Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Vähän olen ylpeä itsestäni! En testannut tänään aamupissistä ;) tai testasinhan mä, mutta vain kohdunnapukkaa joka oli vielä (onneksi) tiukasti kiinni ja kivikova. Eli vuotoportti ei ole vielä auennut :D

Yritän sinnitellä sinne ke-to!

HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ NAISET <3

Haikara: eihän tuota kuvaa tartte ees muokata ku näkee paljaalla silmällä siinä viivan :D ku vähän suurentaa kuvaa :D nyt kuule prismaan pc testi ostoksille ku nää on ihan paskoja....

Hyvää sunnuntaita ja itsenäisyyspäivää :)!
Tänäänkö ei nähty uusia selkeitä plussia, huomiseksiko siirtyi?!
Itellä on nyt aika kaamea darra. Perinteinen itsenäisyyspäivän aaton illallinen ja tanssit veivät kyllä tältä tytöltä melkein jalat alta. Onko paino pudonnut ja keho niin uudessa muudissa, että ei kestä ilojuomaa. No mieheni nautti minusta kotiin tultuamme, joten ei valita ;)
Aamulämpö 36,8 en tiiä onko ovis, krapula vain lentsu - muutaman tunnin päästä jos viimeisen ovistestin käyttäis

Voi Minni, ei me testittömyyttä toivottu! Mut toi semitestaus vähän lohdutti :) Ois ollu vaan juhlallista plussata siniristilippu liehuen. <3

Katjusha, hyvä että tallettelut tehty :) Ja oon kans ite huomannu et alkomahooli nostaa seuraavan päivän aamulämpöjä, ei oo luotettava silloin. Yritähän selvitä darrastas!

Täällä kans tuli otettua muutama, että en nyt kyllä lenkille lähtis mut ei onneks kaamee olo. Ja oli hauskaa! Ehkäpä ei tartte vähään aikaan enää radalle lähteä riekkumaan. ;)

Oikein hyvää itsenäisyyspäivää! :)

Maggie dpo 5 (suht helppo muistaa ku meen yhen päivän jäljessä joulukalenterin luukkuja)

Maggie totta, mutta todennäköisempää olisi että olisin pilannut oman päivän jonka pitäisi olla ihan kiva tänään :D

Minni, mielellään oisin sun plussatestiä heti aamusta katellu ;) milloin sulla pitäis menkat alkaa?

Katjushalle tsempit darran kanssa :)

Tajusin just että oon ollu noin kuukauden tipattomalla huomaamatta :D

Maggie, kohta voit alkaa kyttäämään kiinnittymisoireita ;)

Haikara, mun silmiin ei näy sun testissä mitään :/ mutta aika kaukaa on kuva otettu niin ei saa tihrustettua. Ja tausta on kans vähän huonohko testin kuvaamiseen.

Larissa dpo 9

Muokattu viimeksi:
Larissa periaatteessa tiistaina, jolloin olisi dpo 14. Viimekierrossa en saanut ovista tikkuun ja kiertokin venyi ennätyspitkäksi joten en nyt ihan satavarma ole. Yritän venyttää josko torstaina testaisin kun perjantaina lähdetään kylpylään :) Tunnustelen ennemmin k napukkaa jos se pehmenee niin aina on vuoto alkanut.

Larissa: En näe minäkään ja tänä aamusenkaan ei piirtynyt mitään :(
Mutta kyllä näinä hetkinä kun on ostanut/ tilannut meillekin 10 lapselle joululahjan, kaipaisi niin omaa lasta <3
Näillä mennään :D toivottavasti ensivuonna sitten + ( niku joka vuos tähän aikaan sama juttu " ehkä ensivuonna " )

Plussatuuulia muille niin paljo. ++++ <3

Hyvää itsenäisyyspäivää, naiset! :)

Täällähän on monta testaamassa lähiaikoina, jee! Voi, kumpa päästäisi joukolla elokuisiin!

On. Tänään alkanut menkkajomojen kaltaiset tuntemukset alavatsalla. Keltarauhanen, ehkä? Päivät matelee....

Hileinen pp3 1.IUI

Tässä sulle larissa :D tämä ei kerro yhtään mitään... :P
ImageUploadedByVau Foorumi1449399604.764992.jpg

Minni, nii-in O-testit saattaa antaa vahvaakin viivaa kierron lopussa. Mutta kyllä tuo vähän innostaa tuhlaamaan r-testin, eikös? ;)

Hip hei, olisko tuossa alemmassa testissä se odotettu ovisplussa?!!
Ylempi vielä eilinen apteekin versio. Olipahan päivän pelastus, kun mua rupes jo jänskättämään, että ovuloiko tuo vasen munasarja ollenkaan kun siltä on putki väkivalloin viety :)

ImageUploadedByVau Foorumi1449400814.909150.jpg

Katjusha -1 dpo (talletukset -8, -6, -4, -3 ja -2...!!)

Takaisin