Pahoittelut minni negasta

me mentiin ihan oman terveskeskuksen kautta, olin ollu jo aikasemmin sinne yhteyksissä ja sit viimein soitin ja pyysin päästä lapsettomuustutkimuksiin lähetettä ja käytiin lääkärin kanssa juttelee ja hän kirjoitti sitte lähetteen siitä meni hetki ja tuli Naistenklinikalta viesti et tulkaa tollon.
Tyttötiikeri, onnea nyt vaan ihan hirveesti, aika hienoa tollanen digi tulos!!! <3 :)
Maggie, joo ne oli mulla joku 4-5 vuotta kerkesin tottuu niihin. Millasenkohan mielikuvan sait ?? :D hehe tai siis nännithän on piilossa.. :D :D
Ja tosiaan ihan totta, olisin ottanut korut pois joka tapauksessa raskauden alussa tai lopussa, mut ensin piti vain raskautua.. Eiköhän näihin totu!
Beisla, toivottavasti totun! :) ja olisnkin ne pois ottanut kun olisin tullut vaan raskaaksi kun nyt jotenki sellanen fiilis et otin ne liian aikasin pois. Sisko otti sen hyvin vastaan vaikka olikin yllättynyt kun en just mitäään oo puhunu. Hänkin ollut siis tutkimuksissa, mut mitään syytä ei silloin löytynyt ja nyt on 2 lasta. Sisko on siis 9vuotta vanhempi.
Toivotaan ettei tuhru löydä sinne vaikka "löysitkin" pienen viirun verta!
Haikaranyytti, voi hitto kun antaa vaan negoja! Sulla on huonoja testejä :D
Voitko soittaa polille tai jonnekkin ja pyytää jonkun pillerin millä uus kierto lähtis käyntiin niinkun maggiellä?
Yritin nousta klo 9.00 mut eii oon sulkenu vaan kaikki herätykset ja jatkoin unta..
Hirveesti himottais lähtee lenkille, mut en oo ollu kesän jälkee niin se vähän kauhistuttaa.. Osaakos sitä enää juosta tai edes hölkätä tai ihan vaan kävellä pidemmän matkan.
Nyt on lokakuun loppu ja mä en varmaan oo tehny mitään (urheilua) heinäkuun jälkeen. Oon siis vaan maannut 3kk kamalaa! Okei oon ollu töissä ja koulussa mut siis muuten.
Uus leikkaus aika on 20.11 eli siis yk40 ei tuu olee meidän

harmittaa kun olin niin varma siitä.. Noh ehkä sit realistisempi olis joku yk50 :S siinä olis ainakin aikaa toipuu jos nyt joku kk pääsenkään siihen leikkaukseen.
-mymmelisti kp16/30 yk 39