Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Hileinen, peukkuja ensi viikkoon! :)

Minni, samalla verukkeella mäkin hamstraan vauvan vaatteita... :D

Maggie, aivan mahtavaa, että sait puhdistettua ilmaa.. :) ja sen lisäksi vielä mies kellisti sinut! :) laittele sit illan testistä kuvaa.

Ovistestihavaintoja, oon tässä nyt tehnyt havaintoja, et aamu toisesta pisusta tulee herkemmin ovisplussa kuin ekasta pisusta. En tie onko muut kiinnittänyt huomiota asiaan.. :)

Muurahainen dpo -1, yk 22

Haha murkku tuo oli ihan oikea vahinko :D mutta hyvä sellanen hih! Niin ja eikai ovistestiä suositellakkaan ekasta pisusta? Toisesta minäkin oon aina plussani saanu! :P

Maggie mahtava kuulla! Nyt taas kohti parempaa parisuhdetta <3 yhteinen asiahan tämä on :)

Minni mistä tilaat merkkivauvan vaatteita :)? Haluaisin ostaa varastoon muutaman kivan mutta en tiedä mistä etsiä..

Maggie hyvä että sait vähän puhdistettua ilmaa ja kerrottua tunteista :)!

Lumihiutale noi pökät on me and i merkkiä ja tilattu kaverin kutsuilta :) Nyt kun olen parilla kutsuilla käynyt niin tulee aina s postia esittelijöiltä ja sitten saan heidän kautta tilata. En oikein tiedä mistä muualta ainakaan miikkarin vaatteita saa kun kutsuilta? Kannattaa googlettaa!

Ja onhan näitä merkkejä muitakin esim. Nosh, gugguu, mainio, villervalla, mini rodini ym :D Ainakin täälä pirkanmaalla osa liikkeistäkin myy näitä merkkejä :)

Muokattu viimeksi:
Maggie: kuulostaa tutulle. Ukolta montakertaa saanu pakit ja siitä sitten avautunut. Nyt viimeksi kun avauduin ni kysyin että saako sulle sanoa millon on ovis mahdollisesti ja pitäisi yrittää tallettaa. Ni sano että saa sanoa. Kun aikaisemmin sanonu ettei halua tietää ku tulee stressiä vaan. Mutta kun en mä jaksa yksin tätä käydä läpi. . Sit seuraavana iltana oli pikaset. :) mut valittamisen kautta voittoon :D

Maggie, ihan mahtavaa kun sait purettua kaiken ja nyt molemmat tiedätte paremmin missä menette :) hyvä ett tallettelitte, koska miustakin tuo testi näyttää paljon vahvemmalta ku aiemmat. Luulen ett ovis on just kuule tulossa! :)

Murkku, mie en ikin oo ees kokeillu ekasta tehdä o-testiä :P illalla tullu ain plussa (tosin oon muutenkin aika iltapainotteinen ihminen) :)

Pipanat, myö syötiin miehen kanssa alkuun kumpikin 1kpl/pv geleetä ja kun ei mitään tapahtunut, niin alettiin syömään 2kpl/pv. Ei tosin siitäkään tapahtunut mitään, joten tässä kuussa ei enää käyty ostamassa uusia purkkeja :)

Maggie, ihanaa että saitte puhuttua ja ihana sun mieskin!!! :) varmasti tuntuu paljon helpommalta ja kevyemmältä kun tietää toisen olevan ihan messissä!! <3 nyt peukut pystyyn ja toivoo et ovis saapuu hyvillä ajoin tallettelujen suhteen ;)

Minni, mä en noista merkeistä mitään tiedä! Kaikkea söpöö rakastan!!! <3 ite en myöskään ole uskaltanut ostaa mitään valmiiksi vauvalle, mut nyt alkanu ajatus kiehtoo! Ehkä se johtuu siitä et taas vaihteeksi on usko oman nyytin saamiseen, aikasemmin ei ollut. :)

Uuh jeah! Nyt kp 12 ja seuranta ultrassa tänään käyty. Sielä kasvaa yksi folli, maanantaina meen uudestaan kattoo miten se kasvaa ja sit saan vielä pregnylin <3 ensimmäistä kertaa 16kk aikana päästään kokeilee onnea. Eli nyt söin femar 5mg kuuri

Mä ostin nyt sitä Gelee Royal 1000. Mieskin oli heti suostuvainen kokeilemaan eli 1tab molemmille. Saa nähdä onko vaikutusta! Vehnäalkioöljyn aloitin myös ja greippimehun :happy:

Miha ja Hileinen, taitaa kuulostaa plussa tuulelta :wink

Yks ihana vaatekauppa on Brittiläinen Next. Ei postimaksuja ja ilmainen kotiinkuljetus!! Siellä on vaatteita aikuisille ja lapsille!

Huomenta kaikille! :greet025

Pahoittelen, etten ennätä nyt muille mitään kommentoimaan vaan napailen vaan törkeesti...

Ajattelin nimittäin tossa tunti sitten herätessä, et vois tehä testin ja tiesin, ettei siellä mitään näkyiskään. Mutta kuinkas kävikään? :excited001 image.jpg

Voisko olla, että meille tulis pikkukakkonen? :nailbiting:

enu dpo10

Jellis kiitos onnitteluista. :happy: Piti oikein miettiä oliko mitään, mutta ainoa lisäys pariin viime kiertoon oli Larissan vinkistä sinkki. Sitä myös mies söi, tosin ei aivan joka päivä, kuten itse tein. Muutenkin molemmat syötiin myös perusmonivitamiinia ja foolihappoa. Eiku niin joo, olihan mulla tässä kierrossa ihan uutena karpalokapselit alakerran ph-tasapainon tasaamiseen. Tämäkin Larissan jutuista poimittua. On toi Larissa kyllä sellanen tietopankki, ettei toista ole. :wink

Liisu kiitos myös sinne. Varovaisesti tosiaan mennään, eikä tätä oikein meinaa käsittää.. :woot:

Lucky, ihana et teillä tärppi kävi vaikka talletteluja ei kauheesti ollu ! Antaa toivoa :D onnea vielä!

Mymmelisti, ihana että alat paranemaan ja toivon todella että ensi kierto on teiän, jos ette jo nyt uskaltaudu koittamaan ;) tsemppiä jatkoon!

Murkku ja haikaranyyytti, loistavaa että ovisplussat löytäny teidänki luo! ;) murkun tallettelu jutut sai hymyn huulille näin aamutuimaan ;D hehe.

Enu, plussaltahan tuo näyttäis! :) onnea!

Miha ja Hileinen, molemmille tsemppiä jatkoon ja ihana että pääsette kunnolla piinailemaan ;) toivottavasti plussat tulee!

On. Pitkän aikaa taas sivusta seurannu ja sama varmaan jatkuu kun aikaa ei tunnu olevan. Lueskelen ja tykkäilen jutuista, ei teitä kokonaan voi jättää ;)

Meillä meni tän kierron talletukset perseelleen. Luulen et ovis oli viime su (womanlog ennusti + kivut) ja mies oli viikonlopun poissa :( sunnuntaina niin väsyny ettei jaksanu.
Suutuin ja kerroin suoraan et vituttaa ku joka oviksen aikaa hän on väärässä paikassa. No kommentti oli et "pistä kalenteriin sit ovis hyvissä ajoin ni oon kotona" :D katotaa ens kuussa sitten :P edellee tosi tjot-meiningillä mennään ja iha hyvältä tuntunu.
Esikoisella niin kamala uhma et miettii uskaltaako toista edeS hankkia xD

Meritähti kp 26/33
Ovis oli ilmeisesti kp 20, tallettelut kp 15 & 17 ei riitä :(

Takaisin