Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Onnea lumihiutale ja lucky ihan mahtavaa!! Tarrasukkia ja paljon molemmille :)

On. Ei vieläkään o-plussaa :( äh sentään jospa en edes oikeasti ovuloi :/ ärsyttää tällänen odottelu!

Kp 22/38-40

Tästä se plussa-aalto lähtee:) :smiley-bounce005 Toivotaan,että jokainen jolla mahdollisuus plussaan vielä tänä vuonna tässä ryhmässä,niin saisi sen! :Heartbigred

On. Minä olen saikulla,kun housuun pitkin päivää valunu kosteutta ja painetta tuntuu takapuolessa ja vatsa kipeä. Ei onneksi ole lapsivettä tule testien mukaan. Lääkäriä odottelen,että tekee vielä sisätutkimuksen. Kaikkea on kyllä ollu alkuraskauden ajan,mutta neuvolassakin sanoin että kaikesta huolimatta pitää raskaudesta nauttia. Ja rakenneultrassa lupailivat tyttöä meille torstaina tai sitten se oli laskeutumaton kives :D Soma rv21+4

Oi, mitä uutisia täällä :) onnea plussista! Ihan mahtavaa!!

Mä tänään piruuttani pissasin o-tikkuun ja siinä oli jo aika vahva viiva. Ehkä mussa jotain eloa on kuitenki ku tähän asti viivat ollu lähes näkymättömiä :) pienestä se on oltava iloinen ...

Muurahainen: viimekierrossa oli se vehnänalkio öljy eikä ollu ainakaan tuntemuksia oviksesta. Beko strong ja d vitamiini 50microgrammaa tässä kierrossa. 2 edellistä kuukautta berocca Pore tabletit. Ovis tuntemukset useana päivänä oli ja egg white. Melkein itkun kans Pakko puuhastelua kp 19. Aikaisemmin kp 13. Ovis ilmeisesti kp 20 kun valkkari sen jälkeen loppu kp 21 ja tuntemukset. Kp 22 oli progesteroni koe jonka arvo oliko 17. Siihen lääkäri määrä lugesteronia 200mg 1x2 kun arvon pitäis oviksen jälkeen olla korkeampi. Mut kotona oli 100mg sain luvan käyttää ne loppuun ohjeella aamulla 1 ja illalla 2. Aloitin ne dpo 5. Dpo 6 ja 7 tuntui alavatsalla kovia nipistyksiä sen jälkeen ei oikein mitään. Rinnat oli arat kp 15 alkaen kp 22 asti. ( viimekierrossa ei ollenkaan). Nyt on ollu todella vähäistä. Eikä muitakaan oireita ole. Mitä nyt oon nukkunut 3 yötä illasta aamuun enkä kukkunut koko yötä. Oon syyttänyt siitä lugesteronia :D mutta kai se on ton plussan syy. :)
Nyt vaan Murkulle Jymy ovis ja siitä plussaa joten plussa tuulahdus!!!

Soma: Toivottavasti ei mitään vakavaa. Koetahan nyt levätä.

Jellis: nyt Jymy ovis sullekki ja plussa siihen jatkot! Saadaan kaikki ukoille antaa neuvola kuva joululahjaksi!

Lucky, onnea plussasta!❤

Minni, toivottavasti sieltä kuitenkin pikkuhiljaa se ovis tulisi, tsemppiä!

Jellis, jee kunnon luomuovis sinne nyt! :)

Soma, toivottavasti ei oo mitään vakavaa ja menee pian pois noi ikävät olot❤

Hileinen, hyvä jos ei mitään sivuoireita tule, toivottavasti kuitenkin ovis ja plussa tulevat! :)

On; täällä pissattu kans tänään o-testiin, mut ei taida ovista tulla tässäkään kierrossa.. Tuntuu etten ikinä pääse alottamaan letroja! :(
No mut onneksi miulla ei kuitenkaan todennäkösesti tuu yli 40päiväistä kiertoa, niitä ei oo ollu historiani aikana ku muutama hassu. Malttamaton vaan oon :P

Nenna kp15

Nenna! Kohta saat aloittaa letrot ja sit kasvaa mojovat follit.

On. Täällä ei oikein ruoka maistu. Maha koko aika täynnä ja röyhtäyttää ..liekkö syy sitten ummetuksen... aamulla kyllä vatsa toimi mutta viimeks 3 päivää sitten ni voisko olla vielä tukkoa... vettä vaan juottais...pääasia että ees se vesi maistuu kun siinä yleensä on ongelmaa ollu ettei tuu juotua. Tää painaa kohta pään tyynyyn ja varmaan simahtaa saman tein. Mikä onkaan tämä ihanuus että saa nukkua yöllä! ♡

Oiiiii, tänne on käynnistetty plussa aalto! <3 ihanaa! Onnea ja vauvaliimaaa! <3

On. Leikkaus oli eilen, 4reikää muhun tuli ja se meni ihan hyvin, olin vaan koko päivän ihan uninen ja voin pahoin, kun sain niin paljon suonensisäistä kipulääkettä.
Endoa oli useampi pinnallinen pesäke ja ne kaikki on nyt poistettu. Molemmat tuubat oli myös auki.
Paperissa lukee: "narkoosipalpaatiossa retrofleksioon kääntynyt kohtu, tuntuu mobiililta" "Vasemmassa ovariossa toiminnallinen pieni kysta" siis minne on kääntynyt ja miltä tuntuu?
Lääkäri sanoi et nyt vaan raskaaksi ja raskauden jälkeen hormonaalinen ehkäsy ettei tule uusiksi toi endo.
Maha on niin täynnä ilmaa etten suorassa voi kävellä, lattialle piti jotenki mennä makaamaan ja nostaa lantioo ja sen pitäis auttaa!
Mies ennusti et yk 42 olis meidän, mä taas sanon yk47 siks et tykkään enemmän parittomista numeroista :D

Plussa tuulia<3

-Mymmelisti kp10/30 yk40

Mymmelisti : ihanaa! Leikkaus on ohi ja kaikki ylimääräinen on pois. Millon saatte alkaa puuhastella ja oviski siellä olis tuloillaan :)

Wau mikä jackpot!! Lucky, ihan selkee viiva. Ja Lumihiutaleen digikin puhuu niin selvää raskauskieltä. :) Nyt vaan vielä Mannikan ja Katjushan viivoille vahvistumista. Oi ihanuutta! <3 <3

Oviksen metsästykseen onnea ja muutenkin kierron eri vaiheisiin voimia. Pidetään tää hyvä moodi päällä jouluun asti. Tavoitteeksi joka viikolle plussa, o- tai r-testiin jollekin meistä. :)

Maggie kp 13

Ja Mymmelistin uutiset! Mahtavaa. Onnittelut että leikkaus on nyt takan. Siitä vaan raskautumaan, niin kuin lääkäri neuvoi. :) :) :)

ihanaa, plussia! :smiley-bounce013 onnea lucky ja lumihiutale ja nyt niiiin paljon niitä tarrasukkia!:)
täällä vähän meinaa jännittää ensi viikon nt-ultra, sykkeen kyllä onneksi saanut kuuluviin kotona dopplerilla mutta saa nyt nähdä mikä jättiläinen tuolla kasvaa :wideyed::grin

Liitteet

• rv12+4.jpg
    rv12+4.jpg
    278.6 KB · Katsottu: 190
Kyfillä kivan kokoinen masu:)

Kivuille ei löytynyt mitään selittävää syytä. Kaikki kokeet oli ok,mutta lepoon lääkäri määräsi. Ei mitään raskaita nostoja tai ponnisteluja :)

Minski, no ei nyt kai niin nopeesti tärppää??? :) :O

Lucky, viikon päästä oon kuullemma ihan täysin kunnossa. Lapussa kyllä luki et vuotoa (pientä) saattaa tulla 3viikon ajan. Eli menisköhän seuraavaan kiertoon.

Maggie, kiitos<3 joko siellä alkaa ovis oireita olee?

Kyfi ihana maha!!!<3

Mymmelisti, eipä oo oloja suuntaan tai toiseen... Kovasti kyllä jo tässä kierrossa haluisin ovuloida, hypätä plussa-aaltoon. Mut näyttäis seuraavaan kiertoon menevän. Ei tuoneet clomit vaikutusta ainaskaan vielä...

Takaisin