Nennaa, oi että, voikun ne leffaviivat olis sieltä tulossa!

Ja
murkku kans!
Päässä on pyörinyt nyt kokopäivän, joten puran nyt vähän.

Tänään oli siis folliultra ja aukkari. Aukkari meni hyvin, ei kipuillut juuri ollenkaan. Se ballongin täyttö oli kyllä aika epämiellyttävää ja aiheutti hetkeksi ihan kunnon menkkajomotukset, mutta ei mitään mitä ei olisi kestänyt. Putket helposti auki ja kohtu hyvä eli no troubles there. Pitkin päivää mulla on nyt ollut ihan ilmapallomainen olo, mutta ihmekös tuo kun vatsaonteloon on spruutattu ilmakuplia ja suolaliuosta.
Limis oli vaan 6mm, mikä saisi kuulemma olla vähän paksumpikin, mutta ihan ok kuitenkin.
Se oikea "ongelma" näyttää nyt olevan mun hormonit. Antraalifolleja löytyi siis vähän liikaa eli 20 follia molemmin puolin, kun ikään nähden pitäisi olla noin 10 per puoli. Omat hormonit eivät nyt siis ilmeisesti pelitä aina ihan puhtaasti oikein. Miljoona kertaa parempi kuulemma kuitenkin näin päin, ompahan folleja mitkä voi kypsyä, eikä niin ettei näkyisi mitään. Ongelma saattaa olla nyt se, että joka kierrossa en ovuloi, pitkään plussalla pysyvä ovistestikin kuulemma sopisi tähän ihan hyvin. Eli yrittää, muttei irtoa tai sitten vihdoin irtoaa, mutta ei kunnolla kypsä. Tämä kierto näyttää nyt huonolta, varsinaista johtofollia ei ollut, mutta suurin oli 10,2mm, joka kyllä voi kypsyä niin, että ovulaatio vielä tulee jossain kp15-17. Joka tapauksessa pelisuunnelma on nyt niin, että jos tästä kierrosta ei tärppää (tämäkin lääkäri sanoi, että aukkarilla voi olla auttava vaikutus), niin ensikiertoon on letrot joita kp 2-6 aamuin illoin ja sitten kp 10-12 folliultra ja sen mukaan sitten mahdollisesti joko ihan luonnon ovulaation odotus tai irroituspiikki (iik, mä vihaan piikkejä

)
Mulla on tosi helpottunut olo. Siis tietenkään ei ole kiva, että kroppa toimii päin mäntyä, mutta tämä on kuitenkin jotain mitä voidaan hoitaa ja vielä aika helpostikin. Lääkäri sanoi, että kyllä sut raskaaksi saadaan hän ei vielä sano milloin ja miten, mutta kun rakenteellista vikaa ei ole ja syy tähän astiseen tärppäämättömyytenkin on aika selvä, niin kyllä se onnistuu. Odotan tammikuuta, silloin voisi sitten olla se meidän kierto!
Mrsc kp11/28 yk9