Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Ihan mahtavaa Tytsyy, usko pois! Selkeät viivat. Ja siitä vaan tummumaan. Ens elokuussa teillä on pikkuinen nyytti :)

Beisla, oon samaa mieltä koko sun viestin kanssa! Osuvasti sanottu kaikki kommentit. Meillä on muuten saman verran nyt yritystä takana. Alkaispa jo tapahtua! Koko ajan käy rankemmaks. Miten sun puoliso ottaa tän odottamisen odottamisen? Voimia ja plussatuulia!

Plussatsunami koko porukalle!

Maggie dpo 4

Onnea tytsyyyy! Hienot viivat!

Kamala tahti teillä ollut, pikaisesti luin ja tykkäilin mutten osaa nyt kommentoida..

Täällä tylsää odottelua edelleen, mitään oloja että menkat alkais ja nyt jo pari päivää yli normikierron. Ja älkää innostuko, ei ole mitään mitä testata :)

Nenna, mulla taitaa olla sama vika ton lhn kanssa eli on korkea pitkin kiertoa ja estää oviksen. Katoin kannasta niin se oli alkukiertoon LH, FSH ja AMH mitä ne testaa.

Jellis 31/29 (27-36)

Jellis, tää on kyl niin syvältä ku kroppa sekasin :( saatko sie tikkuun o+ kuitenkin? Mie saan, vaikken voi ovuloida :D
Nuorilta ei oteta AMH (myö ollaan haikaran kanssa parikymppisiä), ellei erikseen pyydetä/ole tiedossa varhaisen menopaussin riskiä jne. Normisti se otetaan vaan vissiin paikkakunnasta riippuen yli 25-30vuotiailta :)
Toivottavasti ekat letrot tuovat siulle plussan!❤

Tytsy, ai että näkyykö mitään!? Aivan selkeä plussa, ei tarttenu kahta kertaa vilkasta!! :D onnea äärettömän paljon! :)

Mannikka, voi pahus jos se tulehdus on siellä keväästä asti jyllänny :( toivottavasti se hoituu ab-kuurilla ja sit pääsette plussaamaan :)

Tyttötikru, ei epäilystäkään etteikö testissä olisi kaksi viivaa, mutta väristä en tiedä kyllä yhtään. Mut jos sie oot sitä mieltä ett siin livenä näkyi väriä, niin varmaan digikin kertoo maanantaina ett oot raskaana! :)

Beisla, nimenomaan, saisi lunta tulla, niin olisi valoisampaa! :)

Maggie, nyt kiinnittymistaikoja sinne! :)

Murkku, hyvä ett sie pääsit eroon siitä oksutaudista :) mut arvaapa minne se nyt löysi tiensä.. :(

Yöllä meinasi tulla vähän nälkä ni jo istuin vessan oven edessä koiraa silittämässä ett pääsee nopeesti vessaan jos alkaa enemmin oksettaa. Nyt juon teetä, ja taas yökityttää :(
Pitänee mennä umpimetsään lenkille, ettei tartte oksua sihtaa koirankakkapussiin ihmisten ilmoilla :D

Joo Nenna tosi hienoja ovisplussia ja hymynaamoja oon saanu aina kun oon testannu.. Muoks. Paitsi nyt tässä viimeisimmässä kun taas tauon jälkeen testailin. Ja joissakin kierroissa oon kyllä ovuloinutkin mutta apuja tarvin.. Toivon kyllä että minä ja kaikki muutkin saa pian sen plussan, on tää niin raskasta ja rasittavaa.

Voi teitä oksutauteja flunssia ja korvatulehduksia. Mannikallako oli kohtutulehdus, mulle tuli se aukkarin jälkeen ja oireet pamahti heti oviksen jälkeen, ei nostanut kuumetta (mihin ainakin julkinen tuntuu tuijottavan) mutta kivut ja vuoto oli melkoisia. Kävin aukkarin tehneellä yksityisellä ja sain pari abkuuria. Sittemmin oli bakteerivaginoosi vajaan puoli vuotta julkisen väärän diagnoosin takia.. Että ei ole ihme ettei mitään tapahdu kun on ollu ihan kaikki pielessä! Toivottavasti sulla nyt helpottaa! Käsittääkseni se voi kyllä olla pitkäänkin niin vähillä oireilla että niitä pitää jonain muuna, ei aina ne klassiset kova kipu ja korkea kuume.

Ihan hullun ihmisen touhua tämä lapsenteko! Tein nyt vähän niin ku testi mielessä päivällä muutaman tunnin pidätyksellä uuden sellasen Sofin testin ja siihen ei tullu kyllä minkäänlaista viivanpaikkaa!??! Eikös nyt luulis että siihenkin tulis viivan paikka jos se aamuinen on vaan viivanpaikka? Vai?

Tyttötiikeri, mä en ole sofin testillä saanut koskaan tollaista, vaan ihan puhtaan negan, edes kuvittelemalla siihen en mitään viivaa silloin saanut. Sulla ihan selkeä viiva, että varovaiset onnittelut!!! :) ;)

Tytsyyy, ihan selkeä plussaan tuo on, onnea!!!! :) :)

Mannikalle voimia sinne!

Nenna, voih, ei ollut tarkoitus tartuttaa... Paranemisia sinne!

Ai niin omanapa jäi:
Oksuolo tosiaan jäi siihen yhteen päivään. Jäljelle jäi vain väsymys, tuntuu et vois vaan kellon ympäri nukkua ja nukkua... Harmittaa kun mies haluis tehdä kaikkea ja mä vaan oon ihan väsynyt...
Mutta eipä tänne muuta tällä kertaa
Pitää käydä taas womanlogista laskemassa dpo:t ja kp:t

Muurahainen kp 24, dpo 7, yk 22

Muoks. Ai niin omia pohdintoja taas, viime kierrossa lugen laitossa alapäässä tuntui kova pallo lääkkeen laitoin yhteydessä (olisko kohdun pohja?) tässä kierrossa se on niin korkealla ettei tunnu lääkkeen laitossa ollenkaan, vaikka asento on sama. Osaisiko joku sanoa, et onk se kohdun pohja vai mikä se kova pallo on?

Muokattu viimeksi:
Murkku, kohdunkaulahan se! Sen sijainti vaihtelee mm. kuukautiskierron mukaan. Välillä sen tuntee hyvinkin ja välillä niin ylhäällä ettei yletä :)

Mä käsitin et se kohdunkaula on siis sellainen nuppineulan päästä vähän suurempi juttu siinä kovassa superpallossa... Hmm pitääkin taas syöksyä Googlen ihmeelliseen maailmaan. Mut siis normaalisti tässä vaiheessa kiertoa se joku kova superpallo on tuntunut hyvin sormiin, kun oon pohtinut kummalle puolelle superpalloa laitan lääkkeen, mut tässä kierrossa pallosta ei ole tietoakaan... :D tunnen itseni taas hyvin fiksuksi! :D

Kohdunkaula on se superpallo! :D Sen reunat tosiaan voi tuntea ja loppuraskaudessa kohdunkaulan pituutta ihan seurataankin. Ja sitten esim kuukautisveri valuu sieltä kohdunsuulta, kohdunkaulan keskeltä pikkuruisesta aukosta, samaa reittiä myös siittiöt polskii kohti munajohtimia. :)

On. pp2 ja oikeastaan ei mitään oireita. Ei toki voikaan olla. Tänään juon keikalla lasin tai pari viiniä. Lääkärin luvalla :) Vielä rentoilu siis onnistuu!

Muoks. Tytsyyy! Selvät viivat!! Onnea!!

Murkku, mä en osaa sanoa tosta pallukasta! Kaikkea siellä naisen kehossa tapahtuukin - superpallot ja kaikkia! :) Toivotaan että sun edellispäivien huonovointisuiden syy olis pikkuinen, joka kiinnittyy. ++++++ Millon sulla olikaan testipäivä?

Tyttötiikeri, mä en tarkalleen osaa noista sofin testeistä sanoa, mutta kai jokainen testi on jollain tavalla yksilö, joten ei niihin välttämättä tule ihan samanlaisia viivoja tai viivanpaikkoja. Kato päivän parin päästä uudelleen. Plussatuulia!

Ohho, tänään oli kulkaas kans aika yllättävä keskustelu miehen kanssa. Se on nyt näköjään ottanu todella ison harppauksen tän tjottailun suhteen! Kertoi keskustelleensa yhden ystävän kanssa lapsiasioista. Se on jo edistystä! Mut lisäks tää ystävä oli lohdutellut, että kyllä niitä lapsia aikanaan tulee, että heilläkin on kaksi keinohedelmöitettyä lasta eli eivät ole helpolla hekään selvinneet. Ja sitä samaa mun mies mulle lohdutteli, että kyllä niitä lapsia tulee. Keinoja on. <3 En voi uskoa tätä uutta ihanuutta, muuttunutta miestä! :)

Maggie dpo 4

Maggie, meillä myös mies alkanut jutella kavereidensa kanssa tästä lapsentekopuuhasta. Ja hyvä niin, saanut kuulla että valitettavan yleistähän tämä pitempäänkin yrittäminen on... ettei itseään nyt niin syyllistä sitten. Tuttavapiiristä myös meillä paljastunut hedelmöityshoidoilla saatuja lapsia :)

Haikaranyytti: nyt vuorostaan Muokkasin sun aamusta kuvaa kun siinä on ihan varmaan viivan alku... mitkä dpo:t sulla olikaan? Noitten punaisten pisteitten välissä

Liitteet

• 1449331073548.jpg
    1449331073548.jpg
    6.6 KB · Katsottu: 205
Haikara, ihan kuin tosiaan ois viivan alkua tossa luckyn muokkaamassa kuvassa ;) itse yritin kans muokata sun kuvaa mutta en saanut mitään näkyviin :/ testaa ylihuomenna uusiksi!

Lucky, kerropa nyt (kun aiemmin jo kysyin mutta et vissiin vastannut..?) että oliko sulla plussan aikaan mitään oireita? :)

Kp 15 alkaen rinnat kipeet ja ovulaatioon kp 21 loppu aristus... sit loppu kaikki muut oireet paitsi toi on pysynyt että saan yöllä nukuttua

Ja välillä on vatsassa puukon iskuja eli en olis arvannut mitään jos olisin vaan ollu enkä kuumeilu erityisemmin

Eli aika oireetonta? Mulla loppuu yleensä aina dpo 12 tienoilla tissien kipu ja ajattelen aina siitä että kierto on menetetty. Mutta hyvä kuulla sun päinvastainen kokemus asiasta :)

oiskohan sulla voinut olla ovis aiemmin kun sait niin vahvan plussan aikaisessa? Mulla ainakin alkaa tissikipu aina oviksen jälkeen dpo 1 (johtuu progesteronista).

Lucky: millä työ noita muokkaatte? :D
Tein sen testin eilen illalla. Dpo 12 on menossa tänää :)
Miulla ei arista ihme kyllä yhtään rintoja vielläkään vaikka loppukierto menossa :o nuha ja käheys va jatkuu :D
Mie en näe testissä enkä tossa mitään viivaa :( jos seki on kontrolli ?

Mut ihanaa ku työ jaksatte pitää toivoa yllä <3 tänä aamunaki tein liuskan ei mitään.

Takaisin