Gatusa: linna tuomio tästä vielä puuttuisi! Ihanaa kun poika näkee mummin! Mites se nyt lastenkodissa on? Eikös sen pitäny olla isällään...vai onko nyt lastenvalvojat ym. Huomanneet että asiassa on oikeasti jotain mätää. Tsemppiä! Kohta kuulet pojasta uutisia ja jospa sais soittaa sulle poika!
Maggie: no kp 22 on niin ovis ku voi vaan olla :D
Hileinen: nyt sitten kaksoset teet elokuussa!!!! :) ♡
Jellis: jospa se oliski niin ettei sitä kp 1 ees tule!
Ninuki: tervetuloa mukaan!
On tää on leiponut tänään pullaa. Piti hakee äidin vanha yleiskone ja kokeilla. Ei oo taikinan teko ollu noin helppoa ennen. :) tätä menoa musta tulee kohta pullan tuoksuinen äiti! Ja aamulla tein testin. Onko tuo alempi teistä haaleampi, saman vahvuihnen vai kenties tummempi kuin ylempi? Mä en itse osaa sanoa kun on tollanen epämääräinen... nyt ruvetava lepäämään ja sitten yötyöhön
Maggie: no kp 22 on niin ovis ku voi vaan olla :D
Hileinen: nyt sitten kaksoset teet elokuussa!!!! :) ♡
Jellis: jospa se oliski niin ettei sitä kp 1 ees tule!
Ninuki: tervetuloa mukaan!
On tää on leiponut tänään pullaa. Piti hakee äidin vanha yleiskone ja kokeilla. Ei oo taikinan teko ollu noin helppoa ennen. :) tätä menoa musta tulee kohta pullan tuoksuinen äiti! Ja aamulla tein testin. Onko tuo alempi teistä haaleampi, saman vahvuihnen vai kenties tummempi kuin ylempi? Mä en itse osaa sanoa kun on tollanen epämääräinen... nyt ruvetava lepäämään ja sitten yötyöhön