Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Maggie, tsemppiä pms-fiilisten kanssa kamppailuun <3 Kyllä se ohi menee! Huomenna meinasin testailla.

Hyvä Mimmu!!! :)

Gatusa, kyllä harmittaa sun puolesta :(

Murkku, mikä lääkäri se oli? Tyhmää silti :( Letroja ei varmaan määrätä kuin lapsettomuuspuolella. Mulla on aina menkat alkaneet 2-3 pv viimeisestä lugesta.

Pepe, hui siellä eletäänkin jänniä aikoja!!!! Tsemppiä!!! :) <3

Maggie: mulle just vaihdettiin letrot clomien tilalle hinnan takia kun oviksen hyödyntämistä ei välttämättä tapahdu joka kierrossa ku ukko töissä muualla ja tauko clomeista pidentää kiertoa.

Gatusa: varmasti on ikävä kaikilla ja tuskin poikaska Tyytyväinen siellä on. Ikävöi kovasti perhettään. Halaus! Mut muista syypää tähän ei oo ku exäs ja Suomen noi jotka noita ajaa asioita... ihan perseestä.

Muurahainen: kun kerta sulla oli clomit jo käytössä ni miks hitossa ei letrozoleja olisi voinut kokeilla...oliko hän se pösilö lääkäri joka kaikkee ihmeellistä sulle määrää. Saitko metformiineja? Mulle tule kunnon ripuli lääkkeestä ja 2 viikossa pitäis oireiden hävitä. Ota ruoan yhteydessä. Ja käy vessassa ennen ku lähet mihinkään jossa ei oo vessaa Likellä :) ei tosin kaikilla näin oo mutta sen takia noi lopetin kun kerran töihin lähtiessä olin paskantaa housuun. Juu ja letrot kuuluu kuten clomitkin erikoissairaanhoidon piiriin.

PepeXXL: ihanaa ja jännää synnytystä!

On. Kp 19 ihanhan tuota 3 päivää sai ratkuttaa asiasta että vois vähän enemmän yrittää sillon ku ovis viikko menossa kun vaan se yks kerta/kk kierron alussa tai lopussa josta ei oo sen taivaallista hyötyä ku lääkäri määräisi joka toinen päivä ennen ovista ja vielä ovis plussan jälkeen 1. Ukko nimittäin tänään laitto töihin viestiä että mikäli poika nukahtaa ajoissa ni pika pano odottaa... ja pikanen oli... olisko 4 min kestänyt koko touhu... Sain sit tosiaan vaan siemenet-ukko nukkumaan- mä hoitelin itse kaiken muun :D käyhän se näinkin ku kuitenki sen 1/kk voi puuhastella ihan olan takaa :D toivoa sopii ettei ovis jo ollut mutta olis valkkarikin loppunut jo jos ohi olisi ollut.

Juu sama lääkäri on kyseessä joka aiemminkin.

Lucky, juuri tuota määräsi, katsotaan miten käy. :) voimia sinne, toivottavasti ovis ei vielä mennyt...

Muurahainen kp 43, dpo 19, yk 21

Tosi tyhmä kysymys... :wideyed: Miltä hyllyltä kaupasta löytyy raskaustestit? Oon ostanu vaan apteekista.. En jaksais koko Prismaa juosta läpi :oops:

Meiän prismassa oli testit aikasemmin luontaistuotehyllyssä vitamiinien vieressä pienten eläinten ruokien lähellä, nyt siteiden ja tampoonien kaa samassa välissä laastareiden vieressä.

Pipanat, prismasta löytyy luontaistuotehyllyltä. Eli ainki mein prismassa sipsihyllyn toisesta päästä.. :D

Pipanat, ne voi olla mm. vitamiinien vieressä ja jossain on siteiden/tamponien lähellä.

Lucky, kylläpä se sun mies olikin nyt "antelias" :D

Napaa: Täällä testattu nega. Tässä nyt pohdiskelen, että jätänkö luget pois ja jäänkö vaan oottelemaan menkkoja... Tissikipukin on kadonnut kuin pieru Saharaan eli varmaan menkat ois jo päällä jos ei olisi lugeja. Ei jaksa edes itkettää, kun ehdin ne itkuni itkeä jo viime viikolla. Nokka kohti uusia pettymyksiä! Ehkä jään menkkojen alkaessa taas taustalle.

Larissa kp 29, dpo 13-14

PipaNat, meillä ne on hyvin lähellä kondomeja ja liukkareita, mutta alimmalla hyllyllä. :)
Meillä ei varmaan oo seksiä viikkoihin jos ollaan paksuna - kumpikin jänskättää niin, ettei siitä mitään tulisikaan. Onneksi ollaan samaa mieltä ;)
Katjusha 5 dpo

Onnea ja tsemppiä pepelle❤

Murkku, toivottavasti noilla avuilla tulisi plussa eikä tarttisi tapella niistä letroista! :)

Gatusa, kamalaa, varmasti ääretön ikävä :( toivottavasti pian pystytte näkemään!

Mimmu, hyvä, se aika tulee pian! :)

Lucky, oivoi tuota siunkin miestäsi, toivottavasti herää ettei lapsia yksin saada;)

Pahoittelut nagoista ja tädeistä :( tsemppiä uuteen kiertoon❤

Anteeksi kun taustalta huutelen, näitä kuumeilukeskusteluja seurannu jo puoli vuotta, joka ikisen viestin olen lukenut. Ai mitennii koukussa foorumiin... Alkuvuodesta odoteltu kierron käynnistymistä esikoisen syntymän jälkeen että päästäisiin pikkusisarusta yrittämään. Koko ajan ollut sellanen tunne että toista joudutaan yrittämään pitkään, ensimmäinen tärppäsi ihme kyllä nopeasti, mutta minulla ei koskaan ole ollut säännöllinen kierto ennen kun pillerit alotin 18-19 vuotiaana monta monta vuotta sitten, jotain ihme välivuotoja oli silloin usein myös ja muistaakseni tuhruttelu ennen kuukautisia oli yleistä. Tästä pelko että jotain häikkää minussa on, siksi myös teidän keskustelua seurannut että osaan varautua jos ei toista lasta ala kuulumaan kun joskus nyt edes yrittämään päästään. Olette vahvoja naisia täällä ja toivon teille kaikille pysyvää plussaa keinolla millä hyvänsä :)

Meijän Prismassa löytyy nykyään kortsujen kanssa samasta hyllyssä. :D Ennen oli siteiden ja tampponien kans samassa.

Täällä uudessa kierrossa. Oottelen aikaa lapsettomuuslääkärille, saa nähdä, että pääsenkö edellisellä lähetteellä vai joudun tk:n lääkärin kautta menemään.

Viipsukka kp 3/33 yk en ees muista...

Pipanat:ai Ainakin meidän prismasta löytyy luontaistuote hyllystä. Missä on vitskut ja lisä ravinteet.

Takaisin