Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Haikaranyytti, Lääkemaksukattoon menee vain ne lääkkeet jotka on reseptillä ostettuja ja joista kela korvaa jotakin. Se omavastuu osa kerryttää sit maksukattoa. Eli kaikki reseptiostoksetkaan ei kerrytä.

Haikara, kyllä siinä mun silmäänki näkyis joku toinen haalee viiva! Älä siis vielä luovuta, testaa lähipäivinä uudelleen! :) ja kun testejäki löytyy niin paljo ni helppo testailla! :D

Nukuinpas 3h päikkärit, ohhoh. Ehkä jaksan yövuoron xD

Haikara, miekin olisin kyllä siin jotain hailua näkevinäni! Tsemppiä odotteluun❤ ;)

Meritähti, miekin luulen ett siun ois syytä testata vielä ;)

Murkku, mahtavaa kun olo helpottui jo! Nyt eikun plussaa kohti ;)

Tytsy, testaa vaan jo!! Jännittää jo siun tulos, tulispa +!

Meitähän onkin monta testaamassa keskiviikkona ja etenkin ensviikolla!
Plussatuulia kaikille!❤❤❤

Haikara : näkyy haamulainen!

Murkku: no hyvä. Mullakin oli yhtenä vuotena 2x syksyn aikana tollanen että oksensin päivän ja sit se meni ohi. Ihan hirveetä. Tosi kipee olo. Sen jälkee en oo vatsa taudissa ollu. Koputtaa puuta.

Voi teitä ihania naisia siellä <3

Miks mie en näe ku vaan konttolliviivan :o

Meritähtiä totta pitää seurata mut sama "viiva" oli 3 päivää sit :D
Sanokaa miu sanoneen se on kontrolli vaan tossa testissä...:o
Menny jo usko noihi viivoihin ni oon näi pessimisti :D

ImageUploadedByVau Foorumi1449263755.012327.jpg

Tein teille apteekin oman ja tästä ei bongaa viivapaikka edes esille, niin ei ole kun puhdas nega ikävä kyllä :(
Alle 2mm limiksestä kp 13 ei vaan tartu kukaan matkaan ku ovis oli JO kp 18 :(

Hei kysymys Sofin r-testi liukasta.... Tuleeko aina näin selkeä viivan paikka? Digi sano "ei raskaana"....

Edit. Näkyypä aika huonosti kuvassa kyllä...

Liitteet

• 1449289194898.jpg
    1449289194898.jpg
    17.1 KB · Katsottu: 216
Tyttötiikeri. Ei tuo musta kyllä ihan nega ole mut en osaa sanoa noista Sofin testeistä mitään. Osta se pc:n testi. Tai apteekin oma.

Haikara kun olis vähän kirkkaampi tuo kuva. :D koska mulla taitaa olla viivalasit päässä mut en oo ihan varma... ihan ku siinä joku hailura näkyisi. Muokkasin kuvaa ja sain hailuran paremmin näkyviin. Nää testit ei nimittäin mitään viivan paikkoja koskaan oo antanut. Testaa uudelleen ylihuomenna. Voihan se olla joku kiinnittymis yritys. Onkos sulla ottaa kuvaa vielä siitä kuivuneesta testistä

Muokattu viimeksi:
Tyttötiikeri, miusta tos on ihan selkee viiva :)

Tytsy, onnea! Hienot viivat!

Lievästi ketuttaa, eilen iltapäivällä nous kuume ja illal sit päivystykseen ni kohtutulehdus :( aloinpa vaan miettii et onkohan ollu jo helmikuusta asti, toivottavasti ei.

Tyttötiikeri aivan selvä viiva! Teeppä lisää testejä ;)

Tytsyllä myös selvä plussa! Onnea! ;)

Haikara tuossa en näe mitään pöh!! :( pahoittelut!

Jännittävä aamu :)!!
Tytsyyllä näkyy viiva (wow!!), tyttötiikerin kohdalta en ihan osaa kommentoida. Monestihan on todettu, että digi voi olla aluksi turhan yksioikoinen. Jospa se vielä muuttuu tekstiruudullakin plussaksi!
Täällä odotellaan edelleen ovista, aamulämpö vielä 36,3.. No, pääasia, että kypsyttelis kunnon follin - eikä hätäillä!

Mä en meinannu uskoo kun väsyneenä katoin ja vuoden saanu vain yhtä viivaa! Menin miehen herättää ja sanoin, että hyvää joulua ja ojensin testin, sitten halattiin vaan toisiamme ja itkettiin, et ei voi uskoo vieläkään <3

käyn hakeen apteekista vielä testejä niin pääsen varmistamaan vielä huomenna aamulla :) mut varovaisesti jo vähän iloitsen :)

Eks noi apteekin omat pitäny aika varmoja yleensä olla? Mikäköhän herkkyys niissä on?

ImageUploadedByVau Foorumi1449295836.944528.jpg

No tytsyyllä on ihan selkeä viiva ainakin! Onnea!

Vähän kyllä epäilyttää että onko kuitenkin vaan viivanpaikka vaikka kyllä olen siinä livenä näkevinäni punasta... Ja se tuli aika nopeesti näkyviin... mut se digi.... No mutta kun en tarkkaan sitä oviksen ajankohtaa tiedä.... No, jos ei täti tässä tule niin ma aamulla uudet testit....

Takaisin