Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihmettelen, miks naistentautien polin mukaan ruokavalio ei vaikuta siittiöihin...Diabolicat, ohjeet peräisin omista koulukirjoista!
Hileinen pp 4
Kävin viime viikolla kätilön pitämällä luennolla lapsettomuudesta (veti mulle myös yksityisen synnytysvalmennuksen aikoinaan) ja hänkin sanoi, että kaikki mitä suuhun laitetaan vaikuttaa. Diabolicat, mitä lactobasillus tekee? Tai millasia oireita sen uupumisesta tulee? Toivottavasti kuitenkin niiden istuttaminen onnistuu, koska kaikki suolioireet on todella ikäviä :/
Hei noista vitskuista, ostin folireniä eli onko sopiva määrä syödä mammavitskuja ja niiden lisäksi folireniä? Eikös se ollut vesiliukoinen eli yliannosta ei periaatteessa voi saada?
Ei vielä vuotoa! Huh

Mikä dpo sulla olikaan? 

Toki, olihan mulla sentään parin päivän tauko edelliseen testaukseen.
Tän kuun 15.päivä on varhaisultra, joten sitä odotellessa. 
Runsaalla foolihapon käytöllä saattaa olla lisäävä vaikutus syöpäriskiin, mutta ilmeisesti vasta isommilla annoksilla. Itse söin joskus vahingossa 800 ug vuorokaudessa foolihappoa ku ostin erillisen foolihappolisän enkä huomannut että b-vitamiinilisässäni oli jo foolihappo mukana. Noin pienestä "yli"annostuksesta ei kuulema ole haittaa. Missä muodossa foolihappo on tossa Folirenissa? Aktiivinen foolihappo ois just se mitä pitäis ottaa, elimistö käyttää sitä paremmin kuin yleensä käytettävää foolihappoa.
Mua lääkäri nimeomaa sano että syö mama + foliren 800 mikrogrammaa on kuulema hyvä yrittävälle limikseen ja jos on taipumus km sitä suuremmalla syyllä :) eli ei ole mitään vaaraa yliannostukseen :D ja kaikilla pelkästään noilla clomeil ym on suurempi riski syöpään sairastua. Kaikella on tarkotus jos tässä ny syöpä saadaan.. :)
Diabolicat, kuulostaa silti ikävältä. Olisi kyllä mahtavaa jos ne bakteerit saisi vielä istutettua, en itseasiassa edes tiennyt sellasesta mahdollisuudesta.
Ilmeisesti laktoosi-intorelanssi on sen verran yleinen nykypäivänä ettei sitä edes enää testata lääkärissä; käskevät vain kokeilemaan pari-kolme viikkoa laktoositonta ruokavaliota ja jos toimii, niin sitten vaan on laktoosi-intorelantikko.