Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mymmelisti, ihanaa että leikkaus on ohi, mä oon sitä mieltä, et seuraava sais olla jo teidän the kierto!!
Mielenkiintoisia juttuja se lääkäri sinne on kirjoitellut. Hiukan repesin! :D

Hienoa Mymmelisti että leikkaus meni hyvin! Tuo retrofleksio tarkoittaa sitä, että kohtu on kääntyneenä taaksepäin kun se normaalisti on eteenpäin ja mobiili tarkoittaa että se "liikkuu" painellessa niinkuin pitääkin.

Hileisellä hyvän kuuloisia tuntemuksia :)

Ja Maggie oon ihan varma, että sulla on folli kasvamassa siellä. Eihän kaikki ovuloi yhtä aikaisin!

Mymmelisti, mahtavaa kun leikkaus on nyt ohi ja kaikki hyvin, ja me sitten plussataan enskierrossa vai mitä ;)

Kyfi, ihana masu siellä! Tsemppiä ultraan ja tulehan kertomaan uutiset sieltä sitten tännekin! :)

Lucky, oot kyllä niin raskaana ku olla ja voit vaan! :P

Mannikka, toivottavasti viivat vahvenisivat! Testaatko huomenna? :)

Missähän Ilpuri, Beisla, DarkMimosa, Myy ja monet muut menevät ja mitähän heille kuuluu? :o

On; runsastunutta valkkaria oli eilen ja testasin tänään, niinjuuei. Testaan varmaan vielä ensviikon puoleenväliin asti, mut sitten saa jäädä. Ultrassa kp11 oli isoimmat follit 10mm eli nyt pitäisi olla jo 18mm jos kasvavat ja jos ovis tapahtuu, pitäisi sen varmaan piakkoin tapahtua.
Kerroin tänään ystävälleni tästä kaikesta, tutkimuksista yms ja tuntuu jotenkin kepeämmältä olo nyt. Hän siis kyllä tiennyt alusta asti että yritetään, mutten tutkimuksista/hoidoista oo puhunu. Oli ihanan lohduttava eikä ollenkaan kauhisteleva vastaanotto, vaikka sitä vähän pelkäsin etukäteen :) kertoi samalla ett villihkö tapaus, yhteinen tuttumme on raskaana. Oli ymmärtäväinen ja tukena myös sen suhteen ja siksi pystyin jopa toivomaan kaikkea hyvää heille raskauteen ja muutokseen.
Ystävät on kyllä siunaus!❤

Nenna: juu jälkeen päin ajattelin että oli vaan päässä ajatus oireesta mut se oliki ehkä valkosipuli joka hais ku sellasta dippiä olin aiemmin syönyt. :D

Minski, toivotaan parasta<3 ;)

Maggie, toivotaan et se ovis sieltä kumminkin tulee, mut jos ei niin plussataan sitten ens kierrossa!!! :)

Kaakao, kiitos selvennyksestä! Nyt ei tarvi miettiä päätä puhki et onko hyvä vai paha juttu :)

Lucky, nenä alko siis jo toimimaan! Nyt vaan tsemppiä hajujen kanssa sitä se voipi olla sit seuraavat 9kk! :)

Nenna, kyllä! Oliko niin et sait nyt jonkun lääkkeen (letrot?) kierron tueksi?
Mä oon kanssa kertonu nyt paljon avoimemmin tätä asiaa kun alko painaa liikaa ja oikeestaan se et siitä on puhunu on helpottanut paljon. Tää vauvan alkuunsaamisen yrittäminen ei tunnu enää väärältä tai pahalta kun siitä on puhunu, mut sit taas harmittaa se et muut odottaa innoissaan ja kyselee usein.

-Mymmelisti kp 11 yk40

No mut täällä valvotaan. Ku otin jo siihen että saan nukkua tänäkin yönä mutta en. Mut maanantai aamuna karu totuus paljastuu kun aamulla aikanen herätys lomalta töihin. :D

Mymmelisti: mäki jo tossa kesällä turhauduin ja tokasin suoraan niinku asiat on. Helpotti kummasti oloa vaikken mä sieltä kummemmin mitään vastausta odottanut. Saimpahan sanottua ääneen eikä varmaan kysele enää.

Nenna, tein nyt kuitenkin pari huonompaa testiä.. Ei tää kovin hyvälle näytä. On tos 10miu/ml testis haamu mut aika mielikuvitusviivoiks menee :/

Liitteet

• 1448172783841.jpg
    1448172783841.jpg
    20.1 KB · Katsottu: 208
Voi Mannikka, saahan nähdä miten meidän käy.
Ruskea tuhru jatkuu vaan, joten mikäli tällä tasolla mennään niin aamulla marssin verikokeeseen.
Tuhrua on siis ollut nyt ne päivät, jotka normaalisti ovat kuukautisvuotopäiviä (14 dpo - )
Katjusha 16 dpo kp 32

Voi Mannikka ja Katjusha tätä epätietoisuutta. Onpa piinaavaa. Toivotaan todella plussia teille molemmille!!

Ja kiitos ihanat kun jaksatte yhä uskoa mun folleihin. Mä en oikein osaa uskoa, kun ei tähänkään mennessä oo mitään elonmerkkejä ollu. No pian selviää ja jos ei mitään näy, ni eteenpäin sano mummo lumessa. Ja sitähän täällä on yön aikana tullu! Tuskin kuitenkaan jää maahan. Sen verran lämpöö kuitenkin.

Vähän vaan painaa mieltä kun tuntuu ettei mies oo yhtään innostuneempi tästä aiheesta. Ei kielläkään mut ei myöskään innostu. Oon jotenkin tosi yksin. Ja kun ei ihan hirveesti viitti lähipiirillekään huudella just ku tää aihe on niin vaikee ja eri linjoilla miehen kaa. Pitää varmaan joku päivä ottaa taas puheeks ja vähän puida tätä aihetta. Ahdistaa. Surettaa. No, ehkä täältä taas noustaan ja saadaan asiat järjestykseen. Ja niin ku täällä monet sanoo että ovat puhuneet ystäville niin olen minäkin jonkin verran mutta silti painaa mieltä...

Anteeks tää sunnuntaimasistelu. Ehkä ens viikolla saan jostain uutta potkua!

Plussatuulia naiset ja plussille vahvistumista!

Maggie kp 14

Lucky ja lumihiutale onnea!!!
Mannikka toivotaan että viiva vahvistuis :)
Katjushalle peukut pystyssä että matkalainen olisi tarrannut eikä irroittaisi monen moneen kuukauteen ♡
Mymmelisto mahtavaa että vihdoin pääsit leikkaukseen, pkussatuulia! :)
Kyfi ettei olisi tuplat ;)
Maggie ultra onnea! Toivotaan hyvää follia vaikka itse epäilisit :)

Täällä 26+1 ja ru:n jälkeen uskaltanut jo vähän luottaa että tämä raskaus kantaisi loppuun asti. Käytiin pari vk sitten kontrolli ultrassa myöhäsen kkm taustan vuoksi. Sielläkin kaikki ok ja saatiin poikaveikkaus ♡

Kävin vielä omakannassa kattomas kp 11 ultran tiedot, että mitä se lääkäri kirjoitti:

"TV-UÄ: säännöllinen anteversio kohtu. Endometrium kolmikerroksinen 5.1 mm. Kumpikin ovaario PCO-tyyppinen, ei selvää johtofollikkelia kummallakaan puolella, vasemmalla muutama follikkeli hieman muita suurempi ad 9 x 4 mm."

Kai tosta voi jotain toivoa repiä, mutta se lääkäri ei kyllä paljon toivoa nostattanu. Oikeen kun lypsin, että EIKÖ MITÄÄN oo tapahtunu ni vaivoin sano että vasemmalla ihan vähän jotain. Ja nyt ku katoin ni se oli kumminkin kirjottanu ihan noi mitat havainnoistaan.

Pitäisköhän tänään huvin vuoksi o-testata. Oiskohan yhtään vahvistunu...?

Maggie kp 14

Ihana lueskella tätä ketjua ja täällä tällä hetkellä positiivista juttuja. Tietty myös niitä harmillisia tätejä yms mutta teillä on asenteet kohdalla <3

Onnea plussista kaikille plussanneille!

Ihanaa että Mymmelistin leikkaus on vihdoin ohi! Nyt vaan plussaamaan ;)

Pahoittelut negan kohdanneille ja tsemppiä uuteen kiertoon. :)

T. Pepe ja masu 40+4!

Heippa tytöt,
Pakko oli vielä tänne tuikata tuo eilisen googletuksen tulos. Kaivelin tietoa, miten vois omaa asiaansa edistää, kun juuri nyt ei usko ole vahvin tähän kiertoon. Geleetä käyttää moni ja me ollaan joskus juteltu tuosta macastakin, ja osa sitäkin käyttää, but check this out:

Maca

Maca is known to nourish the entire endocrine system. It supports the function of the afrenal glands, the thyroid gland and the ovaries. Maca supports the production of progesterone and estrogen maintaining them in balance.

Royal Jelly

Royal Jelly is the food prepared by the worker bee for the queen bee. The queen bee only eats Royal Jelly and her job is to lay eggs. Royal Jelly is a nutrient that may help to support healthy eggs.

- See more at: http://www.natural-health-for-fertility.com/premature-ovarian-failure.html#sthash.dHvBdV3A.dpuf

Katjusha 16 dpo kp 32

Takaisin