Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Kaakao, voi paska tuhru miksi sen piti sinne löytää :( että v******aa sun puolesta sillä tiedän niin hyvin miten se tuhru lannistaa.

Nenna <3

Beisla, sinuna tekisin testin varuilta, kun on normaalia niukemmat menkat. Ei olisi eka kerta tällä foorumilla kun on valemenkat kyseessä!

Kiitos Nenna, Beisla ja Larissa sympatiasta. Tiedän että "kanssatuhruttelijat" hyvin pystytte samaistumaan. Väkisinkin tulee mieleen, onko kroppaan tullut joku "uusi vika" esikoisen jälkeen, kun ikinä koskaan aikaisemmin mulla ei ole ollut tuhrua ja nyt esikoisen jälkeen kahta kiertoa lukuunottamatta aina. Toinen tuhruton oli neljän follin kiertoa ja toinen viime kierto, kun menkat sitten alkoivatkin päivän myöhässä eli muutenkin oli kummallinen. Ehkä jotain silloin todella yritti tapahtua.

Mutta Beislallapa tilanne kuulostaa varsin jännältä! Mullakaan ei kyllä koskaan ole ollut mitään taukopäiviä menkoissa, mutta oma vuoto kestää muutenkin vain noin 4-5 päivää, joista pari viimeistä jo selvästi niukempaa. Heti tuli mieleen, että jospa sieltä olisi toinen tullut vuotona ulos ja toinen olisi kiinni! Voi kunpa... :nailbiting:

Täällä on nyt kyllä monella NIIN jännä tilanne! Plussatkaapa isänpäivänä ketju puolityhjäksi, niin me mattimyöhäisetkin sitten ehditään mukaan plussa-aallon jälkimaininkeihin seuraavassa kierrossa :)

Kaakao, onko siulla mitään keltarauhashormonia loppukiertoon? Tuli vaan mieleen jos se käy nyt liian matalalla teholla ja siksi tuhruttaa kun neljän follin kierrossa ei tuhruttanut :o
Miekin
mietin samaa vaihtoehtoa Beislan kohdalla, mutten uskaltanut kirjoittaa julkisesti sitä kuitenkaan. Toivotaan että ollaan oikeassa!❤

Voi pojat, nyt oon jo "ihastunut foorumiin", toivottavasti en kerkee seuraavaa virstanpylvästä saamaan kiinni ennen raskautta/seuraavan kuumeilua! :D

Muoks. Beislako sanoi että meillä olisi mahkut plussaan jos olisi talletteluja myös "tokan" oviksen aikoihin? No anyway, tarkistin nyt kalenterista, ni ei käytännössä mitään mahkuja jos ovis oli silloin vasta, kun ei paljoa yhtään talletteluja silloin :(

Nennaa, yhden reippaan uimarin se vaan vaatii! Toivotaan kuitenkin, että ovis oli ajallaan ja menkat on myöhässä koska olet NIIN raskaana ;) Mulla tuo tuhru vaan 1-3 päivää ennen menkkoja ja gyne on sitä mieltä (ja uskon sen kyllä, hyvin perusteli :)) ettei sillä ole merkitystä raskautumisen kannalta, koska tuossa vaiheessa pitäisi jo joka tapauksessa kiinnittymisen olla tapahtunut ja hCG-tuotanto vauhdissa.

Uuuu, Beisla jännääää! :smiley-bounce005:smiley-bounce005:smiley-bounce005 Jospa testaisit ihan oman (ja meidän) mielenrauhan vuoksi heti huomenna. :excited001 Mulla oli ennen aina 5 päivää vuotoa, mutta pillerien lopettamisen jälkeen väheni vähenemistään ja nykyään tulee 3 päivää, neljäs ehkä ihan pientä turhua jos sitäkään. Mut jos sulla on selkeesti eri kuin aiemmin, toiveet kohoaa! :dummy::dummy1:

Kaakao, suuret pahoittelut tuhrusta. :hug013 Mennään yhtä matkaa seuraavaan kiertoon, jos ei nyt tärppääkään. Tietty toivon sulle leffaviivaplussaa!! :hello2

Larissa ja Mymmelisti, jännät paikat teilläkin. Plussapuhallukset osoitteisiinne. :wav Oon kans teijän kiertokamu (kp21) mut tyhmä kiertolainen oon, kun ovuloimattomana matkustan. Tuun teijän perässä plussa-aaltoon sit ens kierrossa. :sign17:sign19:sign17:sign19:sign17

Nenna, se plussa tulee isänpäivänä, uskon vahvasti. =) Ja mietin tota toista mahdollista ovista ni jos teillä kuitenkin ON ollu jotain talletteluja ees ni onhan siellä aina mahis. :love022 Viikonkin voi simpat elää, niin ku täällä on monesti todettu.

Murkku, pallomaha enteilee sullakin plussaa. :wav Nyt kehiin niitä leffaviivoja. Ois kyllä niin suloista plussata isänpäivänä. Hihiiiiii! :smiley-ashamed005

On. Täällä odotellaan ja odotellaan. Onneks tää primokuuri oli helpompi ku edellinen ku ei tarttenu vetää kolmee tabua päivässä vaan pelkästään aamulla lääkesatsi naamaan ja se on siinä. Harkitsen just, et pitäiskö ostaa uus purkki monivitskuja ja geleetä ku rupeevat loppumaan mut sit mietin sitä, et JOS plussaa, ni kaikki monivitskut ei oo yhtä hyviä raskaana oleville ja geleitähän ei ees tarttis. Hmm.... En taas oo pikkusen asioiden edellä. :smiley-angelic008

Ja mä oon jo nyt ihan rikollisella mielellä :rulez että aion niin uhmata kaikkia lääkärin ohjeita, sillä jos en saa folliaikaa ultraan, oon niin varma et syön surutta niitä clomeja vaikka en sais. Ja vaikka saisin ultran ja havaittais liikaa kypsyviä, mä niin en noudattais kuienkaan seksikieltoa. :sex Äh, miten tästä rikollisesta olosta pääsee eroon? Mä oon vaan niin innoissani, että vihdoin ovuloisin.

Mimmu ja Miha ainakin osaa samaistua tähän fiilikseen kun molemmilla on ollu näitä säätöjä. Oliko joillain muillakin ollu just vastaavaa? Viikonlopun jälkeen taas askeleen edellä. Sit saa taas jännittää sitä klinikalle soittoa ja takaisinsoittoa työpäivän aikana. Se on p*rseestä... Mutta mitäpä en tekisi tämän projektin eteen?

Maggie kp 21

Miha voi kurjuus. Tsemppiä♥

Katjusha näyttää ovistestit hyvältä! Onnea talletteluihin. :)

Nanna mulla kans sama salainen haave kaksosista. :)

Mullahan tärppäs kolmannessa kierrossa. ;D paljopa oli siitäkin iloa... toista tärppiä odotellessa.

Siis muakin on närästänyt nykyään ja ajattelin että piru vie meni sekin vinkki raskautumisesta kun mä en edes ennen tienny miltä närästys tuntuu ja km raskaudessa se oli eka oireita. Vaan selvispä sekin että luget nyt aiheuttaa sitä... Kiitos tästäkin opista :D

Kaakao toi turhu on niin masentavaa. Höh ♥

Beislahan tässä rakentaa vielä jännärin meille ;)

Maggie kunnon rankkis ;)

Täällä mahanippailut vaan jatkuu ja repäsykivut, rinnat kipenee joka päivä enemmä ja parina aamuna ollu oksu lähellä... :o huomenna testiä kehiin ku haaveilen jo liikaa heinäkuisiin :p vähä jo lueskellu taustoja :D tä o jännä ku yhtenä hetkenä en usko olevani raskaana ja toisena hetkenä en näe muuta vaihtoehtoa tälle :D no ehkä testi saa miut taas maanpinnalle.
Kiitos mymmelisti ja nenna tänää ku tsemppasitte <3

Kp 44 terolut nappi 3/10 menossa.

Niin nega kuin nega voi olla. Menkat tuntuu loppuneen, tosin päivän aikana voi vielä tapahtua. Edellisestä ovulaatiosta laskettuna on jo dpo18. Eläessäni en ole kokenut näin lyhyitä menkkoja.

Huomenta,
Huoh helpotuksen huokaus:
aamun ultran tulos limis 8,4 mm ja johtofolli oikealla 16 mm.. Aamun ovistesti klo 04:40 näyttää tältä:
ImageUploadedByVau Foorumi1446707110.167288.jpg

Lääkärin mielestä melkein plussa :) aamulämpö oli tänään 36,5 ja testailen vielä tänään ja huomenna. Alkionsiirtoaika on sitten ma tai to riippuen kumpana päivänä tulee vahvemmat tulokset ...
Tsemppiä kaikille niihin r-testeihin!! Plussapuhuri sinne ja tänne!!
Katjusha kp 15 / 26-30

Katjusha alkiolle paljon voimia että jaksaa kiinnittyä ja kasvaa teidän loppukesän vauvaksi ♡ olisitte sen vihdoin ansainneet ♡

Beisla, voi himputti :/!!

Kirjotusvirhe tuli vielä itelle eli siirtopäivävaihtoehdot ma tai ti tietenkin. Talleteltu ma, ti ja ke. Ja tänään vähän lisää...

Beisla: Olen pahoillani, että jouduit pettymään tässäkin kierrossa :sad001 Kirjoitin tonne toiseenkin ketjuun, mutta laitetaan tännekin. Olen kysynyt lääkäriltäni niukoista kuukautisistani ja hänen mukaansa syynä voi olla myös se, että limakalvo irtoaa nopeasti yhdellä kertaa, joilloin verisuoniyhteydet katkeavat samaan syssyyn ja vuoto jää siksi niukaksi ja lyhyeksi. Omalla kohdallani kyseessä on varmasti myös limakalvon onneton paksuus. Ja samanlaiset oudot kuukautiset alkoivat minullakin eilen aamulla. Letrot pitäisi aloittaa KP 2, mutta laskenko eilisen ruskean tuhrun ekaksi kiertopäiväksi vai en... siinäpä pulma.

Ja mahtavia uutisia Katjusha! Iloinen, onnellinen ja toiveikas puolestasi.

Beisla, no voi höh negalle :( Mutta hyvä se oli tarkistaa ettei jää vaivaamaan. Mutta olipa kyllä oudot menkat...

Katjusha, onnea hyvistä uutisista :) Nyt vaan sitä elokuun vauvaa puuhastelemaan ;)

Maggie, oot aika anarkisti :D Onko sulle puhuttu mitään clomin annistuksesta että millä aloitat? Entä jos et saa sitä ultraa, otat silti clomeja ja siellä kehittyy tyyliin 5 munasolua ja kaikki irtoaa?! :D

Haikaranyytin testiä odotellessa ;)

Dolcetti, onko sun kuukautiset aina pelkkää ruskeaa tuhrua vai tuleeko kirkasta vertakin? Eikö se ohjeistus ole, että ensimmäinen kunnon vuotopäivä on kp 1? Tsemppiä uuteen kiertoon joka tapauksessa <3

Larissa kp 23, dpo 7-8

Dolcetti, tuhrua ei lasketa ensimmäiseksi kiertopäiväksi, vaan vasta se päivä kun kunnolla vuotaa.
Tästäkin sitten taas olen kuullut kahta mielipidettä; jos menkat alkaa esim klo 17, onko se kp1 vai vasta seuraava päivä? Yleisesti siis klo 18 jälkeen alkaneet menkat merkataan seuraavalle päivälle kp1, mutta polin lääkäri sanoi miulle ett pitää vuotaa IHAN KOKO päivä, ennenku on kp1.
Pääasia ett itse laskee aina samalla tavalla niin pysyy kärryillä jos lääkäriltä ei parempaa ohjeistusta tullut :)
Tsemppiä pähkäilyyn!

Beisla, voi kökkö nega! :( jälleen kerran olen pahoillani :(

Katjusha, onnea hyvistä uutisista ja lähes plussasta o-testissä! Nyt on odotukset korkeella tein puolesta! :)

On; täällä alkoi taas menkkakivut. Jospa nyt ei ois väärä hälytys.
Mieletöntä nälkäpahoinvointia oli havaittavissa aamulla; silmät ku sain auki, ni juoksin vessaan. Eipä oo aikoihin näin pahaa oloa ollukaan. Pitää vissii taas ruveta syömään iltapalaa ;)

Nenna kp33/28(-34)

Nenna ❤ sä niin plussaat ❤

Beisla voi paska nega :mad:

Katjusha onnea ovisplussasta ❤ olkoon alkio vahva ja kasvakoon terveeksi ihanaksi vauvaksi ❤ olette sen ansainneet ❤

Dolcetti mä lasken ekan päivän aina kunnon vuodosta :)

Takaisin