Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Hei myöskään myystä ei ole kuulunut mitään! Ilmianna itsesi jos siellä taustailet! Jatkoitteko yritystä vai jäikö hommat? :/

Huomenta naiset! <3

Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta Mannikka ja Mami. :(

Katjusha, testaa pois. :) Hyvä et on tuntemuksia, varmaan tapahtuu jotakin mojovaa. :)

On. Täällä ovisviiva vaalenee eli LH-huippu ohitettu. Tänään siis dpo 0? lämmöt ei mitenkään merkittävästi vielä koholla. Huomenna soitan klinikalle ja kysyn niistä primoista ja pyydän verikokeen, jossa kattovat, oliko ovis todella. Tässä vielä kuva tän aamun o-testistä. Tummu kyl tosi nopee muttei yltäny kontorollin vahvuuteen.
WP_20151201_001.jpg

Maggie kp 23 dpo0

Hei hyvää joulukuuta! :)

Ei muuten ollu juuri mitään ovistuntemuksia. Ei ainakaan mitään kovia kipuja, jotain ihan pientä painetta mut ei muuta.

Mut nännit meni tosi aroiksi jo sunnuntaina! Saa nähä paheneeko arkuus vielä...

Gatusa no johan on taas sotku siellä, toivottavasti saavat pian selvitettyä.

ninukki, pahoittelut että joudutte rankempiin hoitoihin. Ei se kivalta tunnu vaikka senkin kortin haluaisi käyttää.

muurahainen, hyvä että sulla on luget taas ja tallettelut kunnossa. :)

Maggie no siinä on kunnon o-plussa, ihan mahtavaa! :grin
Mä oon ite tuntenut oviksen vaan silloin kun pistän Pregynylin, vaikka o-plussan oon kyllä löytänyt hyvin.

Jellis en ole ihan kartalla kun nopeasti luin kaikki viestit läpi, mutta pitääkö sun käydä ensin verikokeessa ja samassa kierrossa saat sitten letrot? Toivottavasti osuu sopivalle päivälle kp:t että saat verikokeen. Mitäköhän ne siinä tutkii, muistaakseni useimmat muut on saanut letrot (tai clomit) edellisen kierron tulosten perusteella.

Hileinen, hieno tilanne ultrassa siellä! Nyt kovasti tärppionnea, tuplamahdollisuus että edes jompi kumpi tarttuisi kiinni! :)

Lucky musta sun viivat näyttää oikein hyvältä. Miltä päivältä se vanhempi testi oli?

Haikara sori mä en oikein erota sun testissä mitään koneella. :sad001

PikkuMinski kuulostaa tosi hyvältä sun opiskelusuunnitelmat, ja tärkeää työtä on tuo lasten ja nuorten mielenterveys.

Kaakao, pahoittelut kp1:stä mutta hyvä että sait nyt folliultran ajoissa. Ei ole montaa päivää sinne!

Enu aiotko tehdä vielä uutta testiä?

Nenna oho, mitenköhän noin vähän vain imeytyy muka foolihappopilleristä? Joskushan imeytymiseen vaikuttaa muut aineet, esim. eikös rauta imeydy paremmin C-vitamiinin kanssa ja huonosti kalsiumin kanssa? Hesarissa muuten mainittiin että kiivit sisältävät paljon foolihappoa, pitää alkaa katella niitä kaupasta kun tulee kiivikausi.

Mami, voi ei kun tuli kp1 taas. :sad001 Ei ihme että tulee joskus romahdus, pitkä aika teilläkin takana. Kyllähän itseään pääsee tutkituttamaan ja jokainen päättää sitten haluaako hoitoja vai ei. :)

mannikka, hyvä että pääsit uuteen kiertoon kerran verikokeen mukaan et raskaana ollut. Uutta matoa koukkuun vaan!

On. Illalla psykologi. Toivottavasti se kerta nyt riittää, muuten haiskahtaa kyllä jo rahastukselta jos haluaa nähdä meidät vielä uudestaan. Mutta psykologi halus vaan että luovuttaja piipahtaa loppupuolella, ei ole meidän kanssa koko aikaa.

Maggie kyllä tänään on dpo 0! Testi saattaa olla paripäivää lähellä plussaa, mutta onhan tuo selvästi haalistunut :)

Noista vitamiineistä olen myös kuullut, että esim nestemäisistä vitamiineistä imeytyy paljon enemmän kuin tableteista! Se erokin oli melko huima. Jossain olen nähnyt raskaana oleville tarkoitettuja suihkevitamiinejäkin.

On. Dpo7, kp32. Jänniä aikoja eletään! Voikun joku pieni kiinnittyisi lujaa näillä näppäimillä. Toiveet eivät ole korkeat todellakaan. Harmittaa vaan kun mennään miehen kanssa kylpylälomalle ja juuri silloin pitäisi olla menkat :( jäisivät nyt tulematta perkule.

Minni, nyt olisi kyllä erityisen hyvä kierto plussata, eli pieni kiinnittyköön nyt oikein kunnolla siellä! :P
Miekin tiesin kyllä noista suihkeista ja ett ne imeytyy paremmin, mut yllätyin silti tuosta nielastavan pillerin ja suuhunliukenevan huimasta erosta :o

Beisla, toivottavasti tänpäiväsen psykologinkeskustelun jälkeen ootte jo todella lähellä omaa nyyttiä!❤
Juu miekin järkytyin siitä erosta. Itseasiassa en oo yhtään edes kattonu minkä kanssa foolihappo imeytyis hyvin ja minkä kanssa ei :D ääh kiivit kyllä on tooodella hyviä, mut niilleki oon yliherkkä :( syön niitä kyl silti pari joka vuos ;)

Maggie, kyllä se nyt vaan on tänään dpo0, niinkuin minnikin jo sanoi. Nyt on pääasia ett tallettelut on hoidettu (tai ehkä vielä ehtii nopeasti kerran hoitelee) ja nyt otatte iisisti piinaviikot ;) mie niin toivon plussaa teille, kun sait noin selkeän ovisplussankin! Plussatuulia!❤

Minski, toivottavasti pääset opiskelemaan, taatusti tulee olemaan raskas työ sekä henkisesti että fyysisesti, mutta myös antoisa ja tärkeä.

Mami, pahoittelut kp1, todella tympeää :(

Mannikka, pahoittelut tädistä, mutta pääsitpähän uuteen kiertoon vihdoin kun et raskaana ollutkaan. Uusi yritys ja paremmat mahdollisuudet!

Onnea Maggie mojovasta ovis-plussasta ja hienosti ootte hyödyntäneet!

Mamille pahoittelut menkoista :sad001 kannattaa ehdottomasti lähteä tarkastamaan, että onko kaikki kunnossa. Siitä saa ainakin mielenrauhaa ja selvyyttä asioihin.

Beisla ja Gatusa, kiva kun palasitte! Ihme pompottelua ollut teillä molemmilla byrokratian rattaissa! :mad:

Minskille onnea opintoihin, koska ihan varmasti pääset kouluun (ja heti sen jälkeen plussaat :wink )

Sorry, kun en nyt muista kaikille kommentoida. Taustalla olen, kaiken luen ja tykkäilen. Yleiset tsempit kaikille teille upeille naisille! :Heartpink

Kiitos tsempeistä ja vastauksista kaikille!! :happy: Ootte ihan parhaita! :Heartred

Joo nyt jotenkin tuli totaaliromahdus, aiemmin on aina jotenkin pystyny ajatteleen positiivisesti, mutta nyt tuntuu että eikö meille suoda tosista lasta. Ja sit luin jostain että 2 vuoden yrityksen jälkeen mahkut raskautua pienenee tosi paljon. Toivottavasti tulis joku selkeys tähän miks ei oo nyt tärpänny, luulen että mussa on vika. Nimeomaan luulin että ylipaino on syynä, mutta nyt on -7kg eli reilut 5% paino laskenu, tosin vielä on 10kg matkaa painoon ennen esikon raskautta.

Meillä on neuvolassa lääkäri, jolla ainakin raskausaikana käydään, sillekkö pitäis saada aika? Se kyllä on sellanen että sanoo vaan että on liikaa painoo että sen takia ei tärppää...

Jos menee yksityiselle niin varaanko ajan ensikäyntiin jossa kartotetaan tätä asiaa ja tehdään ultra vai mihin varaan ajan? :)

Ja mannikalle pahoittelut menkoista, vaikka sulla tais olla toivessa että ne alkais kun et raskaanakaan ollu :sad001 Tsemppiä uuteen kiertoon! :)

Mami, muista klinikoista en osaa sanoa, mutta ainakin tuolla missä me käydään, on ihan hedelmällisyys katsauksen nimellä se semmonen oman tilanteen kartoitus :)

Miha toivottavasti saatte maailman parhaimman lahjan kolmen viikon päästä. Tsemppiä piinaviikkoihin. :happy:

Mami ite ainakin varasin silloin reilu vuos sitten ajan ihan omalle neuvolatätille, koska pillereitten jälkeen ei menkkoja kuulunu. Hän varas mulle sitten neuvolalääkärille ajan ja hän taas laittoi mulle lähetteen naapurikaupunkiin naistenpolille. Tuota naistenpoliaikaa odotellessa kävin kyllä myös ihan yksityisellä gynellä peruskäynnillä ja hän määräs mulle sitten primot. Eli jos nopeasti jos haluat päästä niin mene yksityiselle, muussa tapauksessa käy kunnallisella. :)

Beisla olenhan mää testannu joka päivä lauantaista lähtien.. :p En vaan oo tätä foorumia viittiny tukkia mun testikuvilla. Vielä ainakin viivat on hyvin vahvistunu ja digit pitäs tulla lähipäivinä postissa. :hilarious:

ON: Tänään soitin neuvolaan ja varasin ajan ekalle käynnille. Oli jotenkin tosi ihana se täti, kun se tosiaan tietää tän mun taustan. Melkein kyyneleet nous silmiin, kun toinen niin vilpittömästi oli onnellinen meijän puolesta. :shy: Eka käynti tammikuun alussa, mutta pääsen varhaisultraan vielä tän kuun aikana. Laittoi mulle sinne lähetteen ja tänään soitan ja varaan ajan. Jotenkin iski myös paniikki, et onko tää nyt oikeesti ihan totta ja voinko mää muka olla raskaana. :rolleyes: Ei tätä vaan tajua. Ehkä sit ultran jälkeen, jossa toivon mukaan kaikki on kunnossa. :happy:

enu rv4+4 :Heartred (näin neuvolantäti sen laski)

Hei nyt naiset ja varsinkin larissa ja katjusha isot kiitokset kaikesta tiedosta mitä ootte tänne suoltanut! Minulla myös taustalla lapsettomuutta eksän kanssa ja nyt sitten vissiin jotain kiinnittymisongelmaa. Oon yrittäny miettiä mikä oli erilailla kun viimeeksi raskauduin.. Söin sillon betasalpaajia ja masennuslääkkeitä. Mutta en oo keksiny miten ne vois vaikuttaa, ennenku nyt! Katjusha puhui että aspiriinista on joillekkin apua. Siis että alkio kestää kiinni. Pienellä googlauksella aspiriini auttaa niillä, joilla on veren trombosyytit koholla (verihiutaleet). Eli veri on liian paksua. Noh, kaivoin samantien työterveydessä tehdyn verenkuvan esiin ja tadaa trombosyytit yli viitearvon! Eli aspiriinin ostoon! Ja aikasempi raskaus on alkanut koska oon "vahingossa" lääkinnyt itteäni. Muistan et noitten lääkkeitten kanssa veri oli jotenkin litkumpaa ja verenvuodon tyrehtyminen kesti hieman normaalia pidempään.. Eli apua jos on vaan niin pienestä kii et pieniä aspiriini pillereitä ottamalla onnistuu :o oon ihan sekasin täällä!!!

Ainiin tuun täältä taustalta huutelee niin hiivalääkettä ei saa missään nimessä käyttää kaiken varalta jos on raskaana, näin mulle sanottiin kun soitin neuvolaan :) pitää ensin tutkia että on varmasti hiiva kyseessä. Yritän nyt vähän taukoilla täältä, seurailen kyllä teidän juttuja!

Niin Beisla siitä on kyse että pari viikkoa sitten käytiin lääkärissä joten ei ole edellisen kierron verikokeita olemassa. Joten nyt verikoe että näkee mikä tilanne luomusti ja jos ei nyt tähän kiertoon osu päivät niin sut ens kiertoon letrot. Mutta pidän kyllä ihan vittuiluna jos oikeasti kp1 sattuis perjantaiksi, koska se on ainoa skenaario millä tää menis pieleen :) olis periaatteessa ollu alkuvuodelta verikokeen tuloksia, mutta terkkarin skannausmokan vuoksi just sitä sivua tuloksista ei oltu skannattu.. Ja lääkäri halus tuoreen. Eli näin :)

Erittäin lupaavaa jomotusta mahassa, alkais jo!!!

Mannikka, en tiedä huomasitko mutta jokunen kuukausi sitten itse puhuin täällä aspiriinista :) osta sellainen versio, jonka vahvuus on mahdollisimman pieni ja ota tabletista vain 1/2 tai 1/4. Tässä tapauksessa enempi ei ole parempi ;) itse kokeilin aspiriinia yhdessä kierrossa, mutta mulle se ei sopinut vaan aiheutti tiputteluvuotoa myös alkukiertoon loppukierron lisäksi.

Haikara, vielä ehdit aivan hyvin plussata! Dpo 8 on toooosi aikasta vaikka jotkut silloin jo haamun saakin.

Takaisin