Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Minni, onneaonneaonnea plussasta!❤ mietinkin tuon ekan kuvan kohdalla ett samalta miun testit on näyttäny kun ei väri oo kunnolla taustasta hävinnyt niin ei viivaakaan oo tullu.

Apua mitä täällä tapahtuu, meille, samalla viikolla, viimenen mahis tänävuonna, en käsitä, en ymmärrä!?!? :D

Pissin tikkuun ja sit tajusin ett tulikin jo kiire hammaslääkäriin, eli ei kuvaa :( mutta vähän erilainen testi oli, testiviiva näytti jotenkin leveemmältä ehkäpä? :D otan kuvan kun pääsen kotiin, mut miusta se oli taaas vahvistunut, vaikkeihän sen pitäis joka päivä vahvistua käytännössä? :o

Laitoin pikkuhousunsuojan kotoota lähtiessä ja nyt vaan odotellaan miten käy :D

Nenna kp34 dpo14

Minni mun magneettikuvaukset osu kesäkuun alkuun ja plussa tuli kuun 28pvä ja viikkoja jo 6+. Tulos istuu olkkarissa ja katselee telkkaria ;)

Oli mulla masun päällä sellanen lyijymatto, mut en mä osannut edes epäillä raskautta :p

Larissa, pahoittelut negasta :( olisin niin toivonut siulle riittävän tämän vuoden raskautumiselle :S
Niinkun tietysti kaikille muillekin, toivottavasti mahdollisimman moni kerkee vielä plussaamaan tänävuonna❤

Kiitos Minski, Minni, Nenna ja mimmu <3 Toivottavasti kaikki loput plussataan ensi vuonna ja mielellään heti tammikuussa! <3

Nyt on kylläkin vaan aika lohduton olo ja kyyneleet virtaa vaikka ei se nega taaskaan mikään yllätys ollut. Veli tule tänään pariksi päiväksi kylään ja pitäisi yrittää esittää normaalia. Alan vaan olemaan niin loppu tähän. Pitää ehkä käydä miehen kanssa pieni keskustelu ja valaista sitä miltä musta tuntuu.

Larissa, pahoittelut negasta, mut älä vielä lugeja lopeta.. Itsellä esikosta eka haamu tuli vasta dpo16. Tai jos et malta oottaa, niin voithan kysästä saisitko verikokeen, ois ainaki varma..

Mannikka, ehkä käytän lauantaihin asti lugeja ja testaan vielä sunnuntaina eli dpo 16. Kiitos tsempistä <3 mutta en vaan kyllä jaksa ihmeeseen uskoa.

Haya, tervetuloa! Pikaista plussaa ja pysyvää sellasta!! Rankka vuosi teilläkin... <3

Larissa, pahoittelut!! Vielä on kuitenkin toivoa <3

Minni, aapuva, aapuva, aapuuva! Upeata! Näkyy selvästi. Ja toi on niin totta ettei välttis näy vasta ku menkat ois myöhässä. Se niin usein unohdetaan täällä... Onnea!

Nenna, kyllä se joka päivä vähän varmaan tummenee, mutta tuplaantuu joka toinen päivä. Eli joka päivä puolikkaan verran tai jotain.

Itellä ehkä huomenna testiä, ois dpo10

Maggie dpo9

minni MITÄ MÄ SANOIN!!!? :) onnea tuhannesti mashaAllah tarrasukkia ja vauvaliimaa ja kaikkea sinne nyt että pikku sissi pysyy kyydissä laskettuun aikaan asti :)

nenna mä jotenki tunsin että siellä viiva vahvistuu vaan onnea tuhannesti sinullekin ja tarrasukkia, vauvaliimaa bodyja, potkareita ja kaikkea :) aivan ihanaa :)

lucky onnea sykkeen näkemisestä mashaAllah :)

larissa harmi ettet laittan kuvaa testistä et oisin voinu kattoo josko jotai näkys sittenki :)

hileinen plussa-aaltoon mukaan :)

no nii, mun pitäs olla ilmiselväst leipuri ammatilta täällä näköjään. ukko anto eilen työkaverille mun leipoman pullan ja se sano et ne mitä kaupois myydään ja ilmeisest leipomoissaki on roskaa mun pulliin verrattuna, tänää mukana lähti croissantteja :) ukon veli eile maisto niitä ja oli et aivan ihania mistä ostettu ni ukko sano et ei ku emäntä ne leipo ni katto haavi auki et ai emäntäs on tehny nää herkut. :)

Maggie, huomenna jatkat tätä plussa-aaltoa!!! :)

Mannikka, halusit kuulla lisää toilailuja niin tässä tulee :D Ajattelin keittää kahvit tähän vitutukseen. Mietin, että jauhan pavut niin saan vielä parempaa kahvia ;) no levitin tietty ne pavut lattialle ja sitten kun sain kahvin kiehumaan niin saan hetken kuluttua ihmetellä että mikä mättää, kun kuuluu vaan hitonmoista pörinää mutta kahvia ei näy. No vesi olisi aika olennainen osa kahvin keittämisessä :D

Gatusa, oisko siinä sulle uuden bisneksen paikka?? ;) ja sorry en laittanut testistä kuvaa (itseasiassa tein 2 :D ) kun nakkasin ne testiajan jälkeen vaan suoraan ulkoroskikseen :D En halua nähdä enää yhtään viivanpaikkaa tai roskishaamua!

Kiitos kaikille tuhannesti! En vielä uskalla olla aidosti onnellinen mutta eteenpäin vaan!
Olette ollut aivan korvaamaton tuki ja turva enkä ikimaailmassa olis uskonut, että täysin tuntemattomat naiset on ne ketkä ihan ekana tietää plussasta! Jopa ennen miestä! :D

Larissa tuo on paskatesti onestep! :D

Gatusa jep mitä sä sanoit! :D tässäkohtaa voin sanoa, että se kohdunnapukka ei kerro sitten yhtään mitään! Eikä myöskään lämmön heittelyt! Tänään tosiaan oli aamulämpö 36.6 mutta toissapäivänä sen 35.4!

Takaisin