Mimmu.
Kunnioitettu kommentaattori
Mahtava ovisbuumi täällä!
Nenna mä vuosi sitten just yhdessä kierrossa mietin, että hitto on kuivaa, kun saharassa, ei yhtään normaalia mulle. Oviksen jälkeen vielä mietin, että meni ajoituskin ihan pieleen mutta niin vaan tuli sen kierron päätteeksi plussa :) Ei niistä aina niin tiedä.
Nenna mä vuosi sitten just yhdessä kierrossa mietin, että hitto on kuivaa, kun saharassa, ei yhtään normaalia mulle. Oviksen jälkeen vielä mietin, että meni ajoituskin ihan pieleen mutta niin vaan tuli sen kierron päätteeksi plussa :) Ei niistä aina niin tiedä.

Harmittaa, mutta tällä kertaa ei sentään palata ihan lähtöruutuun. Mies kävi antamassa tänään spermanäytteen ja tulokset on saatavilla, kun mä menen aukiolotutkimukseen kp 8-10. Samalla katsotaan kohtu ja munasarjat muutenkin tarkasti ja lasketaan munarakkulat ja vaikka mitä. Olisinhan mä toivonut olevani raskaana jouluun mennessä, mutta jos nyt sitten näin ei kerran ole, niin tyydyn sitten siihen, että olis edes toimintasuunnitelma ja sen lääkäri lupasi. Onko teillä muuten ollut mes mukana aukkarissa?