Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Gatusa: taitaa ukollas alkaa tuo pässin käytös kopsahtaa pikku hiljaa omaan nilkkaan. Jospa alkais älytä kuinka väärin sua kohtaan käyttäytyy kun mäkättää turhasta.

ImageUploadedByVau Foorumi1446111825.612872.jpg

Täällä vahvempi nega testattu kun viimeeksi 2 päivää sitten :(
Kp 38 yk 29

Haikatanyytti, no voi p..rse minkä tuloksen antoi :/

Nyt tänne päin sitä plussaa!!! Tyttötiikeri tartuttaa sen meihin kaikkiin!!!!
Mulla on tänään töiden jälkeen akupunktio ja illaksi sovittu kotona seksistä. Että siltä pohjalta tämä päivä!
Kp 8 / 26-30

Tyttötiikeri: toivotaav että on harmiton vuoto, siskolla tuli ns. Menkat vaan niukkana vaikka oli raskaana :) toivon niin että se ois pysyvä plussa <3

On. Soitin polille sairaanhoitaja soittelee takasii päi että alotetaanko jollai terolutil nyt uus kierto ku ei tunnu alkavan :o
Toivottavasti ei soita viellä pariin tuntiin ku on kokoukseen lähdettävä :)

Beisla toi on kyllä masentavaa, kun kokeilee sitä kohdunnapukkaa ja saa sormet vereen. :(

Tyttötiikeri, kun ne kuitenkin on sun hyviä ystäviä, niin entä jos kerrot vain raskaudesta. Jos nyt kaikki ei menisin hyvin, niin olisi tukiverkko ympärillä. Itse ainakin koin tärkeäksi että läheiset tietää keskenmenosta. ♥ yhdissä bileissä mä join Alkosta saatavaa alkoholitonta omena Siideriä, kaadoin vain aina heti tuoppiin kun etiketeissä aika selkeät nollat oikein paistaa :D mut se oli kyllä hyvää.

Minni voimia♥ rankka viikonloppu.
Mä aloitin ekat tutkimukset yksityisellä klinikalla, ja sieltä ne sano että voivat antaa lähetteen myöhemminkin kunnalliselle. Jos yksityiselle sinulla olisi pienempi kynnys, niin ihan hyvin voi noinkin tehdä.

Lucky jospa senkin miehes tajuaa nyt miten merkittävä juttu tää sulle on. Huippu juttu että sait rauhallisesti kerrottua! toivottavasti yritys helpottuu ja mies todella otti onkeensa sen seksin välttämättömyyden. :)

Haikaranyytti voi nega taas. :(

Katjushan päivän plääni kuulostaa hyvältä! ;)

Täällä vapaapäivä, ei seksiä eikä hemmotteluhoitoja vaan iki-ihanaa haravointia. Plääh :D

Sabetti dpo 3

Tyttötiikeri, jospa vuoto ei tarkoittaisikaan mitään vaan olisikin harmitonta. Vai onko hirveän runsasta?

Tyttötiikeri :eek: tulin just onnittelemaan ja sit huomasin viimesen viestin :( voi anna sen olla täysin harmitonta ja pikkuinen pysyy matkassa syliin asti ❤

Haikaranyytti pahoittelut negasta :-( toivottavasti kierto käynnistyy tai vielä plussaksi muuttuu :)

Täällä monta uuden kierron odottajaa ❤ se onkin sitten KAIKKIEN the kierto ❤

Mulla oli 5 päivän ovis :confused: tai ainakin oireet oli :D No on tullut kyllä paneskeltua ja pitäis olla parhaat päivät katettuna :D
Mut niin ne on ollut yli 2 vuotta :oops: olo on luovuttanut, mutta jokapäivä jaksan silti toivoa ❤

-PikkuMinski kp18/30 dpo 4-1 yk26-

Pahoittelut minni negasta :( me mentiin ihan oman terveskeskuksen kautta, olin ollu jo aikasemmin sinne yhteyksissä ja sit viimein soitin ja pyysin päästä lapsettomuustutkimuksiin lähetettä ja käytiin lääkärin kanssa juttelee ja hän kirjoitti sitte lähetteen siitä meni hetki ja tuli Naistenklinikalta viesti et tulkaa tollon.

Tyttötiikeri, onnea nyt vaan ihan hirveesti, aika hienoa tollanen digi tulos!!! <3 :)

Maggie, joo ne oli mulla joku 4-5 vuotta kerkesin tottuu niihin. Millasenkohan mielikuvan sait ?? :D hehe tai siis nännithän on piilossa.. :D :D
Ja tosiaan ihan totta, olisin ottanut korut pois joka tapauksessa raskauden alussa tai lopussa, mut ensin piti vain raskautua.. Eiköhän näihin totu!

Beisla, toivottavasti totun! :) ja olisnkin ne pois ottanut kun olisin tullut vaan raskaaksi kun nyt jotenki sellanen fiilis et otin ne liian aikasin pois. Sisko otti sen hyvin vastaan vaikka olikin yllättynyt kun en just mitäään oo puhunu. Hänkin ollut siis tutkimuksissa, mut mitään syytä ei silloin löytynyt ja nyt on 2 lasta. Sisko on siis 9vuotta vanhempi.
Toivotaan ettei tuhru löydä sinne vaikka "löysitkin" pienen viirun verta!

Haikaranyytti, voi hitto kun antaa vaan negoja! Sulla on huonoja testejä :D
Voitko soittaa polille tai jonnekkin ja pyytää jonkun pillerin millä uus kierto lähtis käyntiin niinkun maggiellä?

Yritin nousta klo 9.00 mut eii oon sulkenu vaan kaikki herätykset ja jatkoin unta..
Hirveesti himottais lähtee lenkille, mut en oo ollu kesän jälkee niin se vähän kauhistuttaa.. Osaakos sitä enää juosta tai edes hölkätä tai ihan vaan kävellä pidemmän matkan.
Nyt on lokakuun loppu ja mä en varmaan oo tehny mitään (urheilua) heinäkuun jälkeen. Oon siis vaan maannut 3kk kamalaa! Okei oon ollu töissä ja koulussa mut siis muuten.

Uus leikkaus aika on 20.11 eli siis yk40 ei tuu olee meidän :( harmittaa kun olin niin varma siitä.. Noh ehkä sit realistisempi olis joku yk50 :S siinä olis ainakin aikaa toipuu jos nyt joku kk pääsenkään siihen leikkaukseen.

-mymmelisti kp16/30 yk 39

Voi hitto!

Tyttötiikeri toivottavasti olis harmitonta! Oon kattonut niin monta frii kanavalta oho olen raskaana ja ne kaikki on luullu menkoiksi veristä vuotoa mut silti terveen vauvan saaneet!

Haikara, olitkin vastannut jo ennen mun viestiä et soitit hoitajalle et saatko jonkun pillerin :D

Sabetti, haravointi ehkä on tylsää, mut musiikit vaan korviin ja se on kivaa ja jopa ehkä hyvää treeniä! Nauti syksyisestä säästä! :)

Pikkuminski, toivoa ei saa menettää! :) vaikka aikaa menee ja menee niin se voi kuule hyvinki olla yk30 kun nappaa! :)

Sanoinko muuten jo et juteltiin siskon kanssa ruokavaliosta ja siitä et miten paljon kaikkeen se vaikuttaa ja rupesin miettii et voiko se olla myös yks joka vaikuttaa tähän ettei vaan tärppää ja jos vaan yhtään osaan niin yritän muuttaa ruokavalioni parempaan.. Jos joku täällä tietää jotain niin mä mielelläni ottaisin pikkusen oppitunnin! Koska nyt kaikki käyttöön :D

Joo, no eipä tässä auta kun seurata tilannetta. En ehkä kokonaan toivoani menettäis, jos ei tästä enää runsastu, mut pelkään kyllä silti pahinta. Tekis mieli vaan istua vessassa seuraamassa tilannetta.

tyttötiikeri inshaAllah harmitonta ois tai valemenkat, sais tuo kyytiläinen nyt olla kunnon suomalaisel sisul varustettu sissi :)

Mymmelisti, ruoka-valioista ollaan tietysti monta mieltä, mutta kehon tulehduksellisuutta vähentävistä ruoka-ainevalinnoista voi olla hyötyä. Mitä itse olen kuullut niin paleo-dieetti on monia auttanut. Monilla klinikoilla ehdotetaan vähentämään esim. maitotuotteita, ja tämä on vain yksi esimerkki ... Itse olen nyt maidoton, sokeriton ja kotimaiset viljat jättänyt pois (tilalla hirssi, tattari, kvinoa, manteli...) Jotain gluteenitonta kauraa olen suurimpaan tuskaan syönyt silloin tällöin.

Haikaranyytti pahoittelut negasta :( <3

Lucky tsemppiä tilanteeseen <3 samoja ajatuksia täällä että pystynkö elämään ja katsomaan vierestä kuinka mieheni elää lapsensa kanssa jos ei koskaan saada yhteistä lasta... :( ihanaa että miehesi järkkäs tuon yllärin!

Tyttötiikeri toivottavasti olisi vain harmitonta vuotoa! Toi epätietoisuus on paskinta kyllä :(

Kiitos kaikille negojen pahoittelijoille, olette korvaamattomia <3
Mymmelisti: Puhelimen ääressä tässä jännään ja odottelen että milloin hoitaja soittaa... Oon puoliks täs valmiina juoksee jo apteekkiin mut sano mun sanoneen että siellä se vaan käskee odottamaan että kyllä ne tulee :( no jää nähtäväks. Siis terolut kuuri mulla on olemassa vuodeks kyllä reseptinä mut ei ollu puhetta et syön niitä letrojen kanssa mut pitää varmaa jotain kyllä syödä ku nytkään ei vuoto meinaa alkaa... Kello lähestyy neljää ei ne sieltä enään soita vaikka jo aikasin sinne soittelin :(

Muokattu viimeksi:
Haikaranyytti, onko tuo nega, vähän epätarkka kuva, mut mun puhelimella katottuna, näyttäis kun toinen viiva sii olisi??

Takaisin