Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Nenna, onnittelut, sehän on plussa!!! Nyt superisti tarrasukkia pikkuiselle matkaan!!! Ihan mahtavaa!!! :)

On: testi tehty. Ei, en tullut raskaaksi vuonna 2013, enkä tullut raskaaksi 2014, enkä näköjään tullut raskaaksi 2015. Mikä sitten on se minun vuosi?!? :( :( :( paska fiilis!!! :( :( :(

ImageUploadedByVau Foorumi1449659961.691840.jpg

Nenna, onnittelut, sehän on plussa!!! Nyt superisti tarrasukkia pikkuiselle matkaan!!! Ihan mahtavaa!!! :)

On: testi tehty. Ei, en tullut raskaaksi vuonna 2013, enkä tullut raskaaksi 2014, enkä näköjään tullut raskaaksi 2015. Mikä sitten on se minun vuosi?!? :( :( :( paska fiilis!!! :( :( :(

View attachment 25431

Tiedän tiedän niin tuon tunteen! <3
Sama täällä :( alkanu jo miettiä onko musta edes äidiksi kun luontoäiti pistää noin kovasti hanttiin! :(

Pahoittelut minski! :( mä kans siirryin jo raskaaksi 2016 ryhmään! Siinä olis taas 12 x mahdollisuus.. Yhdessä mennään sitten sielläkin<3

Nenna se vaan plussas vielä!! <3 siitäs sai lääkäri :P paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia!!! <3 et manaa nyt menkkoja sinne! Olet raskaana kunnes toisin todistetaan! ;)

Minni sulla niin vahvoja viivoja ollu o testeissä ni tee nyt mun mieliks r testi! Larissa myös!!! :D

Murkku, yhdessä mennään ens vuosi<3 tollain kun luettelit kaikki vuodet iski muuten päin näköä et hitto 2012 alotettiin yrittää, tuli koko 2013 yrittämistä tuloksetta, 2014 tuloksetta, 2015 tuloksetta ja silti on usko tulevaan, mut mille vuodelle? :O sovittiin varmaan jo tän vuoden alussa sama mut nyt luvataan et kukaan ei enää jää 2016 ryhmään! :D

On. Pieni ahdistus hetki ollu kun ei asiat ole mennyt niinkun olisin halunnut. Mitään kirjoteltavaa ei oikeen oo ollut kun eilen vasta uskalsin ja oli aikaa lämpimään hetkeen miehen kanssa ;) jospa toivekkaana ens kiertoon.. Saatiin muuten jatkohoidonsuunnitteluaika 20.1 saas nähä mitä sillon!

-Mymmelisti kp 28/29 yk 40/0

Voi murkku :(

En saa ees töihin keskityttyä kun pyörii asiat päässä. Ihmetyttää kun eka lääkäri ei maininnut mitään raskautumiskieltoa. Sit oletin et se johtuu niist toisista abistä kun niis lukee et ei saa käyttää raskauden 1. kolmanneksella. No eihän miul ehi olla ees ovista tän kuurin aikana :s oon täs yrittäny googlailla ja en löytäny oikein mitään, ees keskusteluja raskautumiskiellosta :o tämmönen löyty kuitenkin: http://www.terveyskeskus.fi/do.xsp?objectType=vlqry&viewType=searchownview&consultationId=944

En nyt tiiä uhmaisko lääkärin käskyä. En usko et silti raskaudun, varsinkaa jos kohtu ei oo valmis.. Mut tuntuu niin turhalta jättää kierto välistä jos tulehduskin on hoidettu ennen ovista :o :s

Nenna!!!! Vau ihan selvä plussa! Tarrasukkia matkaan, toivotaan, että mä toistaisin saman ja saisin ovisplussan ja vielä r-plussankin jouluna ❤

Nopeasti kännykällä kommentoin, Beislalle. Mulla on ollut ovistesti viimeksi plussalla 4 päivää, viidennestä en tiedä kun testit loppui kesken. Mä odotan nyt sitä, että pääsen tammikuussa alottamaan ne letrot ja eiköhän sitä siitä piikistäkin selvitä :)

Murkku: pahoittelut negasta! Tuntuu todella pahalle sun puolesta! Kyllä sen on sit oltava 2016 alkuvuosi.

Ja muut tytöt jotka tänä vuonna ei kerkee piinailla niin tammikuu 2016 on teidän kuu! Sanon teille sen ohjeen että pitäkää puolenne. Pommittakaa lääkäriä kysymyksillä, kertokaa oma arvio tilanteesta, kyseenalaistakaa lääkäriä. Vaatikaa verikokeita ja folliultria. Älkää menettäkö toivoa ennen kun kaikki voitava on tehty johon itse olette valmiita! Ja noista clomeista ja letroista... Älkää tyytykö vaan yhteen kiertoon ja yhteen folliultran tulokseen, jos ei heti tehoa. Kyllä se kroppa vaati enemmän kun sen yhden kierron herätäkseen siihen että jotain olis tapahduttava!

On. Täällä oli se kauhulla odotettu ultra. Luulin näkeväni vain tyhjän kohdun mutta olikin siellä 5.7mm kokoinen pieni ihme papu jolla sydän sykkii lujaa. Koko vastasi rv 6+3 mutta rv 6+5 on menossa ja arvioitu la 29.7. Tätä ihmettä on odotettu yli 2 vuotta. Se odotus viimein palkittiin vaikka monta kertaa itkien uhkasin luovuttaa. Näin sykkeen. Se on elävä ja toivon että tämä elämä on mun sylissä vielä elokuun alussa. Mietin vaan sitä mitä toi meidän 5 v miehen alku tuumaa kun kuulee saavansa pikku veljen tai siskon. Kerromme sitten rv 12 ultran jälkee vasta muille!

Minski entäs tuo kohdunnapukka joka on aivan vuotoasennossa? Kaiken muun pystyy selittämään, mutta sitä ei :( Se on saletti että täti tulee vielä!

Lucky onnea hyvistä kuulumisista! <3

Minni, komppaan Minskiä ;) kohdunnapukka kuulemma voi olla vaikka minkä tuntuinen ja vaikka missä asennossa alkuraskaudessa! Huomenna plussaat ja minä tuijotan sitä negaa :D

Äh nyt on kaukaa haettu :D ihana että jaksatte toivoa munkin puolesta! Kyllä mä vielä huomenaamulla teille näytän kuka on oikeessa :P :D

Takaisin