä! Se ei oo koskaan hyvä merkki jos niin käy... :( Mut ootellaan, tiiä kyl et dpo11 on aikaisin. Mut itepähän yllytitte alunperin testaamaan! :) :) :) Tää foorumi saa kaikkee hömppää kokeilemaan.

PikkuMinskille suuret pahoittelut. :'( Mä kuulostan ehkä jankuttavalta mutta suosittelisin vielä harkitsemaan niitä hoitokeinoja, jospa puhuisit aiheesta uudelleen ja mies vähitellen lämpeis ajatukselle. Näkeehän se ja me huomataan täällä myös, kuinka tuo odottamisen odottaminen raastaa... <3 Uskoisin, että hoidoista, jopa vaikka clomi-kuurista, vois olla teille apua. Ei välttämättä tarvi rankempia hoitoja edes. Voimia joka tapauksessa. <3

Murkku, mahdollisuus on yhä! :)

Minni, ai että mikä digitulos!! Ihanalta näyttää. Ja teijän lemmenloma kuulostaa nyt täydelliseltä. :) <3 <3 <3

Hilpertti, mielenkiintoista, että apteekin omalla ei saa välttämättä plussaa, vaikka muilla testeillä sais! :O

Maggie kp 34 dpo 11, lämmöt edelleen n. 37, poskia kuumottaa ja ihan satunnaisesti alavatassa on ollu tuntemuksia. Nyt ei mitään. Se kutina vaivaa edelleen. Meen tänään apteekkiin ja kysyn sieltäneuvoa, ja ehkä matkan varrella Tokmannista muutama testi lisäks. Sen digin jätän ens viikolle. Ne tulee postissa varmaan sit maanantaina kun keskiviikkona jo tilasin.

Ens keskiviikkona ajattelin klinikalle soittaa kun ois jo dpo 15 silloin. Oispa mielenkiintoista tietää, soitanko sinne ultra-aikaa clomien tsekkaukseen vai alkuraskauteen! Jännittäviä aikoja eletään.

Ja Mrsc, ihan hyvin voi vielä ovis tulla. Mulla oli silloin käydessäni isoin folli surkeet 10 mm ja siitä viikon päästä sain o-plussan. Ja ennuste oli huono, että mihinkään jaksais kasvaa. Mutta niinpä näköjään kasvoi. :) Ja mä en raaskis jättää yhtään kiertoa välistä, ellei ole pakko. Sun jouluviineihin, ni kaipa sitä voi lasia huulille kohottaa ja mukamas maistaa ja sit mies salaa juokin sun lasia tyhjemmäksi. :)

Maggie hailura näkyy :) voihan se olla haaleempi kun eilen jos on vaan laimeempaa pissaa..

Onnea minni digituloksesta :)

Pikkuminski pahoittelut :(

Murkun testiä ootellessa ..

Gatusa, hyvä et mieskin alkaa tajuumaan :)

Mrsc, ehkä se ovis sieltä vielä tulee.. Mut jos vielä ei oo ovista tullu ni ei tarvii jouluna vielä miettiä viinilasillisen juomista.. Eli rennosti vaan ;)

Kp12/28(?) ovista ootellessa..

Minni, mahtava digitulos!! Onnea! :)
Vitsi ku iteki uskaltais :P

Gatusa, hyvä ett miehesi alkaa tajuamaan pikkuhiljaa ett haluat auttaa tein perhettä itelles mieluisalla tavalla :)

Maggie, hätähousu se siellä terve! Hyvät hailut siellä edelleen näkyy ;)
Miun mies sanoi ett miun testeissä toka oli vahvempi ku seuraavan aamun, ja todennäkösesti johtu pissan vahvuudesta :)

Mrcs, eläpä vielä menetä toivoasi! Miulla tuli ovis kun folli oli (jos kasvanut normaalisti) 28mm ja melkein heitin jo pyyhkeen kehään paria päivää ennen, mut onneks en sillä ei ois vauvaa välttis tulossa! :D

Murkun testiä odotellessa!! :)

Pikkuminski, pahoittelut❤ :(

Maggie, niinpä, miekin tässä pohdin ett tarviiko sitä mennä letrojen vasteultraan laisinkaan, vai voinko vaan laittaa sähkäpostia ett nyt kävi hyvä tuuri vaikken ovuloi kunnolla :P

Minni, ihana digitulos! :)

Maggielläkin haamulainen! :)

Murkun testiä miäkin odottelen vielä, vielä voi plussaksi vahvistua! :)

On. Väsyttääää. Dpo 9 ja alavatsalla juimii, ei kuitenkaan kovasti. Ei vielä tuhrua. Aattelin että jos dpo 12 ei tuhrua ni uskallan testailla... tuhru on aina ollut tädin enne.

Hileinen dpo 9

Larissa Olipa kerran elämä on kyllä hyvä. :grin Ei kai ne faktat niin paljon muutu, tai eri arvoita oon lukenut uudemmistakin lähteistä mutta totuus on varmasti että vaihteluväliä on aika lailla.

nenna tee vaikka ensi viikolla digi, kyllä se silloin jo varmasti näyttää. Niin hyvin vahvistuu viivatkin sulla!

diabolicat, hyvä että saatte inssin jo noin pian, tsemppiä sinne! :)

Muurahaisen testiä odotellessa. :)

PikkuMinski jes, milloin saat tietää pääsitkö sisään?

gatusa hyvä että sun ukkokin alkaa vähän lämmetä bisnekselle, se varmaan tartti vaan aikaa sulatella.

Maggie, kyllä siinä kuivuneessa hailura näkyy vaikka varmasti harmittaa ettei viiva ollut vahvempi. Mutta joka tapauksessa mielestäni edellisessä testissä oli väriäkin. Toivon että viiva tuosta vahvistuu mutta jos niin ei käykään, uskon että siellä oli kiinnittymisyritys ja se osoittaa että clomit ainakin toimii sulla. Ovulaatio tuli ja jos tämä alkio ei jaksakaan, teillä on varmasti erittäin hyvät mahdollisuudet vielä clomien kanssa.

Viipsukka toivottavasti saat reseptin!

Haikaranyytti, ymmärrän hyvin jos kaipaat taukoa yrityksestä, mutta en usko että teidän kannattaa luovuttaa kokonaan. Ethän sä ole edes saanut kunnon hoitoa, sulla on ollut niin älyttömiä lääkäreitä! Jos teillä tosiaan on jossain vaiheessa muutto edessä ja mahdollisuus päästä paremmalle klinikalle, kannattaa varmasti katsoa sekin kortti.

puhvis, tervetuloa tänne ja pahoittelut että teilläkin tärpin saaminen kestää. Teillä on saman verran yritystä kuin meilläkin.

Mimmu sulla on sitten aika samat kiertopäivät kuin mulla, mulla oli eilen ovis Pregnylin mukaan.

Minni, onnea hienosta digituloksesta! :wav

MrsC ihan hyvin ovis voi vielä tulla, ja etköhän sä ennen plussaa voi juoda maltillisesti viiniä ruuan kanssa. :)

On. Mulla on ollut muutamassa kierrossa käytössä kuppikikka, varsinkin jos on pitänyt nousta ylös pian inssin jälkeen. Tunnin-pari olen kuppia pitänyt; jos siinä ajassa ei simppa ole uinut ylös niin on kyllä niin hidas yksilö että saakin pysyä poissa. :p Mutta eipä ole tuonut plussaa meille.

Eilen illalla piti Pregnylin pistosta laskien olla ovulaatio, mutta nyt ensimmäistä kertää Pregnylin kanssa en saanut kovia kipuja. Tämä jo neljäs kerta siis, ja viides letrokierto. Nyt jännittää miksi kipuja ei tullut, ehkä munasolu oli liian pieni... Tosin sain päivällä ovislimoja. Ja kyllä sitä jotain nippailuja tuntui pitkin päivää, ei vaan läheskään niin selkeitä kuin ennen.

Kuuleppas Maggie. Sulla on tossa apteekin omassa viiva. Hailura kyläkin mutta noihin ei viivan paikkoja tule eli iihan ota nyt rauhallisesti ja testaat ylihuomenna uudelleen tahi illalla. Seki huonosti nukuttu yö voi vaikuttaa siihen tulokseen....

Maggie: malttia malttia älä menetä toivoa kyllä siinä jtn näkyy ;) :p

Beisla: Puhut kyllä asiaa :) se on kyllä totta että eihän me olla edes kunnon hoitoa saatu :( Joskus tuntuu vaan helpoimmalta luovuttaa :(

Minni: preikki kuulostaa niin pahalta se tuo vaan lisä aikaa lapsettomuuteen :( mutta taas luovuttaminen niin lopulliselta! On tämä vaikeaa ! Mitä tarkoitat "kaikki keinot kannattaa käyttää?" :)

Murkku: pitää kokeilla kiitos :)

Larissa: Kai se kannattaisi mutta kun mitään hoitoja ei tunnu olevan yhtä pomputtelua ja luomukiertoja :( aika tuntuu niin pitkältä ku ei pääse yrittämään edes! Ja samalla on suuri pelko että jään tänne ihan yksin lapsettomaksi :(

Kp5
Yk 31

Minni onnea digi tuloksesta :D

Gatusa: no minä jo vähän ajattelin ettei sun ukkos niin pösilö ole ettei rahaa halua :D mietit vaan tarkkaan miten sulla esim. Isommat juhlat onnistuu järkätä leipomukset ku tyttö viel pieni ja jos säilytys tiloja/kylmätiloja ei ole kunnolla. Mut siitähän se alkaa että pieniä eriä ensin yksityis käyttöön ja sit kun asiakkaita on ni voi laajentaa toimintaansa. :D jee gatusa!

Beisla, kai se ovis on silti tapahtunut vaikkei kipuja tunnu? Jännä kyllä kuinka vaihtelee kerrasta toiseen tuntemukset. Toivottavasti kerkeisit vielä tässä kierrossa plussaamaan! :)

Hileinen, plussatuulia! :)

Haikara, toivottavasti saisitte toisen lääkärin kun muutatte ja saisitte sitten kunnollista hoitoa! Ärsyttää niin tein puolesta... :( tsemppiä!❤

On; Eilisistä kivuista huolimatta vuoto ei alkanut ja tänään mieskin näkee testissä tarpeeksi vahvan viivan jotta sitä voi plussaksi kutsua! :P

Nenna kp36 dpo16 rv4+2(oviksesta)

Liitteet

• WP_20151212_001.jpg
    WP_20151212_001.jpg
    327.1 KB · Katsottu: 231
Hitto mä luulin et kivut loppuu kun endo on poistettu :(
Ihan jäätävät krampit ollu eilisestä illasta ja aamu 8 heräsin siihen et vuoto alkoi. Tosi ihanaa mennä siis töihin koko illaksi :S kai se on buranaa vedettävä kaksin käsin..

-Mymmelisti kp1/30 yk 41/ 1

Nenna, melkeen leffaviivat! Iha mahtavaa! :) Onnea vielä!

Beisla, mulla ei pregnylin kanssa tullut mitään kipuja! Ja kuulemma ei niitä kaikille tule, ja silti ovis tapahtuu :)

On. Tutkin kalenteria ja tuhru on näköjään alkanut aina dpo 11 tai dpo 12 - useimmiten dpo 11. Nyt siis pari päivää malttia ja nähdään, tarvitseeko testata vai ei. Olo on toiveikas!

Hileinen, hih ei sielläkään tartte enää kauaa jännätä tuliko tulosta! Nyt kaikki plussatuulet ja vauvapölyt sinnepäin! :)

Gatusa, kuulostaa hyvältä kaikki noi leipomiset ja vielä hyvä bisnes idea! Tsemppiä sen kanssa!! Hyvä että mieskin siitä vähän kiinnostui. Onko sulla siis joku leipuri koulutus taustalla vai?

Maggie, oon niin näkeväni kaikissa testeissä jonkun näkösen viivan!! Sulla tais olla aikanen dpo niin kyllä se vielä siitä vahvistuu!!!<3

Aivan mahtava plussa aalto täällä näin loppuvuodesta! Ihanaa<3 onnea kaikille plussanneille. Heinä-elokuu on ruuhka aika varmaan synnäreillä :D

Hileinen, mulla on tunne että tää on teidän kierto<3

Haikara, tsemppiä mitä ikinä päätätkään! <3 onneksi sulla on ihana mies joka on sun vierellä!!

Lucky, kuinkas pitkällä sitä mennään ja millanen olo?

Beisla, pidän kyllä niin peukkuja tähän kiertoon teille! <3 toivottavasti ihan täys ovis ja ihan oikeeseen aikaan olet pregnylin laittanut ja tärppi käy! Ehkä aina ei vaan ovis tunnu niin selkeesti? Mulla ei itellä joka kk tunnu, toisin en niin siihen kiinnitä huomiota, sun taas tarvii että tiedät milloin pistää.. No mutta siis tarkotus oli sanoa tsemppiä! :)

Nenna, mitkä ihanat leffa viivat! <3 onnea onnea ja kaiken maailman liimat ja tarrat mukaan! Voitko lähettää ton testin sille lääkärille joka sanoi ettet ovuloi!!! :D

lucky jep kyllä se nyt tajus ja eiköhä mulla onnistu siis noi esim hää ja muut kutsut yksityisille, ukko kyl siin vaihees jeesaa iha varmast mielellää ku tietää et yhet häät tuo kaikkineen lähemmäs tonnin taskuun. ja ei se tytön hoitaminen ol yhtä rankkaa ku tuntikaupal vedessä seisominen ja yli 10kg painosen työvälineen siirtely hiekkoineen simpukoineen ja tyttöä hoitaes ei jalat aukea kuten hänen työssä.

nenna kunnon leffaviivatha sulla on mashaAllah...

beisla ei ollu sulattelu vaan se et ukko tajus ite tehä laskelmia. ja tietty oli et jos hän auttaa välil ni niinä päivinä sit tuotto puokkiin.

mymmelisti ei ol koulutus taustal mut melkei 20v kokemus :) oon lapsest asti leipon kaikenlaista ja suomes kaveri kerran valmistujaisiin tilas kakun. sai kehuja kyl kakusta mut eipä maksan enkä jaksan alkaa jankkaamaa ja oman pojan nimiäisiin tein aikoinaa tarjoilut ite, pari kaveria autto kyl vähä kans tarjoiluis kuitenki ja kaikki piti tehä nimiäisaamuna viel kaikenlisäks.

Takaisin