Lucky: Ei sanat riitä sanomaan kuinka ihana tsemppari oot <3 ja miten sä kirjotat kaiken noin hyvin

kiitos kaikesta ja oot oikeessa kaikki mahollinen on nyt tehty ja niku aijemmin jo kirjoitin ni kukaan ei onneks vie multa pois sitä ovis +

sen mä vihdoin sain kokea! WomanLogii laitoin ekan kerra ylös oviksen jeee!!! Ja pitää lisätä tuntemukset :) outoa vaan että aijemmat kierrot mitä en o ovuloinu on ollu limasta nyt ei o kyl kauhee kosteena ollu viel ainakaan :D
No en tiedä kyllä minäkää...johtuneeko siitä että joka kerta on eri lääkäri joka kumoa suunnillee edellisen sanomisen

Onnekseni tämä lääkäri jäi vapaalle ja tulee kuulema tammikuussa et sinne asti ei ootella sen kommentia ni soittaa jokkekkin ylilääkärille vaan toivottavast ei sille joka pari kiertoo sit oli mulla koska se oli tosi nihkee ja meinas kumota kokonaan sen et alotan Letrot! Minni se tais kirjottaakkin vähän tuhmia eli ite syömistä letroil mut jos ne käskee lopettaa ja ite tiiän et toimii ni voi olla et syön niitä kuitenni :D en tiiä...toivon nyt et kerraki kuuneltais muakin tässä lapsettomuushoidois :)
Mihin asti se progesteroni näyttää et ovis on tapahtunu meinaan jos kysäsen siihen ni laskeeko se arvo päivä päivält vai pitäiskö siihen mennä just oviksen aikaa? :)
Tajusin muute vasta nyt et tehäähä inssikin ovis + aikaa joten ehkä mei lasti kerkii

tosin jostai luin et niil kestää paripäivää mennä maaliin

onko tää totta vai meneeks se noi niku lucky kirjotit et siel ne siittiöt on jo vastassa ? :)
Nyt ku ekan kerra oikeesti sain sen oviksen ni ymmärrän mitä kaikkea te ootte kokenu eli tätä piinailua huhuh ja vasta dpo 0 :D
Ite oon va piinaillu ku menkat ollu myöhäs :D vähä eri asia piinailla 2 viikkoa. mut hyvää aikaa toi ovis tuli koska menkkoihin on aikaa viel eli dpo 14 on kp 33 mun laskujen mukaa ja mun kierto ollu sitä 32-34 ja viimeeks 42.
Että immeine voi olla ilonen jostai ovis + :sta :) miehenki kaa sovittiin kaikki ja ehkä huomen talletellaan viel