Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Nennaa, hittolainen! Niin kauan kun ei oo vuotoa on mahis vai miten se meni? :D
Ootko tikuttanu ovista tai onks koskaan katottu verestä? Eiks just sillon oo oviksen kanssa jotain häikkää jos menkat ei pysy säännöllisinä?
Kiitos, plussatuulia myös sinne päin! ++<3
Toivon et tää ol kertaluontosta ovikseen reagoimista :D

Minski, mehän mennään niin käsi kädessä! :D
Toivotaan et tää on jotain hyvää, sitte kestän nännin kun nännin. :D ootan kans et tervehdyn ja pääsen lenkkeilee! Haluisin semmosen vaaleenpunasen huomioliivin <3

Mulla ei vaan siis oo ikinä ollu mitään kipuu tississä tai nännissä en oo ees tuntenut mun nänneijä ennen koruja enkä korujen aikana, mut toisaalta nythän tässä vasta aikuiseks on tullu ja ei oo enää mitään epillereitä tai muita niin se tietty vaikuttaa.

On ihan pönttö olo kun varmaan kuume nousemassa. Taidan kömpii peiton alle kattelee hömppä leffoja! :)

Enu, toivon et kipu mitä vaan se on "hyvää" :D
Moni testaamassa joo isänpäivänä, mut ota sä sitten kuun lopussa muut kiinni!!! :) <3

Voi vitsi miten ihania olette, mut ei mulla odotukset kovin korkealla ole.
Mut eipä harmita tädin tulo hirmuisesti sitten ensi viikolla, kun on jotain uutta ja jännää taas kokeiltavana.

PikkuMinski :D

Oireita taas tälle päivälle, ilmavaivat kiusaa edelleen. Tänään ne aiheutti polttavan kivun vasemman munikseen kohdalle. Aivan järkyttävää jos joutuu hetken pidättää ilmavaivaa, maha paukkuu sisäisesti ja se kuuluu muillekkin *noloa*. :D
Huipannut taas tänään kunnolla muutaman kerran, josta voi päätellä, et kyllä ne luget jotain tekee :)

Muurahainen kp 35, dpo 11, yk 21

Nenna: Toivon että saan ja otan sen puheeks koska en näe mitään järkeä olla käyttämättä jos kierto venyy :) voihan toki letrot jossai vaihees aikaistaa ovista et tulee menkatkin aijemmin mut kerran noilla ei o yhteisvaikutusta ni tuskin teroista on haittaakaan :) ihmettelen vain että ennen teroja oli oma kierto kellon tarkka 34 päivää ja terot lyhens 32 ja nyt ei tuu ollenkaan. Tätä vähän pelkäsin ku terot alotin että sotkeeko se luomukierron täysin kun ennen se oli säännöllinen ihan ilman mitää terolutia.
Voi kumpa sie nenna plussaisit nyt <3

Maggie: Toivottavasti teroilla saan uuden kierron alkamaan :) ja plussataan pian kummatkin ;) haluisin jo päästä ekaan letro kiertoon koska kp 10-12 välis on eka ultra ni näkis onko niistä apua :p vähän epäilen kun annos on nii pieni joten toivottavasti sitä nostetaan pian eikä käsketä syömää vaan samalla vaikka ei toimis kun näin tehtii clomien ka. Ku nää säästelee noita ultra aikoi ni kovasti ja annoksen nosto vaatii ultran :o alkaispa nä mei lapsettomuus jutut rullaa jo vihdoin ihan kunnolla eikä tätä kaikkea kokoajan vitkuteltaisiin ja kaupunki säästäis ultrilla yms.

Viipsukalle pahoittelut kun et ole raskaana :( mutta jaksan uskoa että kyllä te sen pienen viellä saatte! <3

Heippa !

Mä täällä taustalla seurailen teidän juttuja. :)

Pahoittelut negoista ja tädeistä. Etenkin Viipsukan verikoe tulokset harmitti <3

Murkulle suuri kasa plussatuulia ! <3

Minski <3

Ihana kun Larissa palannut pirteänä <3

Plussatuulia hurjasti isänpäivän testaajille !! Sekä toki muillekkin !! <3

Sen verran täältä että tänään pyörähti mittariin rv 16+0 :) eilen olin varma pienistä liikkeistä <3

Tsemppiä kaikille teille ihanille <3

Huomenta ja ihanaa keskiviikkoa naiset! Mulla on vapaapäivä ja heräsin silti jo vähän aikaa sitten :) näin unta hot wingseistä ja nyt on kauhea nälkä eli pitää lähteä aamupalaa tekemään :D harmi kun ei oo wingsejä saatavilla :D

Mariska, ollaanpas siellä ehditty pitkälle! <3

Mymmelisti, mullakin on nännit normaalisti "tunnottomat". 1-2 kiertoa ehkäisyn jäätyä pois ne kipeytyi oviksen jälkeen mutta ei ennen sitä ikinä eikä enää nykyään. Onko sulla kierron loppu menossa? Silloin epäilisin kyllä tärpin käyneen ;)

Murkulla vaan oireet lisääntyy ;)

PikkuMinski, Enu, Sabetti ja muutkin <3 olette niin ihania optimisteja :)

Larissa kp 22, dpo 6-7

Minski, niin se tuntuu täällä menevän että palstalla tiedetään kaikki tärkeä :D Oliko sulla kans testipäivä tulossa sunnuntaina? Oireet kuulostaa lupaavalta ;) ja hyvä että flunssa otti hatkat!

Minski, hyvä ett flunssa meni menojaan! :) eikun plussaa kohti! :)

Murkku, ostitpas hyvään saumaan kupin, luulenpa ett ihan turhaan nyt harjottelisit sen käyttöä kun tarttet sitä vasta vuoden päästä! :P

Haikara, vaadit sitten siellä ultrassa ett jotain on tapahduttava jos annos ei oo oikea :)

Mymmelisti, miullakaan ei ikin ollu mitään nänni-oireita e-pillereiden aikaan, eli uskon senkin olevan hormoneista kiinni! Miekin tahtoisin sellasen vaaleenpunasen huomioliivin! Täällä pöndellä on pakko näkyä pimeessä, enkä usko ett muutama heijastin riittää :P
En nyt oo tikuttanu ovista, olojen perusteella päättelin (on toki voinu mennä ihan vikaankin). Keväällä tikutin parissa kierrossa oviksen ja sain plussat melko aikasin. Verikoetta ei oo ikin otettu, sitäkin tässä oottelen kovasti ensikierrossa :P

Larissa, selkeesti raskaana kun näkee unta hot wingseistä vaikkei niitä oo saatavilla :D

On; nukkumaan käydessä paheni niin paljon menkkakivut vasemman muniksen seudulla, ett olin varma ett suojista huolimatta meillä on taas "vesisänky" ku herään, mut ei vieläkään tätiä. Eikä enää menkkakipujakaan. Mahtavaa kuurupiiloa taas leikitään nii!
Miullakin käväs mielessä jos oisin sittenkin isänpäivänä testannu tuon pc pois kaapista jos täti ei tuu ennen sitä. Oishan se nyt aika mahtava päivä plussata :D

Nenna kp32/28(-34) dpo16-18?? Yk17-18

Nennaa, TIETYSTI testaat isänpäivänä jos menkkoja ei siihen mennessä näy! Silloin sulla ois jo dpo 20-22!!! :) :) :)

Napaa: Tuli tänäänkin pyyhkiessä tosi tosi pieni viiru verta valkkarin seassa heti aamulla. Ja sen jälkeen ei mitään :O (nyt tulee enemmän ällöosastoa) Tarkistin kohdunsuun, samalla kun laitan geeliä jolla ph-tasapaino pysyy kunnossa, niin ei sielläkään ollu muuta kuin normi valkkaria :O Kyllä tää kroppa keksii mulle nyt vaan lisää jännitystä elämään! :D

Larissa kp 22, dpo 6-7

Larissa, se on sitä kiinnittymistä ;) ihan on kuule selvä peli! :)

Minskille kovasti plussatuulia sunnuntaille!❤

Hah nyt ku on testauspäivä selvillä ni eiköhän se täti tänään vielä pyrähdä paikalle :D

Nenna ei sen tädin anneta pelmahtaa sinne! ;) Ja en halua toivoa yhtään mitään vielä, kun mun tuurilla menee taas plörinäksi jos liikaa innostun :D

Mymmelisti, sulle piti vastata kun kysyit! Eli sain bv:n hoitoon antibioottikuurin (puikkoja alakertaan). Ihan uskomatonta miten erilainen olo voi olla :) Ennaltaehkäisyyn ihan perus hygienia (pesulla käydään molemmat petipuuhien jälkeen), otan maitohappobakteereja ja sitten on alakertaan toi geeli (apteekin hyllyssä on useita vaihtoehtoja). Jos tutut oireet alkaa taas niin vaadin kyllä ton aiemman kuurin uudestaan! Mutta parashan se olisi saada ennaltaehkäistyä eli pidettyä alakerran ph oikeanlaisena niin väärät bakteerit ei pääse valtaan.

Pöö, oon tässä taustaillut kun taas kierron alun masis päällä. :sad001 Täällä eletään siis kp3, eipä kaksi follia toiminut sen paremmin kuin yksi.
Niin paljon sivuja sen jälkeen kun viimeksi kirjoitin, että nyt jää kommentit vähemmälle.

Tyttötiikeri on mielessä, oon tosi pahoillani että kävi noin. :sad001 Toivon kovasti että seuraava pysyy kyydissä.

Muurahainen mietti kuukupin testausta. Mä kyllä kokeilin omaani ennen menkkoja ja hyvä niin, koska jouduin säätämään antennin kanssa ja leikkaamaan sitä useita kertoja ennen kuin se oli sopivan pituinen eikä painanut. Eli muista poiketen suosittelen kyllä testaamaan vaikka liukkarin kanssa jos on tarvis.

Moni on testaamassa isänpäivänä, plussatuulia kaikille! :wav

Larissa, tosi hyvä että selvisi viimein se bakteerivaginoosi ja sait hoidon! Kyllä nyt on viimeistään paremmat mahdollisuudet plussaan.
Pakostihan sitä miettii onko mun kiinnittymisessä jotain ongelmaa, mutta en silti jaksa uskoa että mulla olis sama vaiva. (Enkä edes tiedä millä verukkeella saisin ph:ni tutkitettua kun ei mitään oireita ole.) Mun tiputtelua on vaan 2-3 päivää, valkovuoto normaalia, ei haise ja ovulaation aikaan on kyllä kirkasta ja venyvää. Oviskivut tunnen vain pregnylin kanssa ja kk-kipuja ehkä 1 päivä ennen menkkoja ja 1-2 päivää niiden aikana.

Viipsukka ja Gatusa, pahoittelut negatuloksesta. :sad001 Pahoittelut jos jollain muullakin oli nega tai kp1.

On. Mäkin mietin että josko pitäisin vähän foorumitaukoa. Joko kokonaan tai sitten taustailen. Viikon tai pari tai tämän kierron, katsotaan mikä fiilis on. Palaan viimeistään seuraavan kierron alussa tai jos jotain jännittävää tapahtuu.

Beisla, apteekista saa ph-liuskoja jos haluat alakerran ph:n tarkistaa. Luvun pitäisi olla 4,5 tai alle jos mittaa kierron alussa tai lopussa, oviksen aikaan se on korkeampi (simpat tykkää). Bv voi olla myös täysin oireeton ja mulla oli se tuhru pääoireena vaikka se ei ole tyypillinen oire. O-lima oli mullakin kirkasta ja venyvää mutta liian sitkeää. Iso halaus masiksen keskelle <3 Noi on niin tutut fiilikset kierron alussa :( Foorumitauko tekee kyllä ihmeitä pääkopalle eli siinä mielessä suosittelen vaikka ikävä tuleekin <3

Beisla, pöh pahoittelut :( toivottavasti tämä kierto on oikein erityisen hedelmällinen❤ rentouttavaa foorumitaukoa, miten sitten päätätkään toteuttaa sen❤

Heippa kaikille. Olen tässä lueskellut teidän tilanteita kyydissä mukana olen.

Mä tulin äsken seurantaultrasta elikkä viimekuussa söin femar 5mg kierron 3-7 päivinä seurauksena ultrassa näkyi kaksi hyvin kasvavaa foliikkelia. Hypättiin se kierto mieheni kanssa yli suuren kaksois raskauden riskin kannalta. Ovuloinnin varmistamiseksi kävin vielä verikokeissa ja tänään sain vastauksen että se tapahtui ja meni nappiin. Mentiin nyt sit tässä kierrossa takaisin femar 2,5mg samoihin kierron päiviin ja yllätys yllätys siitä ei ollut mitäääään tehoa :( eli ei tapahdu ovulointia ei sit nähtävästi tuu menkkoja et terolut kuuri tässä nyt pitää taas syödä!
Eipä saada joululahjaks tänäkään vuonna antaa tieto pikkuisesta tuleville isovanhemmille. Kaiken kukkuraksi omassa sairaalassa kerrottiin että ens kierto viimeinen sit joudutaan Helsinkiin hoitoihin &£$}$*~£

Kp 12/24

Miha, no voi perse! :( Mutta ehdithän aivan hyvin vielä plussata ennen joulua kun sulla on noin lyhyt kiertokin! Joko aloitit terot? Tietenkin on eri asia, että haluaako sitä paljastaa omille vanhemmille heti alussa.. Aiotteko jatkossakin olla varovaisia jos on riski kaksosiin vai annatteko mennä? Itse ehkä ottaisin sen riskin.

Takaisin