Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Haikaranyytti, on kyllä kirpakka o-plussa, ei epäilystäkään. Ja jos toi tänään tuli ni ehtii hyvin hyödyntää. :) Mahis on hyväänkin tärppiin. Ja mites niitten Letrojen kanssa. Jäikö sulle vielä niitä purkkiin tai reseptille? Uskallatko omatoimisesti jatkaa niitä, siis ilman lääkärin lupaa? Mä ehkä pahiksena tekisin niin! :) Älä kuuntele mua jos et halua rikoksen tielle. Ja toisaalta et ehkä joudu miettiä sitä, jos nyt plussaatkin tästä! :)

Maggie kp 14

Wau! Haikara nyt hyödyntämään!
Mä kans ehkä jatkaisin omatoimisesti :p tosin tolla plussalla ei toivottavasti tarvii miettiä enää ❤

Onneks en Maggie oo ainut pahis ;)
Voi toivon koko sydämestäni sulle hyvää ultraa ❤

Minni älä luovuta! Jos sulla vaan on yhtä lyhyt piikki ku mulla :S mun pitää tikuttaa ainaki 2 kertaa päivässä, et saan kiinni

Lumihiutale sun digistä tuli kyllä niin hyvä mieli ❤ toivottavasti kaikki menee hyvin ja saat pienen kesällä syliin ❤

Pepe oot jo overtime :eek: kohtakohtakohta ❤

Voi Gatusa ❤ teillä jaksaa vastustaa :-( mulla on luotto viranomaisiin (yhtä naispoliisia lukuunottamatta) mennyt ihan täysin! Toivottavasti asiat alkaisi selvitä ja tilanne helpottaa ❤ olet ajatuksissa ♡

Kiitos PikkuMinski ja muutkin. Ehkä nää ihanat toivotukset houkuttelee mullekin o-plussan pian.

Gatusalle piti kans lähettää pahoittelut todella kurjasta tilanteesta. <3 Toivottavasti selviää pian!

Minnille ja Nennalle toivoisin kiertoon säpinää. Toi oviksen odottelu on niin syvältä! Ehkä se vielä sieltä. Tai sit pian uus kierto käyntiin.

Muillekin plussatuulia ja säpinää petiin. :)

Maggie kp 14

Tein muuten ap yhen o-testin. Se oli niin haalee etten ees kehdannu tänne kuvaa laittaa... :( Huomenna sitten tietoisempi tilanteesta. Ilmottelen tänne ku selvii. Tietty! :)

Muokattu viimeksi:
Niin ja pepellähän mennään jo yliaikaa! H-hetki on aivan käsillä jo ;) tsemppiä!!

Pikkuminski voi olla, mutta erikoista koska olen aina saanut oviksen tikkuun ja plussaa näyttänyt kolmekin päivää... Tai sitten se on vasta tulossa ja tulee taas ekstra pitkä kierto!

Haikara: kerkee jos tänään plussa oli! Nyt äkkiä!!!! Yhtään ei kannata hukkaan heittää! Sen mä oo oppinut :) siis jos vaan on mahdollista. Hyvä hyvä! Tiijä vaikka oltais kummatki elokuisissa! En tiedä. Soittaisin vielä heti huomenna lääkärille saisitko prog kokeen ja luget rinnalle tueks jos arvo matala...ees tähän kiertoon. Jos sulla limis on ollut ohut niin olisko keltussa jotai häikkää?

Lumi: no samoissa mennään. Mulla kp 31.. :) taidan yrittää soittaa huomenna jos vaan suinkin pystyn poistuu paikalta ku töissä oon. Pitää kysyä noista lugeista voinko jatkaa isommalla annoksella suoraan. Vaikka onki aikasta neuvolaa varata. Kysyn samalla saisinko varhais ultran jo heti kp 6 jälkeen ettei tartteis sinne rv 8 asti odotella. :D

On. No nyt tajusin että oon tosi tyytyväinen jos elokuisiin pääsen. Sehän on sillon vielä ihan täys kesä ja pääsisin lomalle jo kesäkuussa :D sitten muutenkin olen nyt ihmeen tyyni enkä ota stressiä ja ukkoki on tuntunut ylikivalle! Ja huomenna pääsen töihin ni saa muuta ajateltavaa!

Muokattu viimeksi:
Haikaranyytti, eikös se niin ollut että plussan saamisesta seuraavat 48h on hedelmällisintä aikaa ja munasolun irtoamisesta hedelmöittyminen on mahdollista vuorokauden ajan :) täälläkin selkeät plussaviivat saatiin testiin la aamuna ja päästiin tänä aamuna hyödyntämään :) toivottavasti tuottaa tulosta <3

Lucky toivottavasti pääsisit aikaisemmin sinne ultraan. :) mulle ainakin polilla sanottiin että jos tulen raskaaksi niin pitää soittaa sinne mahd pian niin voivat tehdä ar ultran. Soittelen sinne ti kun on seuraava soittoaika..

Lucky: No en saanu mies sano et koskee päähän :( toivottavasti keritään :( just sillo ku saan ekan ovis plussan sitä koskee päähän :o oon niii surullinen ja samal vihane! :(

Haikara: voi ei sen kans! mä niin tiedän tuon tunteen. Pidemmän päälle Tulee niin sellanen olo ettei ukko halua toista lasta ees sen vertaa että vähän ees yrittäisi enemmän. Sitä alkaa syyllistää toista herkästi vaikka syy olisikin oikeasti jossai pää säryssä ja lopulta itteään. Kyllä aamulla on hyvät mahkut yrittää vielä. ♡halaus! Tiijätkö mä oon sun puolestas niin ärsyyntynyt täällä kun tiedän miten paha mieli voi olla kieltäytymisen jälkeen!

On. Toisaalta oon helpottunut jos tää plussa pysyy kyydissä ettei enää ikinä ehkä tartte valittaa ukolle etten saa siltä sillon ku ovis on. 2 vuotta lähes joka kuukausi oon sitä tehnyt. Viimeinen valitus kesti varmaan viikon putkeen joka päivä ku ruinasin ja kerroin ihmisen anatomiasta ihan kuin se ei tietäis itsekin hoitajana. Kerroin joka saman asian monesti ja aivan ku pikku lapselle. Petyin joka kerta ja ilta kun lupas mutta "ei jaksa" viikon ajan ja pientä riitaa oli. No sitten en enää puhunu edellisen iltana asiasta yhtään mitään, odotin kyllä mutta samalla luottaen että ei haluakaan. Tuli kuitenki sanoen että tää on kyllä tosi pikanen ja niin se sitten oli. Mutta olin siihen tyytyväinen ja nyt tietty vielä tyytyväisempi että oli ees sellanen sessio. Kunhan ukolle kerron asiasta ni aion kyllä mainita että kiva kun jaksoi edes sen 5 min ajan panostaa tähän ja se kannatti.

Muokattu viimeksi:
Oon lueskellut ketjua taustalla aina, kun olen ehtinyt. Kommentoimaan en ole ehtinyt, kun töissä on kiire, iltaisin on kiire tai sitten olen ollut ihan poikki.

Nyt kuitenkin pikaisesti ennen töihin lähtöä valtavat onnittelut luckylle! :hug007 Toivottavasti tämä pieni pysyy nyt tiukasti matkassa mukana loppukesään! Lumihiutaleelle myös valtaisat onnittelut! :hug007

Larissa ilmeisesti ollut hyvin varhainen keskenmeno, pahoitteluni ja osanottoni siitä! :sad001

starling 30+4

Takaisin