Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Haikaranyytti??

Murkku, jes, tervetuloa kuukuppilaisten kuppikuntaan :) Mutta samalla pahoittelut uuden kierron alkamisesta. Mut eikö ollu pikkusen kivempi joutua uuteen kiertoon kun oli kuppi odottamassa? ;)

Kube, vauhdilla eteenpäin porskutat. Etkö sä plussannu primolutkierron päätteeks? Mä niin sillon haaveilin, että mulle ois käyny sama... Täällä sitä vaan vielä junnataan... :/ Onnea sulle loppuraskauteen! :)

Maggie kp4 Toka clomi syöty. Kiva että saa tähän alkukiertoonkin jotain tekemistä, lääkkeen muistamisen ja sit ultran jännityksen. Sit pääseekin jännittämään piinapäiviä pitkästä aikaa. Oonko taas vähän asioiden edellä??? :)

Hyvää torstaita naiset! :) Plussapuhuri koko väelle. +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Haikara mitä on tapahtunut? :S

Murkku pahoittelut uudesta kiertosta, mutta asenne näyttä olevan kohdallaan! Pointsit siitä! Kyllä se yksi kierto oli kupin ostettuani ihan siedettävä kun sai jotain uutta :P
Tsemppiä myös painonpudotukseen!

Maggie toivotaan parasta! :) aina saa haaveilla!

Maggie, ei harmittanut tällä kertaa niin paljoa uuden kierron alkaminen, kun oli jotain uutta ja jännää odottamassa. Sullakin on jotain kivaa jo het kierron alussa ja sitten se ultrakin tulossa! :)

Minni, kyllä tässä silti vahvasti toivoo että tämä kokeilu jää tähän kiertoon ja seuraavasta se plussa tulisi. <3 paino on kyllä ihan kivasti lähtenyt laskusuuntaan kesästä jo tippunut 5,5kiloa. :)

Kube, ootpas säkin jo pitkällä... Aika menee niin nopeasti. :)

Murkku, hienosti oot saanu painoa pudotettua! :) vitsit kun itse saisi lisättyä painoa samaa vauhtia :D vajaa 3 kiloa on vasta saavutettu. Toivotaan että tämä jää sun ainoaksi kierroksi kupin kanssa ;)

Maggie, vitsit oon fiiliksissä sun uuden kierron kanssa! Kaikkea jännää tulossa ;) olkoon tämä THE kierto!

Larissa kp 30, dpo 15

Polilla käyty ja oli kaikin puolin positiivinen visiitti! Sain endometrioosi-diagnoosin ja olis laittanut jo laparoskopiajonoonkin, mutten vielä lähtenyt. Endoa on kohdun takaseinässä ja suolen seinämää vasten, ultrassa ei varsinaisesti näy mutta "tuntuu". Tiesin tämän jo itsekin kyllä että "tuntuu" :D Litalginia kipuihin ja yritän pärjätä. Ei vaikuta näihin hoitoihin siis mitenkään.

Mutta itse asiaan: gyne haluaa kokeilla yhden kerran inseminaatiota. Siittiöiden pesu voi vaikuttaa liikkuvuuteen kuulemma kun ongelma on "tavaran" sitkeydessä eli viskositeetissä. IUI alkaa heti ensi viikosta! Kp 10 folliultra ja pregnylillä irrotus. Tästä se lähtee! Ehkä saamme elokuun vauvan.

Hileinen kp 27/29-31 dpo jotain yk 14 lopuillaan

Maggie joo tein sellasen pienen tempun kakkos laatan kanssa että kun normaali ohjeistus oli luoda se 28kp niin otin seuraavan laatan niin että ois pitänyt tulla 30kp joka mulle oli siis normaali ollut.

Onnea teille kaikille yritykseen ja hirmuiset plussamyrskyt!

Hileinen: meillä kun kuuli lääkärin sanat "riisu vaatteita" ni ukko hävis ku pieru saharaan ulkopuolelle. Jäi siis kuulematta "uä lausunnon". Ens kerralla jos ukko lähtee mukaan ni saa kyl vaikka vaan kääntää selän.

Haikaranyytti :( mikä sul on hätänä? ♡

Maggie: kyllähän se kiva ainaki alussa on että saa koko kierron miettiä yhtä ja samaa asiaa mut siihenki sitten tulee se sama tunne! Mutta ethän sä tietenkään joudu pitkään miettii näitä juttuja enää ku se tärppää tästä kierrosta! :D

Muurahainen: mikä nyt se sun resepti oli tohon painon pudotukseen? :D todella hyvä alku! Olisin onnellinen jo siitä 3 kilosta :D

Hileinen: no endoon ei itsessään mikään kiva uutinen mut se että kun itse olet noin positiivisin mielin ja koettavat inseminaatiota ni toivon että tärppää pian. Kun puhuttu että endo voisi parantua raskauden ja synnytyksen myötä. :D

Lucky, oon ite diagnosoinut itelleni tän endon ja aiemmin ravannut tutkimuksissakin mut aina kaatunut siihen ettei näy ultrassa joten sitä ei ole. Ja kivut pahenee joka kk. Noh, nyt olen iloinen kun kerrankin joku lääkäri otti todesta ja totesikin että selvästi "tuntuu käsikopelossa" vaikkei näy. Ja pääsen laparoskopiajonoon siis heti jos niin haluan ja menenkin tietysti jos en enää pärjää kipujen kanssa.

Letrot ei mua jännitä yhtään eikä ite inssi, mut se pregnyl!! Oon siis sairaanhoitaja mut oma veri ja itseni piikitys saa voimaan pahoin :D Mies lupasi tuikata "senkin" :D

Larissa, joo mekin yllätyttiin että näin pian alkaa tapahtua! :) Sopiva kierronvaihe tietysti osaltaan nopeuttaa, että suoraan "asiaan" päästään. Nyt odotan et menkat tulis äkkiä - tai mielellään su että kp 2 olis maanantaina :)

oi pepe saa pikkusen kohta syliin inshaAllah jipii!!!!

muurahainen iha tollo lääkäri sit oli, inshaAllah plussaat pian :)

tsemppiä kaikille tasapuolisesti täältä.

tauti osoittautui vatsaflunssaks ku tyttöki sai sen eilen, ei oksennellu onneks mut vatsa tyhjeni kyllä tehokkaast monta kertaa. vointi pysy hyvänä ja pirtee tyttö kokoajan, tänää keitin riisipuuroa ja voi miten tyttö söi sitä onnesa kukkuloilla. hän ku rakastaa kaikkea mun tekemää ruokaa alhamdulillah, iteki ku söin riisipuuroa ni suupielet oli melkei korvis iha outoa. näköjää se on sit mun mielialalääkitys tällä hetkellä :)

Pepe, ei taida mennä enää kauaa!!! <3

Haikara mikä sulla on ?? :O

Larissa, 3kiloa on hyvä !! Näin nopeesti oot saanut!! Hyvä!

Murkku, 5,5kg kesästä on mun mielestä tosi hyvä! :) lähtee muutakin kun vaan nesteet!

On. Eilen bussi pysäkillä tuli 2x sellaset menkka krampit et veti ihan kyyryyn :(
Tää kierto ollu kyllä kivulias.. Normaalisti vain menkkojen aikaan on kipua.
Nyt pelottaa et oon saanu vatsataudin tähän päälle kun illalla nukkumaan olin menossa ja oli huono olo ja nyt ollu huono olo niin kauan kun oon hereillä ollut. :(
Enään 8 päivää leikkaukseen!!

-mymmelisti kp30/30 yk39

Gatusa, hyvä että ootte jo paranemaan päin. Vatsataudit on niin inhottavia :(

PikkuMinskillekin pahoittelut menkoista :( Kohta liityn teidän seuraan kiertokamuilemaan.

Haikara tuu nyt kertomaan mikä tilanne siellä on päällä!

Mymmelisti, onko mitään toivoa, että menkkakrampit ja oksu olo enteilisi plussaa..? Kannattaa testata varuilta ennen leikkausta! Kohtahan sekin on jo onneksi :) mutta kurjaa kun on kipuja :(

Napaa: Yritin Mannikan innoittamana etsiä niitä Rfsu:n herkkiä puikkotestejä, kävin 3 kauppaa läpi ja ne oli kaikista loppu :D onko tämä kenties universumin viesti, että lopeta jo se testaamisen mietiskely :D No tilaan niitä netistä ensi kiertoa varten ;)

Larissa kp 30, dpo 15

Larissa, ainahan sellanen mahdollisuus ja sitähän tässä yritetty 3vuotta :D mutta siis en vaan sillain usko siihen jos järjellä ajattelen, mut joku hulluus mulle yrittää sanoo kyllä et tärppi on käynyt..
Eihän mun menkat oo vielä ees myöhässä. Testaan maanantaina jos vielä tarvii. Leikkaukseen ei saa mennä kp 11 jälkeen eli menkkojen on alettava ennen leikkausta ja kai loputtava.

juu niin on larissa mut alhamdulillah ollaa selätetty se kiusa jo. tytölle on maistun ruoka ja niin maistu eilenki vaikka oli kipee.

kiitos pikkuminski <3

no nii kohta ois päivän koitos ohi eli ruoka valmis, eihä mul mennykää ku varmaa 4-5h sen valmiiks saamiseen onneks höyrytettävää ruokaa tuli ja ku maistoin ni on parempaa ku ukon ja anopin tekemä :) tyttöki iha innol söi sitä jonki verran vaikka oli just ollu rinnal.

Reilu 39 kuummeessa kaikki alko vaan yhtäkkiä! :o en o eläessäni ollu noi korkees kuumeessa :o epäillään keuhkokuumetta mutta nesteytyksen kanssa kahtovat mihin tää etenee! Tuntuu ku kuolis :( en jaksa ees enää itse kävellä :o

Takaisin