Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Tervetuloa tauolta Jellis ja mukaan meidän letroilijoiden kerhoon!

Onnea Mannikka! Onpa ihana saada plussauutisia tähän ketjuun :)

Ehkä tuossa Luckyn testissäkin jotain näkyy... Tosi aikaseen olet testaillu, joten hyvin ehtii siitä lähteä vahvistumaan!

Napaa. Täällä on... öööö.... dpo 4. Melkein koko ajan oviksen jälkeen ollu menkkamaisia kipuja ajoittain. Eriskummallista. Yleensä on ollu viikon verran ihan oireetonta ja sit alkanu ne normi turvottelut ja muut. Kylläpä tuntuu nyt pitkältä aika odotella alkaako tuhrut ja menkat ja päästäänkö seuraavassa kierrossa inssiin. Onneksi on pari todella kiireistä viikkoa edessä, niin ei ehdi paljon asiaa pohdiskella.

Tervetuloa Jellis! Toivotaan että uusi hoito tuo tarvittavan buustin ja plussa pärähtää. :) On kyllä pitkä teidänkin yrityshistoria! Ei ole helppoa.

Täällä kanssa lääkkeillä houkutellaan ovista ja plussaa paikalle. Vielä ei oo toivottua vaikutusta tullut mutta ehkä ens kiertoon, jos ei nyt maanantain uudessa ultrassa näy yllättävää muutosta.

Maggie kp12

Lunihiutale, plussatuulia aamulle! :)
Hyvä jos vti oireet on helpottanu, ne kuulostikin aivan kamalilta :(

Jellis, mie sain ohjeistukseksi ainoastaan aamuin-illoin letrot, miulla myös annostus 2tbl päivässä, kp3-7 :)

Maggie, tsemppiä älyttömästi maanantaiseen ultraan, mie niin toivon siellä näkyvän kunnon follin❤

Luckyn testissä näen kyllä jopa väriä. Viivalle vahvistumista ja toivotaan,että ei ole mikään huijariviiva :D

Kiitos Nenna. Mulla loppu jo usko heti sen torstain tuomion jälkeen mut tää ketjun tuki on kyllä arvokasta! Fiilikset taas vähän paremmat.

Lumihiutale, nyt plussa kehiin huomenna! +++++++

Hei tsadaaa! Oon saanu uuden statuksen: Tuttu foorumilla :)

Enpä tiedä haluuko tolla kehuskella kun sehän vaan tarkottaa sitä että TÄÄLLÄ mä vaan junnaan enkä plussaa. Mut ootte näköjään aika ihanaa seuraa kun täällä näin hyvin viihdyn. :) <3 <3 <3 <3 <3

Lucky mäkin nään 8) vahvistumista ♡

Maggie toivottavasti ultra tuo pelkkiä hyviä uutisia ❤ sinä jos kuka olet niitä jo ansainnut ❤

Lumihiutaleelle plussatuulahdus ♡

Mä olen taustaillut ja tuli vähän silmille kun tänään palasin kyselemään :O... Ei tarkotus ollut paha :-(

-PikkuMinski kp?/30 yk27-

Muokattu viimeksi:
Huomenta tytöt, täällä testattu jälleen putipuhdas nega:
ImageUploadedByVau Foorumi1448083168.647022.jpg

Katjusha 15 dpo kp 31

Katjusha, ootko varma ettei siihen ole piirtynyt pystyviivaa? Tai sit mä vaan kuvittelen...

Lumihiutale, jes jes jes!!! Ihan mahtavaa!! Ei tarvinnut turhaan pissatulehduksista kärsiä!! Wohooou!! Onnea!!!

Onnea lumihiutale!! :)

Katjusha, miun puhelimen näytöllä tuossa näkyy kyllä joku haamujen esiaste. Mut jos ei oo tätiä, on toivoa :)

On. Testeissä edelleen tosi hailut viivat. Yritän muistuttaa itelleni et viimeeks sain haaleen plussan vasta dpo16 ja vähän vahvemman dpo18.. Nyt kp32/29(?) dpo15 (rv4+3)

Katjushka muuten, nuo ns. "blue dye" testit on haukuttu alimpaan maanrakoon jenkkipalstoilla. Milloin sulla on se verikoe tai sit teet apteekin oman? <3 kyllä sulle nyt se pysyvä plussa pitää saada <3

Takaisin