Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Muurahainen, suuren suuret pahoittelut negasta!! :( Mutta eikö sulla oo vielä dpo:ta jäljellä? Tää ei ehkä ollu vielä oikea tuomio.

Mymmelisti, voimia ahdistukseen. Niitä tulee itellekin harva se päivä. Välillä ihan itkukohtauksia, välillä sekavia naurukohtauksia ja välillä "mitä välii" -fiiliksiä. Toivotaan teille pian plussaa. Pitkä tie jo takana! <3

Minski, kyllä se ihme teillekin vielä tapahtuu, kun on jo kerran tapahtunutkin. Luotan siihen! :) <3 <3 <3

Lucky, ihanat ultrakuulumiset. Ja kiitos siitä lactal balance vinkistä. En vielä sitä ostanut kutinaani, mutta tajusin ottaa suun kautta otettavia maitohappobakteereja, joita on reissusta jääny. Ehkä nekin jotain tasapainottaa. :)

Ostin muuten just netistä kaks clearbluen viikkonäytöllistä digitestiä, kun en oo koskaan semmosia ostanu! Ihan vaan varoiks ku nyt pääsin tähän ovulaation makuun kerrankin. Jos ei nyt tässä niin ehkä seuraavassa kierrossa saan käyttää niitä. :)

Alavatsassa ihan pikku nippailuja, mut jos en keskittyis ni tuskin edes huomaisin. Lämmöt on vielä koholla, 36,83 äsken mitattuna,

Perjantaina oon menossa ulos syömään. Kääks, pitäiskö silloin testata vai mennä linjalla yks lasi kiinnittymispunkkua :) Tuskinpa perjantaina vielä mitään näkyis, masentuisin vain ja vetäisin negan tullen sittenkin yhden pullon irrottumispunkkua! XD

Maggie kp31 dpo 8

Muokattu viimeksi:
Lucky onnea!❤

Olen erittäin pahoillani kaikkien teidän puolesta jotka eivät tänäkään vuonna raskautuneet :( 2016 olkoon teidän vuosi!❤

Minnikö sitä kyseli miltä k.napukka tuntui, niin en oo itseasiassa sitä ikinä koittanu kun en sitä ekalla 5kerralla löytäny ja sit luovutin :P

Usko meni noiden älyttömien kipujen myötä, nyt odottelen vaan tätiä joka saapuu varmaan huomenna :'( mut tiedänpähän ainakin voivani raskautua, se on jo yli puoli voittoa sekin!
Eikä varmaan tarvii teitä ihania jättää❤ mie ilmottauduin jo ajat sitten raskaaksi 2016-ketjuun :D

Nennaa, Onnea! Menkkakivut kuuluu raskauteen. Niitä tulee yhdessä sun toisessa raskauden vaiheessa kun kohtu kasvaa. Sä tapaat tädin seuraavan kerran joskus vuonna 2017 :)

Tytsyy, En muista onnittelinko jo joten onnea sinullekin :) (Ai mikä raskausdementia.. ;) )

Ja negan saaneille pahoittelut! Aloitatte sitten ensi vuoden kunnon plussatsunamilla!

Onnea Lucky :Heartred

Voi että ku mä toivon että meidän alkio olisi matkassa mukana ja olisin 3+3. Harmi et pregnylin takia aijon testaa vasta aatto aamuna:santa Jos ei onni käy, vuodot alkaa ennen sitä

Nyt nenna vähän positiivisempaa asennetta! :D olet raskaana kunnes toisin todistetaan! Mut joo okei kiitos knapukka vastauksesta :)

Kiitos ihanat❤ no testaan jokatapauksessa huomenna ja kattoo sitten miltä näyttää.
Lauantaina ois kosteat pikkujoulut, joissa taidan olla kuskina ja avata yhen siiderin ja kanniskella sitä siellä kokoillan. Tää on nyt paha ku nää on sellasia kavereita joiden kanssa yleensä kerran vuodessa tulee vedettyä oikein olan takaa, ni varmasti epäilevät jos en juo :D

Miha, toivotaan parasta ja plussatuulia! :)

NENNA!! Mahtavaa! Onnea :Heartred

Lucky onnea ihanaa ihanammasta pikkusykkeestä ultrassa!

Ja pahoittelut negasta murkku :sad001

Jännittävä päivä huomenna kun Minni ja Larissa plussaa :wink:wink

Pikanapa: Inssi ei tuntunu missään! Vähän rupesi jo epäilyttämään tekikö ne mitään, kun kuvittelin edes jonkinlaista tuntemusta tulevan :p Ja Pregnylin pistivät, kun ei tänään vielä tullu ovisplussaa. Johtofolli oli reilu 20 mm ja limis 8 mm eli ihan hyvä hetki oli inssille. Pääsee sitten sopivasti jouluksi jännittämään ja piinailemaan testatako vaiko odottaa menkkoja :nailbiting:

Kaakao, hyvä jos inssi ei tuntunut miltään! Nyt vaan jännäämään ja plussaamaan! :)

Ainiin ja lucky, en enää muista missä ketjussa kyselit siitä salaisesta ryhmästä, niin mielestäni siitä pitää laittaa viestiä MiraMarialle :)

Tekis kamalasti mieli tulla katselemaan mitä elokuisissa höpistään, mut pelkään kamalasti jos sinne jään koukkuun ja sit tää "plussa" olikin vaan joku feikki ja sit se tuntuu kahta kauheemmalta! :(

Kiitos kaikille myötäelämisestä!

Maggie, tänään oli dpo 11.

Viikonloppuna teen vielä testin ja tiistaina pitäis luget lopettaa jos plussaa ei tule. Mä vaan niin odotin, et se dpo 9 ihme haamu olisi vahvistunut, mut ei hävis seki sitten kokonaan... :(

Kaakao, hitsi miten jänskää siellä on, tsemppiä!! :)

Nenna Mä en kestä, mulla ollu tällä viikolla ihan samoja oireita, jalat kihelmöi ja puutuu, ja vessassa saa ravata tosi usein ja pisua tulee todella paljon ja on hyvin laimeeta...

Takaisin