Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Lucky, no se on kyllä totta. Mutta kyllä sitä varmaan kunnon hellyyttäkin kaipaisi ja vähän enemmän yritystä, kun on yhteinen projekti...

Muoks.

Hileinen, sulle piti lähettää myös isot tsempit! Voittehan kysyä, että voisiko sitä inseminaatiota edes kokeilla "odotellessa". Olisi jotain odotettavaa ja jännättävää :)

Lisää omaa napaa: Voiko olla niin, että heti kun negan testaa niin alkaa menkkavihlonnat? Näemmä :D No jos ei vuoto ala niin testaan uudestaan viikonloppuna.

Päätin, että hitto minähän en lannistu! Joulu lähestyy ja sitä pääsee valmistelemaan :) Sovittiin myös, että aloitetaan vihdoin eteisen remppa ja laitetaan veronpalautukset siihen. Etelän reissua suunnitellaan myös maaliskuulle! :) Töissäkin alkaa hyvä hulina näin joulun alla :) Minä en suostu elämään kuin aivoissa ei olisi mitään muuta kuin kierto, ovis, testaaminen, "oireet" ja menkat!!! Oli mulla ennen yritystä muutakin elämää joten miksi ei nytkin?!

Ja jaksan myös uskoa siihen plussaan sitten kun se meidän hetki koittaa, meni siihen sitten kuukausia tai vuosia! Ei se ainakaan murehtimalla ja muun elämän unohtamisella tule! ;)

Muokattu viimeksi:
mua kävi kans harmittamaan se edellinen kierto - kun oli 2 kertaa seksiä viikon välein. Sanoin miehelle, että nämä on tärkeitä asioita ja että eihän lotossakaan voita, jos jättää kupongin palauttamatta :)
Joo, me ollaan onneksi samaa mieltä (melkein kaikesta) mutta kyllä sitä hellyyttä ja läheisyyttä jokainen kaipaa. Yhteistä pienokaista toivotaan, niin lämpimät välit on tärkeät nyt ja sit myöhemmin (varsinkin kun ekaa toivotaan ja kaikki muuttuu ;) ...

Katjusha, totta turiset :) Meillä on nyt viime kierroissa ollut ihan ok petipuuhia oviksen tienoilla. Ajattelin silti miehelle ehdottaa, että ensi kierrossa voisi kokeilla joka 2. päivä niin pitkään kuin jaksetaan :) tai siis mies jaksaa, minähän olen aina valmis hommiin :'D

Kathjusha, meillä on ollu tosi vähän seksiä molempien raskauksien aikana. Mies sanoi että häntä ahdistaa ajatus että oma lapsi kasvaa ihan siinä vieressä missä hän käy kylässä :hilarious: Suloine ajatus vaikka eihän sillä oikeasti ole lapselle mitään haittaa ! Loppu raskaudessa hän sanoi että tuntuu siltä hän "hakkaa" omaa lasta pippelillä päähän kun vauva on jo niin iso ja pää alaspäin :laughing025
Mua se ei haitannut koska halut oli aika nollissa raskauksien ajan.

Minlex, joko oot testannut?

On: Täällä dpo2, kunpa vain saisin asian pois mielestä ja nää kaks vkoa menis nopeasti...

Pipanat, aika yleistä varmaan että miehet ajattelee noin seksistä raskauden aikana :D Kehitä joku projekti niin piinailu sujuu nopeammin :) ps. Ei taida Minlex tässä ketjussa turista.

Larissa pahoittelut negasta, mutta mahti asenne! Kuulostaa juuri oikealta :) juuri tollatavalla sen kuuluisikin mennä, joskus tässä yrityksen lomassa pääsee vain unohtumaan kaikki muu tärkeä ja olemassaoleva! Jatka tota ;)

Katjusha totta puhut. Meillä ei ole kyllä seksin määrästä ollut kiinni mikään kierto kun ovikseen saakka ollaan jokatoinen pv suurinpiirtein. Mies on kyllä aina valmis hommiin kun tekee aloitteen, mutta aina sitä tosiaan ei itse edes tee mieli eikä jaksa kun tekee vuorotyötä.

Pika napa. Tänään siis kp 12 ja tilasin tosiaan noita sofin o-testejä. Ovis pitäisi olla ehkä kp22-24 ja testiksi tein yhden testin tänään ja melko vahvat viivat siihen jo tuli :D ei kyllä lähelläkään plussaa, mutta jännä kun näyttää näin vahvaa tässäkohtaa.
ImageUploadedByVau Foorumi1447231591.452034.jpg

Muoks. Piapanat nyt kyllä repesin :D :D jossain olikohan leffassa oli kans et mies sanoi "en halua että SE on ensimmäinen asia mitä meidän vauvamme näkee" :D hah

Minni, ehkä sieltä on ovis tulossa tällä kertaa aiemmin? Ei se ole mahdotonta :) mistä muuten noita sofin testejä sai? Voisi tilata niitä taas varastoon, kun ne r-testit taisi olla kans aika luotettavia :) ainakin parempia kuin one stepit! :D

Kun mä olin kesällä Suomessa ja etin niitä testejä niin tuntui, että ne oli jokaisessa kaupassa tungettu eri paikkaan.

Pahoittelut Larissa negasta. Kyllähän se aina pahalta tuntuu vaikka kuinka osaisi varautua. Mutta sun asenne on aivan ihana!

Mä itseasiassa odotan sitä mun tcm lääkärin akupunktioaikaa paljon enemmän kuin klinikalle menoa. Mä luen tällä hetkellä yhden jenkkilääkärin kirjaa, joka juurikin puhuu näistä hoidoista ja mä olen ihan vakuuttunut, että siltä löytyy meille apu. En sitten tiedä alkaako tässä vaiheessa jo vintillä tuulea mutta tuo kirja kuulostaa niin loogiselle, että mä olen ihan innoissani menossa sen lääkärin vastaanotolle.

Katjusha, tuo on niin totta. Hellyys ja läheisyys on ihan äärimmäisen tärkeää, mutta seksiä toki tarvitaan siihen lapseen. Mua jännittää ihan hulluna tämä teidän kierto :)

Minnillä tekee ovis tuloaa. Onnea tähän kiertoon.

Larissa: Kuule mua Alko nyt kiinnostaa se bakteeri vaginoosi. Mulla on ollut nyt muutamassa kierrossa ollu noita alavatsa kipuja jo alku kierrosta asti ja nyt tässä kierrossa ihan sellasia supistuksen omaisia lähinnä peräsuolen alueella. Oon vaan ajatellu että ne olis jotain kasvukausi tms. Pitänee mennä tutkimaan. Mulle ei flagyl käy joka on noihin tulehduksiin on käytetty. Tulehduksia on ennenkin kyllä testattu. Viimeks sillon ku km. Tuli että johtuuko vuoto tulehduksesta mutta tulehdusta ei löytynyt. Oliko sulla vuodon lisäksi muita oireita?

Mimmu, mulla on positiivinen fiilis sun kierron suhteen :) ja mahtavaa että sua ihan jännittää ;) Ja se on vaan hyvä, jos olet löytänyt jotain mistä uskot olevan apua. :) Ja eikö meillä kaikilla ala jo olla "vintillä tuulee" meininki? :D pääasia että itse saa toivoa, koska onnistumisen hetkellä se on ihan sama on kyse placebosta vai oikeasta tehosta ;)

Katjusha, sulle piti jo aiemmin sanoa että kun kerroit pienestä 8-soluisesta joka on nyt laitettu matkaan, niin mulle tuli vahva "etiäinen" että siellä on pieni tyttö. Pidä huuhaana jos tahdot, mulle tulee vaan välillä tällaisia ennakkofiiliksiä :D

Join äsken 2 kuppia kahvia ja nyt huippaa vaikka istun :D sen siitä saa kun on jättänyt kofeiinia vähemmälle ja sitten yhtäkkiä innostuu.

Lucky, mullahan oli vaikka mitä oireita, mutta lääkärit ei pitänyt niitä minään joten bv:tä ei otettu mahdollisuutena kuin vasta tässä kierrossa kun menin päivystykseen kipujen kanssa. Jos selaat ketjua muutaman sivun taakse päin niin oon selittänyt lumihiutaleelle mun oireet. Kannattaa pyytää viljelyt alakerrasta jos epäilyttää! Flagylin lisäksi oli joku toinenkin antibiootti jota voidaan käyttää.

Larissa, ihana! Tyttö olis kyllä aivan mahtava, mutta poikakin olis niin ihana, kun on tuommoinen pehmo-autotalli-iskä kotona ;)
Äitini on joskus nähnyt unta niistä erivärisistä tytöistä (ilmeisesti kaksoset) että saapa nähdä, kuka on oikeassa :)

Katjusha, toivotaan että ollaan kumpikin oikeassa sun äidin kanssa <3 alkoi ihan itkettää nyt kun ajattelen sut kahden ihanan pienen tytön kanssa :')

Larissa en millään usko että ovis voisi olla nyt aikasemmin kun kierrot on kokoajan vain pidentynyt ja ollu säännöllisesti vuoden ajan 38-40 päivää :D olisi kyllä hyvin hyvin outoa!
Testejä tilasin netistä, oliskohan ollut kotitesti.fi :) ainakin viivojen perusteella vaikkuttaa paremmilta kuin onestepit :D

Minni, en meinannut minäkään uskoa kun kerran ovis tuli jo kp 12 vaikka aiemmissa kierroissa se oli vasta kp 19! :D eli kannattaa varuilta niitä peittoja heilutella ;)

Okei! No onneks ollaan heiluteltu eilen viimeks :P jos ovis olis siis lähipäivinä niin mun kiertohan olis ihan normaali :O melkosta. Tämä pitkäkiertoisuus on perseestä kun joutuu aina odottelemaan kaikkea niin kauan. Ensin menkkojen loppua sitten o- plussaa sitten menkkojen alkua jne paljon kauemmin kun normaalisti :/

Muokattu viimeksi:
Minni, oon samaa mieltä kyllä pitkästä kierrosta. Se on yhtä odottelua!

Onko kukaan testaamassa lähiaikoina? Haluan nähdä edes jonkun plussaavan kun ei tähän osoitteeseen näytä sitä plussaa tulevan taaskaan :D

Larissa, pahoittelut negasta!! Olis saanu näkyä jotain. Mur! Mutta ihastuttava asenne sinulla. :) Se on ihan totta, että elämää pitää jatkaa hyvällä maulla vaikka tärppiä ei näy. Eihän se oo mistään kotoisin että vain odottaa odottamista. Hukkaan heitettyä aikaa. Ja sen lisäks aika kuluu tosi hitaasti jos vain venttailee ja murehtii. Jos tämä ei plussaksi käänny niin ensi kiertoon suurempi plussapuhallus!!! ++++++++

Minnillä ovis lähestyy, jaiks! :) Hyvä,että puuhastelua riittää, ettei vahingossakaan mee huti. Meillä on välillä vähän pidempiä taukoja, viikko kaks, sit taas saattaa olla monta kertaa peräkkäisinä päivinä. Mulle kelpais enempikin mut toisaalta on ihan hyvä näinkin, kunhan vaan ei nyt tulevan oviksen kohdalle osu tauko!! Siitä pidän huolen.

Kyllä se näköjään vaan vaikuttaa kun on ollut vuosia yhdessä niin se joka päivän taktiikka on vaan väistämättä jääny pois... Onneks on kuitenkin ihana puoliso rinnalla ja tässä suhteessa on hyvä olla. <3

Katjushalla jännät paikat!! Nyt kun tärppäis kummatkin! :)

Mimmu, toivotaan että lisäkeinoista löytyy se tarvittava jelppi! ++++++++++

Omaa napaa sitten, vaikka ei paljon mitään ookaan tapahtunut sitten eilisen. Eka clomi syöty! Saa nähdä, tuleeko jotain sivuvaikutuksia myöhemmin. Ja kävin pillereitä hamstraamassa. Näillä pärjää taas hetken. Toi Minisunin monivita on sellanen, jossa ei oo A-vitamiinia eli ok raskaana olevillekin. :) Toiveajattelua... :)

Tällä reseptillä tehdään meidän vauva! :) <3

Maggie kp 3
WP_20151111_002.jpg

Maggie näyttää hyvältä tuo arsenaali :D toivotaan että on apua <3
Se on totta, että tässäkin suhteessa on oleskeltu reippaasti yli 6 vuotta niin se samanlainen alku palo on laantunut ja siksi en halua väkisin harrastaakkaan, jottei suhde kärsi ja kipinä katoa! Olen sanonut miehellekkin, että jos ei tee mieli niin silloin ei harrasteta ja se koskee molempia :) Ja siihen en suostu, että seksiä harrastetaan ainoastaan vauvan saamiseksi koska mielestäni sillon suhteessa on jotain vialla!

Nyt on ollu niin kiirus et ei oo ehtiny tänne kirjotella.. Mutta yleisesti pahoittelut negoista ja tädeistä :(

Pepelle tsempit loppurutistukseen :)

Katjusha, toivottavasti nyt on teidän vuoro ! Me kyllä puuhailtiin melko normaalisti raskaana, tosin pahoinvointi kyllä vähän verotti :D

Dolcetti, käytin kaks kiertoa geleetä, mut en juurikaan huomannut mitään eroa..

Larissa, minä testaan.. :D Ostin jo uusia rfsun puikkotestejä kokeiluun ja varmaan toisen tuhlaan dpo9 eli sunnuntaina.. noissa oli herkkyys 15 miu/ml.

Maggiellä on hyvät pillerit, toivottavasti tuo halutun tuloksen :)

On. Malttamatonta oottelua
Kp22/29(?) dpo5

Takaisin