Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mahtava ovisbuumi täällä!

Nenna mä vuosi sitten just yhdessä kierrossa mietin, että hitto on kuivaa, kun saharassa, ei yhtään normaalia mulle. Oviksen jälkeen vielä mietin, että meni ajoituskin ihan pieleen mutta niin vaan tuli sen kierron päätteeksi plussa :) Ei niistä aina niin tiedä.

Mannikalle ja Katjushalle pahoittelut! :(

Ja hirmuinen määrä plussiakin oli tullut ovistesteihin ja muutamat raskaustesteihinkin. Mieletöntä! Onnea erityisesti Lumihiutaleelle ja Luckylle r-testiplussista!

Ja Pepelle suuret onnittelut pienestä pojasta!

Mymmelistilläkin oli leikkaus mennyt hyvin. Tuleva kierto olkoon teidän! Niin ja se taaksepäin kallistunut kohtu on eeeerittäin yleinen. Itseltänikin sellainen löytyy ja lääkäreiden mielestä ei yleensä aiheuta harmia raskautumiseen tai raskauteen.

Olen tässä taas viikon yrittänyt päästä kärryille teidän jutuista. Ei pitäis jättää välipäiviä lukemiselle niin olis helpompaa ;)

Nenna, pelkästään jo letrot saattaa auttaa progesteronin kanssa, sillä he parantaa munasolun/oviksen laatua --> parempi keltarauhanen --> enemmän progesteronia. Eli eivät välttämättä heti määrää lugeja letrojen kaveriksi.

Ja sitten tosta märkyys/kuivuus asiasta: mulla on alakerta ihan Sahara nyt (jotenkin bv:n hoitaminen aiheutti sen), mutta välillä sitten lorahtaa paljon limaa kerralla vessakäynnillä.

Ja komppaan Mimmua, ei se lima tai kuivuus kerro mitään siitä plussako vaiko eikö :)

Muokattu viimeksi:
Mannikka : suuret pahoittelut! <3

Nenna: Älä huoli et ole ainoa joka on "kuivana" normaalisti kosteempana tosin nyt elämäni eka ovis + joten ehkä sen kuuluukin mennä näin :p ÄLLÖVAROTUS! -> ennen ovi+ oli vähä kosteempaa ja venyvää

Kauhiasti tekstiä :D Ja lisäys teille että ilman teitä en olisi näin päättäväinen ja puoliapitävä! <3
Täällä tosiaan talleteltiin sillo dpo 0 sit dpo 1 ja viellä viime yönä 3 aikaa :D mitä ihmettä täällä tapahtuu :D Ei olla varmaa koskaa 2 kertaa talleteltu, haha :D

Folli siis vasemmalla puolella ni eilen jomotti oikealle puolelle :o kystako se siellä pelleilee :o toivottavasti häviää ens ultraa mennessä :)

Dpo 2

nenna, nyt meni kysymys niin vaikeeksi etten tiiä yhtään :D Saas nähä jos meille joku hormooni juttu lisätään mukaan niin ehkä rupeen jotain noista ymmärtää.. toistaseksi en oo perehtynyt niihin ollenkaan.

Mulla on ollu leikkauksen jälkeen elohiiri vatsassa/kyljessä/rinnassa tai siis jossain tossa oikeen rinnan alla ja siis se on tosi rasittava.
Onko kellään mitään hajua millä elohiiren saa pois???

-Mymmelisti kp14/30 Yk40 / yk0

Mymmelisti: Miul joskus silmässä ja habassa, ni hieron sitä helpottaa sil :) kokeile ;) En takaa et auttaa :p ärsyttävää sykkimistä toi elohiiri :D

Aphrael, Joo mulla meni leikkaus hyvin ja nyt taas ilosin mielin alan laskee yk kiertoja nollasta :D Hyvä tietää ettei sillä pitäs olla vaikutusta. :) Sullakaan ei enään pitkä aika laskettuun! Miten on mennyt raskaus?

Haikara, ei toimi hierominen! oon yrittäny.. toisin vettä en oo kauheesti juonu ja ehkä magnesiumia tarvisisin..?

Pahoittelut mannikka :(

Larissa kyllä suosin sitä hipihiljaa puuhastelua ;)

Haikara tallettelitteko ennen ovista? :)

On. Saisinkohan vielä tänäänkin kaadettua äijän ;) voisi olla hyvä varmistelu.

Dpo 1

Minni: Ei talleteltu ennen ovis + koska olin reissussa ja huvikseen tikutin sillo sunnuntaina ja samantien vahvat viivat :p sillo maanantaina, tiistaina ja viime yönä :p toivottavasti kerittiin :o

Heh, vauvalasta tuli tekstiviestiä ja ilmeisesti niiden viestit vaan menee suoraan roskapostiin ja mie en niitä pääse näkemään ollenkaan kännykällä sähköpostista :D testit on lähetetty viimeviikolla, mut eivät vaan saavu :(

Mymmelisti, Mulla nyt viikkoja 31+3 ja raskaus on sujunut minulle tyypilliseen tapaan eli vaivasta toiseen rämpien. Mä vaan en osaa olla raskaana ;) Nyt on myös ajatukset pääasiassa ihan muissa jutuissa sillä yli 8v etsimisen jälkeen löydettiin meille se ihan oma koti. Perjantaina allekirjoitetaan kauppakirjat ja talo vapautuu tammikuun puolivälissä. Lopullinen muutto tehdään kyllä vasta kun olen ulkoistanut tämän tuoreimman perheenjäsenen. Mut hei, meillä on kohta oma iso koti <3

Täällä on ollut vähän taukoa kirjoittamisessa, mutta lukenut olen.

Mä olen Katjushka aivan suunnattoman pahoillani teidän tilanteesta. Odottavan aika on pitkä ja teillä se on totisesti pitkä. Voimia sinulle vahva nainen. Muista kohdella itseäsi rakkaudella! :Heartbigred

Mannikalle myös pahoittelut.

Superjee onnittelut vielä Luckylle ja Lumihiutaleelle!

On. Täällä alkoi tuhru. Että se sitten taas tästä kierrosta. :sorry: Harmittaa, mutta tällä kertaa ei sentään palata ihan lähtöruutuun. Mies kävi antamassa tänään spermanäytteen ja tulokset on saatavilla, kun mä menen aukiolotutkimukseen kp 8-10. Samalla katsotaan kohtu ja munasarjat muutenkin tarkasti ja lasketaan munarakkulat ja vaikka mitä. Olisinhan mä toivonut olevani raskaana jouluun mennessä, mutta jos nyt sitten näin ei kerran ole, niin tyydyn sitten siihen, että olis edes toimintasuunnitelma ja sen lääkäri lupasi. Onko teillä muuten ollut mes mukana aukkarissa?

Mrsc kp26/28 dpo11 yk8

Mrsc, miulla ei ollut mies mukana aukkarissa kun oli töissä, mutta monilla on puoliso ollut mukana :)
Harmi tuhrulle, mutta onneksi nyt kuitenkin alkaa tapahtumaan tutkimusten ja hoitojen osalta :)

Pikkuminski, ei ole siunkaan paketti tullut vielä :(
Ja mami, eiköhän juu siitä johdu ettei ole tullut paketit perille :(
Onneksi sentään sanomalehti (ja mainokset) tulevat normaalisti :P

Mrsc kiitos :)! pahoittelut tuhrusta mutta teidän suunnitelmat kuulostaa hyvältä ja hommat tuntuvat etenevän :) mulla oli mies aukkarissa mukana. Istui kauempana eikä Tainnut edes katsella :Sestä

Tässä tämä mun rtestirivi :) eli ylhäältä alas sunnuntai-maanantai-keskiviikko

Liitteet

• Screenshot_2015-11-25-18-32-55.png
    Screenshot_2015-11-25-18-32-55.png
    439.1 KB · Katsottu: 203
Mrsc, Kiitti tsempistä, mutta pahoittelut ja sympatiat tuhrusta

Kävin treenaamassa, oonkin aika mimmi, kun on painoo tippunut niin näyttää entistä enemmän urheilijalta. Voipahan sitä vaikka semmosesta iloa repiä. Pienet ilot elämässä auttaa eteenpäin. Ja kohta voidaan alkaa taas sekstailla, kunhan vuoto tästä lakkaa ...

Takaisin