Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Nyt kyllä Alko hieman jännittää... hei muuten... oliko lugesteron joka pysty vääristää raskaus testi tulosta ettei olis niin luotettava :D

Lucky/ kp30/34-36 ehkä dpo 9

Liitteet

• 1448103975765.jpg
    1448103975765.jpg
    23.5 KB · Katsottu: 233
Anteeksi napailu mutta tein vielä viikkonäytöllisen testin, eli todellisuudessa vastais viikkoja 3-4 juuri niinkuin kp29 varmaan pitäiski :) kauheita repäisykipuja noustessa ja muutenkin pelottaa enkä vielä osaa iloita..

Liitteet

• Screenshot_2015-11-21-13-11-52.png
    Screenshot_2015-11-21-13-11-52.png
    422.3 KB · Katsottu: 218
Meillä olis lauantaina pikkujoulut... joko sitä juodaan rankasti tai sitten ei ollenkaan ja sit olis joku selitys keksittävä... alunperin minä oli. Se joka siitä valkkarista eniten työpaikalla puhunut :D

Lumihiutale: mulle ei nyt repäisy kipuja ole ollut moneen päivään eikä muitakaan oireita... ihme kyllä...

Näissä testeissähän on se ero että ylempi on tehty eilen aamun eka pissasta ja tänään tein tokapissasta ehkä 2 H pidätyksellä :D ei himputti sentään.... mää taas tärisen... en halua luottaa tohon testiin yhtään ja onneks on tää keltarauhas lääke menossa ni se sentään ees vähän pitää kiertoa yllä!

Liitteet

• 1448104750122.jpg
    1448104750122.jpg
    18.6 KB · Katsottu: 197
Lucky ei kans millää uskaltais luottaa.. Ja mun pitäis 2vk päästä lähtee pikkujouluristeilylle ja oon se joka eniten hehkuttanut juomista että joudun ehkä kavereille paljastaa jo silloin vaikka en haluais jos mitään paljastettavaa edes on

Lucky tosi hyvin vahvistunu viiva :o:) miulla ei oo kolmeen päivää oikeestaa vahvistunu, näinköhän koht alkaa vuoto :( tahtois uskoo mut pakosta käy epäilyttää.. Tosin täti on 2 päivää myöhäs jo..

lucky!!!! Kyllä toi plussa on!! Selkeesti näkyy punasena viiva!! ONNEA!! :joyful::joyful:

Nyt on saatu pitkästä aikaa plussa-aalto JES!! :dance011 Tahtoo itekin tähä aaltoon mukaan :happy:

Mami91 kp 20/26-28 dpo 4-5? Yk 17?

Mannika. Mulla aiemmissa raskaus kierroissa on mun viivat jääneet tollasiks mitä nyt, enkä oo näin aikasi ees kyllä testannut ja menkat alkanu sitten myöhemmin.

Anteeks omanapa, mut ahistaa :( hiton testit! No lämmöt on koholla (37,29) ja verta ei näy et kai täs viel on mahikset..

Lucky, ihan selkeä plussa siellä!!! Ihanaa!!! Onnea!!! Mitäs kikkoja teillä tässä kierrossa oli?

Lumuhiutale, usko pois kun kerta cb digikin sen sanoo, raskaana olet!

Mannikka, hyvältä kuulostaa sielläkin, elä nyt murehdi, kyllä se siitä vahvistuu. :)

Ja tosiaan sanojaa sit kun saa laittaa teitit plussanneisiin. :)

Ihan mahtavaa, kaks kuukautta oli niin hiljaista ja nyt kunnon aalto puski päälle! Voi kumpa mäkin tästä kierrosta kyytiin mukaan jo pääsisin...

Muurahainen kp 10/35-43, yk 22

Takaisin