Gatusa no johan on taas sotku siellä, toivottavasti saavat pian selvitettyä.
ninukki, pahoittelut että joudutte rankempiin hoitoihin. Ei se kivalta tunnu vaikka senkin kortin haluaisi käyttää.
muurahainen, hyvä että sulla on luget taas ja tallettelut kunnossa. :)
Maggie no siinä on kunnon o-plussa, ihan mahtavaa!

Mä oon ite tuntenut oviksen vaan silloin kun pistän Pregynylin, vaikka o-plussan oon kyllä löytänyt hyvin.
Jellis en ole ihan kartalla kun nopeasti luin kaikki viestit läpi, mutta pitääkö sun käydä ensin verikokeessa ja samassa kierrossa saat sitten letrot? Toivottavasti osuu sopivalle päivälle kp:t että saat verikokeen. Mitäköhän ne siinä tutkii, muistaakseni useimmat muut on saanut letrot (tai clomit) edellisen kierron tulosten perusteella.
Hileinen, hieno tilanne ultrassa siellä! Nyt kovasti tärppionnea, tuplamahdollisuus että edes jompi kumpi tarttuisi kiinni! :)
Lucky musta sun viivat näyttää oikein hyvältä. Miltä päivältä se vanhempi testi oli?
Haikara sori mä en oikein erota sun testissä mitään koneella.
PikkuMinski kuulostaa tosi hyvältä sun opiskelusuunnitelmat, ja tärkeää työtä on tuo lasten ja nuorten mielenterveys.
Kaakao, pahoittelut kp1:stä mutta hyvä että sait nyt folliultran ajoissa. Ei ole montaa päivää sinne!
Enu aiotko tehdä vielä uutta testiä?
Nenna oho, mitenköhän noin vähän vain imeytyy muka foolihappopilleristä? Joskushan imeytymiseen vaikuttaa muut aineet, esim. eikös rauta imeydy paremmin C-vitamiinin kanssa ja huonosti kalsiumin kanssa? Hesarissa muuten mainittiin että kiivit sisältävät paljon foolihappoa, pitää alkaa katella niitä kaupasta kun tulee kiivikausi.
Mami, voi ei kun tuli kp1 taas.

Ei ihme että tulee joskus romahdus, pitkä aika teilläkin takana. Kyllähän itseään pääsee tutkituttamaan ja jokainen päättää sitten haluaako hoitoja vai ei. :)
mannikka, hyvä että pääsit uuteen kiertoon kerran verikokeen mukaan et raskaana ollut. Uutta matoa koukkuun vaan!
On. Illalla psykologi. Toivottavasti se kerta nyt riittää, muuten haiskahtaa kyllä jo rahastukselta jos haluaa nähdä meidät vielä uudestaan. Mutta psykologi halus vaan että luovuttaja piipahtaa loppupuolella, ei ole meidän kanssa koko aikaa.