Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mami91 : ens keskiviikkona testaan ja juon sit sen mukaan tuolla pikkujouluissa etten ole raskaana jos ke testi näyttää negaa.

Mutta ehkä jotain hyötyä on näistä keltsuista! Oon nukunut nyt 2 yötä jostain klo 11- ja nytkin heräsin puol 9 jo. Ei oo tehny mieli kukkua sinne 2 asti...en oo ees pystynyt

Lucky, mulla ei ole myöskään mitään erityisiä oireita tuolla 100+100mg annostuksella, mutta koska lämmöt on olleet yli "perustason", ja on ollut vähän ummetusta, luotan että riittää. En uskalla koskea tisseihin, koska ne on ollut aina 300+300mg annoksella ihan hiton turpeessa ja nyt ei mitään (pettymys?). Oma ovis ei vaikuta mitenkään rintarauhasiin :b
Nyt menen tunti kerrallaan. Aamulla jäi sormeen vaalean ruskeaa tuhrua ja nyt aavistus vaaleanpunaista. No, kattellaan.
Katjusha 14 dpo. Aamulämpö 36,8

Toivottavasti lucky plussaat!! :happy: Hyvä että lääkkeet on toiminu.

Voi Katjusha toivotaan että ei menkat ala vaan on jotain muuta tuhrua :)

Mrsc toivottavasti nyt sit käy niinku lääkäri kuvaili :p

Katjusha, toivotaan parasta :)

Anteeks omanapailu, mut nyt jopa mies näki testissä kaks viivaa!! :) nyt vaan jänskättää et pysyykö kyyvissä..
Kp31/29(?) dpo14 (rv4+2?!?)

Maggie> juu 3 vuotta ollaan yritetty silleen ovista seurailen, mutta ehkäisyä emme ole käyttänyt noin 8 vuoteen. :) En ole kovin aktiivinen foorumin käyttäjä joten en ihmettelekään ettet ole törmännyt muhun aijemmin :) Joskus kävin useammin mutta en enää.

Joo, saattoi olla joku ruokamyrkytys tai vatsatauti. Tänään ei mitään ongelmia. Hätäännyin vaan :)

Mannikka, kääk! Miten mä en oo huomannut, että sä oot saanut plussan! Hienoo! No niin toivotaan, että pysyy kyydissä :). Eli sä oot nyt pari päivää myöhässä? Nonni, nyt täytyy toivoa, että pääsisi samaan aaltoon :D

Mannikka!!! Kuvaaaaaaaa!!!!!! Oi vitsi, plussa taas vihdoin tässä ketjussa?

Catsie, okei, hitsi kun teilläkin on pitkä taival takana... Kurjaa kun tää on näin vaikeeta... Plussatuulia ja ehkä tämä kiertosi saa sittenkin onnellisen lopun?? ++++++

Katjusha, elättelen vielä ihan kunnolla toiveita teidän pikkuisen puolesta.

Lucky, ite kans mietin samaa et dokaamisekshan tää pikkujoulukausi sit menee jos ei plussaa näy. Pitää se v*tutus jollain kumota. :) Toivotaan sulle tietty sitä alkoholitonta vaihtoehtoa ++++++++

Lumihiutale testaa jo!!

Maggie kp 12 Maanantain ultraa odottaen! Jospa sittenkin olis folli kasvanut. Jos ei ni sit tulee taas piiiiiitkä odotus seuraavaan piinailuun. Ärsyttää nää hukkakierrot. Tuntuu että ei mulla muita olekaan. :( Onneks kuitenkin hoidoissa ollaan ettei oo niin ku keväällä, kun vaan odoteltiin luomukiertoa, jota ei tullut. Täytyy varmaan oottaa uus etappi, kun ei tota itsenäisyyspäivän plussaa mulle nyt voikaan tulla ni jospa ens kesälomalla oisin jo raskaana...

Mannikka oi onnea!! Mullakin mennyt nyt kyllä ohi :) kuvaa vaan kehiin jos tännekin tulis vihdoin plussa!

Maggie halaus :( <3 nyt olette onneksi hoidoissa niin asiat etenee, kyllä te vielä oman pikkuisen saatte kun vielä on monta keinoa käytettävänä :)

Kiitos, haaleahan tuo vielä on.. Ai vitsit nyt katjusha ja kaikki muutkin plussa-aaltoa kehiin :)

Liitteet

• 1448006427790.jpg
    1448006427790.jpg
    21.9 KB · Katsottu: 205
Kiitos mimmu :)

kamala kun oon ihan innoissaan ja sit toisaalta pelottaa et taas on kemiallinen..

Onnea mannikka! :)

Täällä tulee lunta!! Pysyisipä vain maassa...

Otin äsken ensimmäisen letron. Parin viikon päästä (30.11) kp 13 folliultra ja sitten inssi sen mukaan. Toivottavasti tämä annos olisi sopiva :)

Mukavaa viikonloppua naiset! :)
Hileinen kp 3/29-32 yk 15 ja eka IUI

Kiitos :) yks viikkonäytöllinen digi ois kyl kaapissa.. Jos sen vaikka ens viikolla tekis joku päivä :))

Joo toinen toiveissa :) tää oli nyt yk5, mut toukokuun alussa lopetin pillerit.. Yllätyin kyl et tärppäs, kun kuitenki imetän vielä. Tai voihan tääkin vielä mennä heti alussa kesken..

Takaisin