Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Gatusa: linna tuomio tästä vielä puuttuisi! Ihanaa kun poika näkee mummin! Mites se nyt lastenkodissa on? Eikös sen pitäny olla isällään...vai onko nyt lastenvalvojat ym. Huomanneet että asiassa on oikeasti jotain mätää. Tsemppiä! Kohta kuulet pojasta uutisia ja jospa sais soittaa sulle poika!

Maggie: no kp 22 on niin ovis ku voi vaan olla :D

Hileinen: nyt sitten kaksoset teet elokuussa!!!! :) ♡

Jellis: jospa se oliski niin ettei sitä kp 1 ees tule!

Ninuki: tervetuloa mukaan!

On tää on leiponut tänään pullaa. Piti hakee äidin vanha yleiskone ja kokeilla. Ei oo taikinan teko ollu noin helppoa ennen. :) tätä menoa musta tulee kohta pullan tuoksuinen äiti! Ja aamulla tein testin. Onko tuo alempi teistä haaleampi, saman vahvuihnen vai kenties tummempi kuin ylempi? Mä en itse osaa sanoa kun on tollanen epämääräinen... nyt ruvetava lepäämään ja sitten yötyöhön

Kiva unohtu :D vasemman puoleinen on tämän aamuinen

Liitteet

• 1448898355872.jpg
    1448898355872.jpg
    16.2 KB · Katsottu: 202
Jellis: me leivottiin.

Hileinen: oioi nyt kuulostaa todella hyvältä :p !!!!! <3

On: tänää joteki tosi surullinen ja haikee fiilis kaikesta. Jopa isosiskolta jolla jo yksi lapsi ärähdin kun tuntuu joteki tosi karseelta et toiset jaksaa vaahtoo siitä ku ei osu yks yhtee missä lapsi on joulun/uudenvuoden... Ymmärrän kyllä mutta kyllä se kirpasee kun itse tekisin MITÄ VAIN että musta tulisi äiti ja saisin viettää joulut ym sen kanssa !!! Antaisin mitä vain :(
MILLON TÄÄ LAPSETTOMUUS LOPPUU VAI LOPPUUKO KOSKAAN :(

Lucky: jep!
Täällä mä painin tyhmän pääni kanssa kun menen tekemään pienestä tilkasta virtaa dpo 7 r- testiä :o minkä ihmeen takia ja olevinaan näen siinä jtn! Olen tulossa hulluksi :(
Ensinnäkään tällä follikaa joka ihmeen muotoinen ja limis säälittävä ei voi tulla raskaaksi...

ImageUploadedByVau Foorumi1448903970.806123.jpg

Paljain silmin näen jtn tosin se voi olla kontrolliviiva vaan tai se se varmasti on kun uudet testit nä miulle .... Eikä dpo 7 kai mitää voi näkyä! :D

Sanokaa naiset että ette näe tossa mitään ni tiedän että tämä on sairasta kuvitelmaa :D 25 mLU/ml testi.

Dpo 7 kp 26 ( eka ovis ) yk 30

Muokattu viimeksi:
No kun sitä oikein suurentaa niin luulen että siinä missä viiva pitäis olla niin ihan ku jotain olis.. Onpa jännää! Ennemmin sanoisin että ehkä joo ku ehdoton ei! :D

Nii...:o purskahdin vaan itkuun ei siellä mitään ole kuitenkaan :( tajua miks tänää oon ni herkillä itkettää vaan kaikki kaikki tuntuu niin armottoman pahalta :(

Pitää tehdä dpo 10 vaik seuraava vaik sekin on aika aikanen jos näyttää...

Kyllä siinä Haikara näky jotain ❤ ehdoton ehkä :D

Jellis ❤ ihmeitä kuitenkin tapahtuu! Teille sen niin kovasti toivoisin ❤

Gatusa hyvä että kaikki hyvin ❤ parempaan päin vaan :)

Beisla onneksi asiat etenee, vaik ei ihan suunnitellusti niin etenee kuitenkin :)

Lucky hienot on viivat ❤

Lumihiutale toivottavasti löydät ratkaisun ongelmaan! Mulla oli hiiva melkein koko raskauden :S

Maggie siinä se nyt on! :)) Ja yhtä vahvat parin viikon päästä kans ;) jooko ???

Insseistä en osaa sanoa mitään :(

Mä päätin tänään alkaa opiskelijaksi! Laitoin pojalle hakemuksen kokopäivähoitoon ja tutkiskelin vaihtoehtoja. Meillä alkaa yritys olla paketoituna :-( Nyt uusia haasteita kohti :D hyvä meidän on kolmisin ❤
Ei siis mitään ehkäisyä jne. Nyt vaan annan olla ja YRITÄN keskittyä muuhun =
Jännitän siis edelleen joka kierto ja bongailen tuntemuksia ja oireita :D :)) ei tätä voi lopettaa -_-

Mikä toi kuolaava ukko on ??? :D :))

-PikkuMinski kp?/30 dpo ? Yk27-

Haikaranyytti, en myöskään sanoin ehdotonta eitä! Jännää todellakin :) Ja kyllä se tärppi varmasti vielä teille saadaan. Oon niin varma! Ja susta tulee superhyvä äiti. <3

Ninukki, tervetuloa takaisin turisemaan. Harmi ettei teillä monet keinot tuottaneet vielä tulosta... Se on raastavaa ja turhauttavaa. Mutta niin ku sanoit, uusi vuosi ja uudet kujeet! +++++++++++++

Murkku, teilläkin kyllä just hyvät tallettelut :) Plussaa tiedossa? :)

Lucky, vasen on kirkkaampi musta. Se oli siis se uudempi? Ne on aina jotenkin pirtsakamman värisiä. Hyvin on pikkuinen sulla kyydissä. Älä huoli. Oot tähänkin asti ollu niin ihailtavan rauhallinen :) <3

On. Jes, täällä vielä tallettelut tehty. Näin vähän vaivaa sen eteen että varmasti natsaa. :) Pikkusen hepenettä ylle vaikka en yleensä ikinä laita!! Kovat panokset, lataan kaiken peliin. :) :) :) Tein vielä uuden o-testin eri testillä. Noita joskus parjattiin, ne missä on LH LH LH. Hyvin toimi ainakin tää yksilö! :) Miten mä maltan odottaa kaks viikkoa tuloksia tästä eriskummallisesta ylläristä, ovisplussasta?????????? mä olin todella luopunu toivosta ton ovuloimisen suhteen tässä kierrossa.

Maggie kp 22

WP_20151130_003.jpg

PikkuMinski : voiko kpo 7 ees saaha mitää mietin kuulostaa just siltä noi dpo et tähä aikaa vast kiinnittymine korkeintaa tapahtuu jos tapahtuu.. Mut en osaa sanoa ei o kokemusta dpo:sta... Tein toisen kunnon virtsasta ku ton oikee tikistin... Ei siihe tainnu tulla mitää... Elämän kevät :( mul kyl mieki tossa ekassa olevinaa näen jtn... Ehkä jossai testeis on kontrolli ni näkyvä :D

Maggie: Kiitos <3 voi kumpa... Usko va välil hiipuu niin :(

Maggiellä hienon hieno o-plussa! Jee!!

Olipa mukava kuulla myös Beislasta :) Harmi että siellä ollut aikojen kanssa säätöä, mutta pääasia että homma etenee!

Haikara, näen tuossa viivanpaikan mutta en väriä. Toivotaan että dpo 10 on jo väriäkin sitten :)

Luckylla jo komiat viivat :) Onnea vielä!

Hileisellä mahtava folliultran tulos! Onnea hirmusti inssiin!! Vielä ehtii hyvin jouluksi plussaamaan :)

Napaa. Eilen jo pienen pienet tuhrut ja tämän päivän lasken kp1:ksi kun ei tätä enää tuhruksikaan voi sanoa, vaikkei vielä ihan huipussa olekaan vuoto. Sain nyt folliultran jo kp 8, niin pitäisi tässä kierrossa ehtiä inssiin asti. Itsellä ei kyllä mikään ihmeempi luotto inssiin ole meidän kohdalla, mutta onpahan askel eteenpäin tässä touhussa.

Kaakao: Sitä vähän ajattelinkin että se on varmaan vaan viivanpaikka. Aijemmis testeis o ollu noi näkyvä :)

PikkuMinski: Pitää tehä tai sit en tee kahotaa huomista fiilistä!

Takaisin