Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Maggie oire se on se sun kutina. :wink
Ja älä ettei mun käynyt mielessä kaunistella yritystilastoja... mutta kerrottiin sille lääkärille yritysten määrä jo kesällä niin ei siinä auttanut. En olis muuten edes harkinnut mutta yks ainoa tauko... meillä sentään on yritykset tarkalleen ajoitettuja ovistestien kanssa, mikä on enemmän kuin monilla. Ymmärsin että tää 12 kertaa koskee nimenomaan Kelan korvauksia, julkiselle kai pääsee yrittämään vuoden jälkeen. Vaikka mistä siinäkin tietää kuinka rehellisiä ihmiset on.

Larissa, onko sulla ennen tullut keltaista valkkaria? Eikö keltarauhanen tee sitä tärpin jälkeen kun se ylläpitää raskautta ennen kuin istukka on kehittynyt? Jos on uutta sulle, sit oon todella toiveikas! :)
Mun se Pregnyl-resepti on itse asiassa se "varapiikki" minkä reseptin lääkäri laittoi siltä varalta että alkuperäiselle lääkkeelle käy jotain. Mähän nyt pistän sen vähän laittomasti, kun sanoi ettei kannata pistää sitä ilman ultrausta ja sitä ei nyt otettu. Mutta kolmesti mut ultrattiin ja aina kasvoi hyvin ja melko samaa tahtia. Ainoa haitta siitä voi olla, että jos munasolu ei olekaan kypsä niin silloin tuskin hedelmöittyy, mitään vaaraa siitä ei mulle pitäis olla. Luovuttaja lähtee tosiaan viettämään pitkää viikonloppua, muuten odottaisin luomuovista. Nyt se todennäköisesti tulisi just viikonlopun aikana, sen verran säännöllinen mun kierto on letrojen kanssa. Silloin menis satavarmasti tämän kierron mahikset.

MrsC, tosiaan parempi tilanne että löytyy jotain mitä voi melko helposti hoitaa, kuin että olis vaan selittämätön lapsettomuus.
Mikä muuten sulla on "pitkään plussalla pysyvä ovistesti"? Koska mulla on plussalla kolmenakin päivänä ja myös paljon pieniä folleja joista on huonosti löytynyt johtofollia luomuna.
Tsemppiä jos joudut irrotuspiikkiä käyttämään. Voiko sun mies pistää sen jos sua itteä tekee pahaa? Mulla muuten Pregnyl tekee pahat oviskivut vaikka muuten en ovulaatiota juuri tunne. Noin 36 tuntia pistämisestä tulee ovis. Kerran vahingossa pistin sen niin että ovis tuli yöllä, ja heräsin siihen kipuun. Nyt ajoitan oviksen päivälle.

Kaakao, hurjasti tärppionnea inssiin! :)

PikkuMinski ja Tyttötiikeri, pahoittelut negoista. :sad001

Muurahainen jänskää, plussatuulia! :)

Misu niinhän se on, että o-plussa ei takaa että ovuloi, ja jos ei koskaan saa o-plussaa ei takaa että ei ovuloi.

Minni, milloin sun testi onkaan tulossa? :grin Kyllähän raskaana kohtu kasvaa ja muuttuu, ihme olis jos siellä ei mitään tunnu jossain vaiheessa.

Hileinen, jaksaa jaksaa! :)

Nenna, mahtavaaaaaaaAAaaaaaAAAAAAAaaaaaAaaaaa!!!! :) :) :) Ihan selkeä PUNAINEN viiva siinä on, ei ees mikään tihrustettava haamu vaan kunnolla ja helposti näkyvä viiva. :) vau!

PikkuMinskille ja Tyttötikrulle pahoittelut negoista.

Misu91, mulla todettu kanssa selkee pcos ja o-testi näyttää hailuraa mutta en ikinä ollu saanu o-plussaa, paitsi tässä kierrossa clomien jälkeen ja sekin todella pitkällä viiveellä. Mut ikävää kyllä ettei testeihin oo luottamista.

Minni ja Larissa aaltoon mukaan! :) +++++++++++++++

Omaa napaa: Aamulämpö 36,92, tosi korkee mulle. Viikonlopun aikana pompsahti 36,54-> lähelle 37, dpo 5-7. Voisko voisko voisko???? Siis voisko kiinnittyminen nostaa lämmöt noin? Ei oo oikeestaan kipee olo mitenkään, tuskin siis oikeeta kuumetta lähentelee. Googlettelin taas hulluna kaikkia keskusteluja eilen illalla. Huomasin yli kahden tunnin jälkeen että olin ihan koukuttunu yhteen blogiin ja en meinannu millään päästää itteeni nukkumaan. Tää on hullua!

Maggie ko 31 dpo 8

Ai kato Minni olitkin ehtinyt laittaa että testaat huomenna. Jes!
Tänne tulee nyt niin hirveetä tahtia viestejä että oman viestin kirjotuksen aikana jo iso liuta. :grin

Jellis, onpa turhauttava tilanne. :sad001 Toivottavasti suostuisivat antamaan apua uuden kierron alkamiseen.

neppa onnea, kiitos tarinastasi. :)

Maggie, kumpa olis kiinnittymistä ja pysyy kiinni! :)

Beisla, viime kierrossa oli kans tota keltaista valkkaria ja epäilen että silloin oli se kiinnittymisyritys. Eli saa nähdä :) itse epäilen kyllä, se johtui siitä, että keltarauhanen kuoli pois ja antoi lopussa kaikkensa :D tänään ei nimittäin ole enää tissit yhtään arat ja yleensä on näin vasta menkkojen jälkeen :/ ja valkkarikin on ihan normaalia oli se sitten hyvä tai huono merkki...

Ja samahan sun on se pregnyl pistää jos siitä ei voi haittaakaan olla :)

Maggie, toivotaan että on kiinnittymistä!!! :) testaa viikonloppuna..? ;) mie olen kans ihan hirveä googlettamaan kaikkea mahdollista piinapäivien aikana :D

Neppa, onnea plussasta ja kiitos kun kerroit tarinasi :) pidempään yrittäneiden plussat lämmittää aina sydäntä :)

Jellis, kylläpä sulla on nyt pitkä piina :( ja oot varmaan testannut? Kannattaa varmaan jossain vaiheessa kysellä apuja.

Muokattu viimeksi:
Uskaltauduin taas tekemään aamun toisesta pissistä o-testin :D Miks se on niin vaikeeta uittaa sitä r testiä?
Täähän on ihan naurettavaa kun ei ovistestit kerro raskautumisesta paitsi jos testiviiva on melkein jopa tummempi kuin kontrolli :D hölmö kun on!
ImageUploadedByVau Foorumi1449653481.002437.jpg

Täällä perjantaina verikokeisiin ne LH ja se toinen arvo. Luomu folliultra osuis vklp ja sillo ei ultrata ni taitaa jäädä ny välistä ku ei ole kun kuulema yksi lääkäri :( no en mä ois sinne halunnukkaan!

Kiitos kaikille eilen kauniista sanoista <3

Minni plussaa viel <3

Yk 31

Neppa, kiitos tarinastasi ja onnea raskauteen!

Maggie, voi apua siellä plussataan!

Minni, ootan jo innolla siun testiä, oon varma ett siel jotain näkyy!

Larissa, vai samanlaista valkkaria ku viimekski? Eli plussa tulee tikkuun ;) toivottavasti pysyy matkassa mukana sitte kans ;)

Jellis, pöh kun kierto pitkittyy :( ootko testiä tehny?

Varshaisdementia iski enkä enää muista kenelle muulle kommentoida :/

Oireita ei oo! :D jalat tosiaan puutu samalla tavalla ku Murkulla(!!!) viikko oviksesta muutaman päivänä ja se oli aika omituista. Menkkakramppeja tuntuu vähän väliä, ja sillä ennustankin menkkojen alkavan huomenna.

Nyt on dpo13 tai 14 ja kp taitaa olla 33 :)

Ehkä se vielä vähän tummeni :D voi tätä pölhöö ihmismieltä! Kyllä sillä tädillä on kuitenkin vielä aikaa tulla ja huominen testi on negaa takuulla... Sitäpaitsi ton testiviivan pitäis olla paljon tummempi jo tässäkohtaa kiertoa jotta voisin olla toiveikas.
ImageUploadedByVau Foorumi1449654378.667221.jpg

Nenna et ole tosissasi, että odotat vielä menkkoja tuollaisen testin jälkeen? Herääs nyt nainen! Menkkoja harvemmin tulee kun on tukevasti paksuna ;) ja minun testi on nega se on saletti:D mielenkiinnosta kysyn, että ootko kokeillut kohdunnapukkaa?

Muokattu viimeksi:
Nenna, mielenkiintoista kuulla että oot aikalailla oireeton :) ja älä nyt mitään menkkoja manaa sinne hullu nainen!!! Oot raskaana!!! Digi kehiin ;)

Minni, kyllä alkais olla vahvasti r-testin aika ;)

Vaikka kaikki ihanat plussat täällä pidempään yrittäneiden keskuudessa tuokin toivoa niin oon jotenkin jo ihan varma että tämäkin kierto on pettymys :( huomenna saa taas negaa katsella ja sitte oottaa että ensin menkat ja sitten ne 2 viikkoa kestävät oudot kivut alkaa :( no, sitten pääsen toteuttamaan mun joulusuunnitelman eli makuuhuonemaratonin :D

Pitää noista menkkajomoista tulla kertomaan :) Itse yrittänyt noin 6 vuotta ja takana 2km ja useampi kemiallinen. Kierto heitellyt 28-70, eli menkkojen tulon voinut päätellä vain kivuista. Viikko ennen isänpäivää alkoi jomottelemaan töissä tosi kovasti, mun kivut yltyy aina niin kovaksi, että parempi napata heti kolmiolääkettä naamariin. Tuolloin kuitenkin vaisto sanoi, että pitää koittaa pärjätä parasetamolilla. Isänpäivänä plussasin ja nyt 8+4 :) Viime ultran perusteella mahassa kaikki hyvin ja sydän sykkii. Melkein viikon plussan jälkeenkin jomotteli niin kovaa, että normi tilanteessa olisin napsinut särkylääkettä surutta. Eli älkää masentuko liikaa niistä jomotteluista :)

Toivon koko sydämestäni plussia teille kaikille <3 Taustalla lueskellut teidän juttuja ja saanut niistä paljon lohtua omassa yrityksessäni. Ja tippa tulee aina linssiin kun joku plussaa.

Mä olen aina välillä lukenut teidän juttuja kun niin moni oli tuolla raskaaksi 2015 ketjussa kun itsekin siellä kuumeilin!

Pakko tulla kommentoimaan nennalle onnea!! Kyllä tuo on ihan selvä plussa! Ja sen että mulle tuli alkukesästä plussa ihan puskista, ei mitään oloja. Ei yhtikäs mitään! Että ei niitä oireita välttämättä ole!

Mä sain viime viikolla kuulla ilouutisia, tuttava pariskunta on yrittänyt 10 vuotta lasta, hoidot ja kaikki käyty läpi ja nyt heille tuli luomuplussa! Eikä näin pitänyt olla mahdollista käydä! Olen niin onnellinen heidän puolestaan!

Toivon kaikille paljon paljon paljon plussa tuulia! ❤️

Pakko huudella, mutta nenna tuohan on ihan selvä plussa!!! Vahvistumista ja onnea <3

Pahoittelut teille negan saaneille :(

Kiva kuulla Kerttu sun kokemus :) ja onnea raskauteen!

Tämä on kyllä jotenkin kierron paskin hetki. Testiä ei oo tehty, sitä toivoo plussaa niin paljon mutta on ihan varma negasta ja pettymyksestä. Blaah, saisinko yhden lobotomian kiitos :D onneksi on illaksi töitä niin en ehdi tätä oireettomuutta vatvoa enempää :D tissit ei oo enää kipeät, mitään vatsatuntemuksia ei ole ja tuhru/keltainen vuotokin katosi ja tulee enää normi valkkaria vaan vähän.

Takaisin