Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mrsc: Me kunnallisella ollaan mut sperma analyysi tehtii yksityisel kuopios ihan kunta makso sen ku siel tehää aina kuulemma :D mut en muista enää paikan nimee... Pitää kysellä tätä ensikerralla polilla. :)

Lumihiutale: mä jouduin ottaa ihan laxoberonia ku maha kovalla ja oon taas ku viimesillään. Kamalan näköinen. Ihan hirveä. En varmaan saa sellasta kivaa vauva mahaa koskaa ku esikoisesta jäi sellanen röllykkä. :(

Mrsc: kiva kuulla että tulokset ok. Ja muutenkin tutkimukset etenee. Sitten vaan plussaamaan :D

Mrsc, hienoa että simpat kunnossa. Niin ku mullekin sanottiin täällä tulosten jälkeen että se on jo puoli voittoa. :) Siinä oiski isompi järjestely, jos simpoissa paljastuis jotain.

Ja meillä ei myöskään kerrottu tarkemmin kun että sperma normaali. Katoin myöhemmin omakannasta ni ei sielläkään ollu sen tarkemmin. Jotenki hienolla lääkärikielellä se oli "sperm normium" tai jotain, hahhahahahaha! :) En muista kunnolla. :D

Suunnitelmissa miehen kaato tänään tai ehkä mieluummin huomenna aamusta jos ehtis. Tai tietty mieluiten mahd. usein mut tuntuu ettei häntä nyt niin joka päivä huvita ni täytyy tilapäisesti tyytyä vähempään. Toivoa elättelen siitä olemattomasta plussasta mut kyllä jo sillä silmällä kattelin kalenteria että miten taas saan soitettua työaikana sinne klinikalle ja kuinka kuumeisena odottelen takaisinsoittoa taas puol päivää. Se on jotenki tosi stressaavaa! No kunhan sais asiat etenemään. Ja ajattelin kysyä et jos en saa sitä uutta ultraa sopimaan aikatauluun eli en sais nostaa sitä clomiannosta ni aion kysyä, jos saisin ottaa ees sen saman annoksen ku nyt ettei tulis ihan toivoton kierto...

Plussamyrskyjä naiset!!!

Maggie kp 18

Ei mekään saatu niitä tuloksia muuten kun et "tulos oli hyvä" ja sitten laittoi paperin kansioon jossa siis varmaan meidän potilastiedot.

Sain vihdoin tänään soitettua sinne klinikalle! Kysyin tarviiko nyt odottaa vai saako jo alkaa yrittää niin sanoi ettei endon poiston jälkeen pitäs olla mitää syytä miks ei sais jo, eli ei tarvi odottaa. Sitten kysyin sitä et koska mennään jatkohoidonsuunnittelua varten sinne niin sanoi, että Eilen oli kuulemma laittaneet postiin kutsun sitä jatkohoidonsuunnittelua varten.
No mutta tää ovis aika menny aikalailla paranteluun joten ens kuu olkoon yk1, tää vielä 0!
Womanlog ennustaa ovista lauantaille, eli vielä kerkeis, mut mus pelottaa et sattuu kun välillä on ollu kipuja kohdussa ja napa on aika arka.
Nyt ollaankin jo perjantain puolella niin..
-Mymmelisti kp16/30 yk40/0

Haikara, voiskohan sen analyysin saada just sieltä klinikalta? Kannattaa ainakin kysyy! Tai sitten ens kerralla kun ootte klinikalla niin kysy onko niillä siinä paperissa se.
Mä en niistä luultavasti mitää olis tajunnu joten en niinkään ollu kiinnostunu ja tietty jännittikin vähän.
Jos musta ei mitään vikaa olis löytyny olisin varmaan ollut kiinnostuneempi miehen tuloksista.

Voihan kökkö, siis tosi mahtavaa, että mun kroppa alkaa taas toimia ja ovis tulee viikon aiemmin mitä ennen ja siis suht normaaliin aikaan. Mutta pupuilu mahdollisuudet on aika vähissä... Huoh... 6h autossa istumista ja sitten sukulaisten luo kylään... Voi ei, täytyy yrittää keinot keksiä ja toivoa, että ovis tulee vasta sen 48 tunnin päästä :D

ImageUploadedByVau Foorumi1448612636.949835.jpg

Muurahainen kp 16/35, dpo -1, yk 22

Mutta siis ihan mahtavaa, mun kroppa toimii taas normaalisti, kiitos viime kierron luget, maca, D-vitsku, omega joku, metforem lääkitys ja painon pudotus!!! So happy!!! :) :) :)

Muurahainen, mahtavat viivat! Eikö ole kihelmöivä ajatus, kun tietää odottelun jälkeen pääsevänsä tositoimiin ;) ?!
Itselläni on ainakin ihan selkeä piikki haluissa juuri otollisimpina päivinä :D Saapa nähdä miten tässä kierrossa hommelit menee. Pääsin kortisonista siis eroon ja nyt on sivuvaikutuksetkin lakannut. Luulen, että kultaisella miehelläni saattaa sunnuntaina olla pieni darra, joten eiköhän heru ..! (Naapurissa tuli ero, niin siellä korjataan huomenna kolhuja saunomisen merkeissä)

Mymmelisti : varovasti sitten vaan ;)

Katjusha ja murkku. Meil ei ukkoa sais liikahtaakkaan rapulassa :D

Murkku ihanaa että ovis löytyi...hätä keinot keksii :D

Murkku, toivottavasti ehditte talletella! :) pikaisesti jossain välissä ;) ihan huippua että kierto näyttää normalisoituvan! Mullahan ekan lugekierron jälkeen ovis oli jo kp 12!!! Ja sulla on varmasti painonpudotus myös auttanut ;)

Napaa: Täällä taitaa olla myös nyt dpo 0-1 ja eilen sain miehen kellistettyä ;) Nähtävästi nämä mun oudot kivut liittyy jotenkin follin kasvuun, sillä tähän päivään asti olen joutunut ottamaan 3 kpl burana 600 mg päivässä (joista yhden keskellä yötä). Viime yönä en herännyt kipuun ja vieläkään en ole yhtään Buranaa tarvinnut eilisen jälkeen! :O voiko munasarjassa oleva endopesäke kipuilla follin kasvaessa..? Tai jos siellä on kysta niin missä vaiheessa kiertoa se kipuilee..?

Lucky, se on tietty tavoitteena ;) en mielelläni enää ottaisi uusia menkkoja ja sen jälkeen 2 viikkoa kestäviä outoja kipuja vastaan! miten teillä muuten meni nyt plussakierrossa peittojen heiluttelut? Oliko enemmän kuin yleensä?

Oisko muuten huippua jos saataisiin uusi hurjien plussien aalto tuossa 1-2 viikon päästä?! :) täällä on monella hyvät mahikset ;) jouluksi ihanat lahjat! <3

Murkku autossako hoitu :D :D

Voisin liittyä kyllä tuohon plussa-aaltoon! Päätin, että testaan vasta 11.12 kun menkkojen pitäis alkaa joskus siinä 8.12. Lähdetään sillon viikonloppulomalle miehen kanssa ja juhlitaan kihlajais vuosipäivää joten se olis enemmän kun huippua sillon plussata ;)

Takaisin