Pöö, oon tässä taustaillut kun taas kierron alun masis päällä.

Täällä eletään siis kp3, eipä kaksi follia toiminut sen paremmin kuin yksi.
Niin paljon sivuja sen jälkeen kun viimeksi kirjoitin, että nyt jää kommentit vähemmälle.
Tyttötiikeri on mielessä, oon tosi pahoillani että kävi noin.

Toivon kovasti että seuraava pysyy kyydissä.
Muurahainen mietti kuukupin testausta. Mä kyllä kokeilin omaani ennen menkkoja ja hyvä niin, koska jouduin säätämään antennin kanssa ja leikkaamaan sitä useita kertoja ennen kuin se oli sopivan pituinen eikä painanut. Eli muista poiketen suosittelen kyllä testaamaan vaikka liukkarin kanssa jos on tarvis.
Moni on testaamassa isänpäivänä, plussatuulia kaikille!
Larissa, tosi hyvä että selvisi viimein se bakteerivaginoosi ja sait hoidon! Kyllä nyt on viimeistään paremmat mahdollisuudet plussaan.
Pakostihan sitä miettii onko mun kiinnittymisessä jotain ongelmaa, mutta en silti jaksa uskoa että mulla olis sama vaiva. (Enkä edes tiedä millä verukkeella saisin ph:ni tutkitettua kun ei mitään oireita ole.) Mun tiputtelua on vaan 2-3 päivää, valkovuoto normaalia, ei haise ja ovulaation aikaan on kyllä kirkasta ja venyvää. Oviskivut tunnen vain pregnylin kanssa ja kk-kipuja ehkä 1 päivä ennen menkkoja ja 1-2 päivää niiden aikana.
Viipsukka ja Gatusa, pahoittelut negatuloksesta.

Pahoittelut jos jollain muullakin oli nega tai kp1.
On. Mäkin mietin että josko pitäisin vähän foorumitaukoa. Joko kokonaan tai sitten taustailen. Viikon tai pari tai tämän kierron, katsotaan mikä fiilis on. Palaan viimeistään seuraavan kierron alussa tai jos jotain jännittävää tapahtuu.