Uuuu, Beisla jännääää!

Jospa testaisit ihan oman (ja meidän) mielenrauhan vuoksi heti huomenna.

Mulla oli ennen aina 5 päivää vuotoa, mutta pillerien lopettamisen jälkeen väheni vähenemistään ja nykyään tulee 3 päivää, neljäs ehkä ihan pientä turhua jos sitäkään. Mut jos sulla on selkeesti eri kuin aiemmin, toiveet kohoaa!

Kaakao, suuret pahoittelut tuhrusta.

Mennään yhtä matkaa seuraavaan kiertoon, jos ei nyt tärppääkään. Tietty toivon sulle leffaviivaplussaa!!
Larissa ja Mymmelisti, jännät paikat teilläkin. Plussapuhallukset osoitteisiinne.

Oon kans teijän kiertokamu (kp21) mut tyhmä kiertolainen oon, kun ovuloimattomana matkustan. Tuun teijän perässä plussa-aaltoon sit ens kierrossa.

Nenna, se plussa tulee isänpäivänä, uskon vahvasti. =) Ja mietin tota toista mahdollista ovista ni jos teillä kuitenkin ON ollu jotain talletteluja ees ni onhan siellä aina mahis.

Viikonkin voi simpat elää, niin ku täällä on monesti todettu.
Murkku, pallomaha enteilee sullakin plussaa.

Nyt kehiin niitä leffaviivoja. Ois kyllä niin suloista plussata isänpäivänä. Hihiiiiii!
On. Täällä odotellaan ja odotellaan. Onneks tää primokuuri oli helpompi ku edellinen ku ei tarttenu vetää kolmee tabua päivässä vaan pelkästään aamulla lääkesatsi naamaan ja se on siinä. Harkitsen just, et pitäiskö ostaa uus purkki monivitskuja ja geleetä ku rupeevat loppumaan mut sit mietin sitä, et JOS plussaa, ni kaikki monivitskut ei oo yhtä hyviä raskaana oleville ja geleitähän ei ees tarttis. Hmm.... En taas oo pikkusen asioiden edellä.
Ja mä oon jo nyt ihan rikollisella mielellä

että aion niin uhmata kaikkia lääkärin ohjeita, sillä jos en saa folliaikaa ultraan, oon niin varma et syön surutta niitä clomeja vaikka en sais. Ja vaikka saisin ultran ja havaittais liikaa kypsyviä, mä niin en noudattais kuienkaan seksikieltoa.

Äh, miten tästä rikollisesta olosta pääsee eroon? Mä oon vaan niin innoissani, että vihdoin ovuloisin.
Mimmu ja Miha ainakin osaa samaistua tähän fiilikseen kun molemmilla on ollu näitä säätöjä. Oliko joillain muillakin ollu just vastaavaa? Viikonlopun jälkeen taas askeleen edellä. Sit saa taas jännittää sitä klinikalle soittoa ja takaisinsoittoa työpäivän aikana. Se on p*rseestä... Mutta mitäpä en tekisi tämän projektin eteen?
Maggie kp 21