Ei tää voi olla näin vaikeeta!

PikkuMinskillä hyvät suunnitelmat. Opiskelu on hyvää vaihtelua ja saat muuta ajateltavaa. Siinä sivussa saattaa pompsahtaa yks plussa. :)

Kaakao, pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta. Mut hyvä se uus ultra-aika. :) Siitä sitten plusplusplus.

Muokattu viimeksi:
PikkuMinski opiskelu kuulostaa hyvältä.:) Mullahan kävi esikon kohalla niin, että samassa kuussa, kun alotin opiskelut plussasin. Koulu jäi toki kesken, mutta hyvästä syystä. Sittemmin suoritin koulun loppuun. Toivotaan, että sulle kävis samoin. :wink

Maggie mahottoman paljon onnea todella selkeästä o-plussasta! :smiley-bounce012 Kyllä sitä saa hehkuttaa, kun noin mahtavat viivat saa. Päräytät sit samanlaiset viivat r-testiin parin viikon päästä.. :p

Haikara jotain olen näkevinäni siellä. Voi kumpa.. Tee tosiaan ylihuomenna uusiks aamupissasta. :joyful:

Kaakao pahoittelut sinne. Hyvä kuitenkin, että ultra on varattu. Plussatuulia alkaneeseen kiertoon. :happy:

Beisla kiva, että ilmoitit itsestäsi, on sua täällä kaipailtukin. :shy: Harmi tuosta sotkusta ja viivästyksestä inssin suhteen, varmasti turhauttaa. :confused: Kiitos onnitteluista.

Lucky hienolta sun viivat näyttää. Pienellä on varmasti kaikki hyvin, älä murehdi turhia (tiedän, helpommin sanottu, ku tehty). :smug:

Hileinen oispa aika hienoa, jos plussaisit just ennen inssiä. Pidän sulle peukkuja. :)

Murkku tehän olette komeasti oviksen saanu hyödynnettyä. :p Toivon niin kovasti plussaa teille! :happy: Saat toki siirtää mut plussanneisiin vaikka edelleenkään en ite oo tätä asiaa sisäistäny, mut ehkäpä se tästä.. :wacky:

enu dpo12

Hileinen, minulla ainakaan ei inssi sattunut yhtään. Oikeastaan en ees tuntenut mitään! Olin ihan huuli pyöreänä kun lääkäri sanoi, että valmista on! Tietty tuntu että jotain siellä alhaalla puuhataan mutta ei kyllä tosiaankaan sattunu/tuntunu ollenkaan!

Muistan kun vain jäin makoilemaan siihen pöydälle ja lääkäri jo sano että voit nousta. Sanoin nolona että en halua nousta ettei ne kallisarvoiset siittiöt tipu lattialle :oops: Joo,tiedän ettei niin voi käydä mutta silti :hilarious: Lääkäri naurahti lempeästi ettei ne siltä takaisinpäin pääse...

Maggie, oon niiiin älyttömissä fiiliksissä siun ovisplussasta! Oon supertyytyväinen kun sait plussan, seuraava plussa sitten parin viikon päästä, vai mitä ;)

Beisla, kiva kuulla siusta pitkästä aikaa! Ikävää kun siellä aikojen kanssa tullut sählinkiä ja viivytystä, taatusti turhauttavaa :( onneksi kuitenkin nyt pääsette sinne psykologille ja hommat alkaa etenemään, tsemppiä!❤

Hileinen, tsemppiä inssiin! :)

Haikara, yhä edelleen siellä jotain on ja todella kovasti toivon ett muutaman päivän päästä ei enää tartte arvuutella!❤❤

Pikkuminski, tsemppiä opiskeluihin ja uuden sivun kääntämiseen, toivottavasti se suo plussan teille❤ :)
Miekin tässä pohdin ahkerasti hakisinko kevääksi/kesäksi kouluun, pitäisi vain pikaseen tehdä päätös! :)

Kaakao, pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta, mutta onneksi sait varattua ultran.

Gatusa, hyvä ett saitte hyvän asianajajan miehelle. Linnatuomio tuosta siun tilanteestasi nyt enää puuttuisikin...
Ihanan valloittavan kuuloinen taas tuo tyttösi, aivan mahtavaa! :)
Hienoa ett poikasi pääsee näkemään mummoansa edes. Toivottavasti poikasikin asiat pian selkiytyvät tökeröstä exästä huolimatta!

Ninukki, kiva kuulla kuulumisiasi ja tervetuloa takaisin :)

Jellis, toivotaan ettei sinne täti tulisi enää! :)

Luckylla ne viivat vaan vahvistuu upeasti, vau! :)

On; ei niin mitään oloja suuntaan eikä toiseen, mut eipä vielä ole todennäköisesti kiinnittyminenkään tapahtunut :D
Mielialat vaihtuu kokoaika ja aina on nälkä, mut ne nyt on ihan normaaleja olotiloja miulle :D

Muoks. Kävin lifessä täydentämässä sinkki ja foolihappo varastoja, ni se myyjä suositteli ottamaan sellasta suussa liukenevaa mallia foolihappoa :o
Pilleristä kuulemma imeytyy vaan n. 30% ja tuosta nopeasti liukenevasta lähes 100%. Otin sit vielä sitä vahvempaa mallia, 1200mg :)

Pikkuminskin tossuset ei oo vieläkään päässy perille (matkanneet yli viikon jo) :(

Nenna kp24/33-35(tod.näk.) dpo5

Nenna, onpa iso ero tossa miten lääke imeytyy!! Mulla onneks Folirenin lisäks on monivita jossa on kans foolihappoa. Toivotaan että sun rohdot alkaa pian vaikuttaa.

PiPaNat, mä oisin varmaan kans ihan samalla tavalla, pötköttäisin tutkimuspöydällä vain! :) Nytki kotona yritän vaan loikoilla ja laitoin kuukupinkin!! Kaikki talteen. :) Oon varmaan tulossa hulluksi.

Mieskin ihmetteli kun tänne (salaa) kirjottelin, että mitä oikein myhäilin. Sanoin vaan että oon niin onnellinen tosta o-plussasta. :) Luulin myös, että mun aiemmin käyttämät o-testit oli rikkinäisiä. :)

Maggie dpo -1

Hienoja ovis ja raskaus plussia tullut! ONNEA TEILLE niistä!!! :happy: :Heartred

Täällä alkoi aamulla menkat, eli kp 1 jälleen kerran, ei tullut meistä elokuisiakaan :sad010Nyt jotenkin tuli romahtaminen kun on 1,5 v yrittäny eikä oo plussan plussaa tullu :smiley-angry003:sad001 Pakko päästä tutkituttaan omia paikkoja, suostuuko ne missään tekeen esim perus alapää tutkimuksia ja ultraan paikkoja, ilman että on pakko ruveta kunnon hoitoihin?? :confused004 Että kun noissa paikoissa on ensikäynti ja lukee että sis ultran niin onko siitä pakko jatkaa hoitoihin ja lähettääkö ne labroihin jos ei alota hoitoja? oon aika pihalla näistä kuvioista :schocked028 ois ihan superia jos joku ehtii/jaksaa/viitsii vastailla :)

Mami kp2/26-28 Yk 18?

Mami91: yleensä ne kattoo nuo asiat neuvola lääkärillä jos vaan kunnassa tai kaupungissa on sellanen. Perus asiat siellä tutkitaan, verikokeet, ultrat ym. Sitten kun niitten voitava on tehty tekevät lähetteen polille. Ja itseasiassa olen saanut oman pikku kuntani neuvolasta parempaa palvelua kuin polulta jossa kävin. Pahoittelut kp 1. Ja ihme että nyt vasta sulle tuli romahdus. Sitkeä sissi oot!

Mami, niin kuin lucky sanoi, kunnallisella tutkivat kyllä ilman hoitopakkoa, myös yksityisellä tehdään "hedelmällisyyskatsauksia", eli kartoitetaan tilannetta ja saa jutella /kysellä mieltä askarruttavista asioista :)

Mami mekin käytiin vaan tutkimuksissa. Kunnallisella oli aikoja huonosti ni hoidettiin osa tutkimuksista yksityisellä. Viimeisellä yhteenvetokäynnillä sit kuultiin tulokset ja tarjottiin hoitovaihtoehtoja, mut me ei haluttu mitään. Ja yritystä nyt jo päälle 2 vuotta ilman plussan plussaa :-( käytiin lääkärissä sillon kun yritystä vuosi imetyksen lopettamisesta (3/2014)

Tsemppiä ja pahoittelut kp1 :'(

Pikkuminski: mun unelma on ollu taustojeni takiakin lasten ja nuorten mielenterveys työ tai sairaanhoitaja ja kätilö mutta paljon olen asiaa miettinyt ja tuo mielenterveys työ lasten ja nuorten parissa varmasti olisi vielä ainakin henkisesti niin raskas työ kulkea etten siihen vielä ihan ole uskaltanut :) toki paljonhan siihen työyhteisö vaikuttaa miten siellä työssä jaksaa. Mutta vielä taidan pysyä mummojen ja pappojen parissa :D

Jaahas,saapa nähdä, pääseekö piinailemaan taas muiden mukana. Sen verran mojovat ovistuntemukset on kylla vasemmalla puolen ja limoja kehittää. Tässä kierrossa piti siis olla testaamatta, mutta luultavasti uteliaisuus voittaa! Ja sittenpä tietää, milloin odotella seuraavaa vuotoa. Hyvää hyödynnystä kaikille!!
Beislalle tervehdys, hyvä, että siellä asiat kuitenkin etenee.
Mami, menin terveyskeskukseen lapsettomuusasian kanssa, ja meidän kunnassa ohjattiin samantien tutkimusjonoon Naistenklinikalle. Siihen meni sitten se 6 kuukautta hoitotakuujonossa, että ei mitään kiirettä pidetty! Perustutkimukset yms kerettiin jotain kevyempiä hoitoja saada, ja kun tuli IVF:n aika melko pian, päästiin Väestöliitolle ostopalveluna.
Katjusha, laitan sitten dpon kun tiedän.

Hileinen, nyt tärppää ;)

Haikara, lisää testejä !

Beisla, kiva kun tulit takas :) pöh klinikan säädölle ja tärpittömyydelle..

Mami, pahoittelut tädistä :(

Katjushalle onnea oviksen metsästykseen :)

Täälläki vihdoin kp1, kaksi viikkoa myöhässä. Vielä ehtii (ehkä) tän yhen kierron kattoa tänä vuonna. Toivottavasti ei nyt sekoa kierto ihan täysin. Kuukuppi lähti testiin ja jomot on semmosia et en tänään kotonta poistu..
Kp1/29 yk6

Muokattu viimeksi:
Takaisin