Tyttötiikeri oijoi miten mahtavaa, tuhannesti onnea teille!

Lauantain bileistä, voitko olla kuskina ja siksi et voi juoda?
nenna ihana kuulla että miehen simpat on normaalit. Kun ette kerran hoitoihin halua niin nyt voi hyvin selvitä lääkkeillä. Toivon että syynä olis vaan sun prolaktiini ja kilppariarvot, nehän on vielä suht helppo korjata. Ja hienoa että oli noin mukavat lääkäri ja hoitaja. Toivottavasti pääset samojen tyyppien luo seuraavankin kerran.
Minni, pahoittelut negasta.

Mulla on vähän sama, uskon kyllä että oireeton plussa on mahdollinen, mutta en omalla kohdallani.
Tutkimuksista, alussa tosiaan tehdään verikokeet ja mahdollisesti aukiolotutkimus, ja miehelle simppa-analyysi. Monia miehiä kyllä jännittää se paljon. Toki riippuu paljon siitä mihin hoitoihin olette valmiita, mutta periaatteessa nykyään on hyvät keinot hoitaa miehestä johtuvaa lapsettomuutta: jos löytyy edes pari toimivaa simppaa, mikroinjektiolla ne saa munasoluun. Toki se on rankka hoito eivätkä kaikki siihen halua.
Yksityisellä gynellä voi varmasti tehdä ainakin osan tutkimuksista. Sinne ainakin pääsee nopeasti, kannattaa soittaa ja kysyä.
Mulla ei ihan kammoa ole, mutta inhottaa soittaa vieraaseen paikkaan ja yritän aina lykätä sitä ettei tarvitsis soitella. Tsemppiä soittoon, sä kyllä pystyt siihen ja sitten se on hoidettu!
Maggie hyvä tietää noista teroista, mäkin olin siinä käsityksessä että raskaana ei saa käyttää.
Mymmelisti, hyvä kun sait kerrottua siskolle, varmasti helpottaa. Osasiko suhtautua hyvin?
Voi sun kaljuja nännejä.

Varmaan totut niihin pian, vaikka harmi että jouduit luopumaan.
Mun tuhru alkaa normaalisti 2-3 päivää ennen menkkoja eli tänään tai huomenna pitäis alkaa, ei ole myöhässä vielä. Enkä saanut mitään lääkettä että pysyisi poissa.
Muurahainen jospa siellä jotain tapahtuu! :)
lumihiutale, luulisi että normi-neuvola riittää, mutta kannattaa varmasti kysyä.
Lucky sun pitää varmaan kysyä. Arvauksena sanoisin että määrä on tärkeämpi kuin ajankohta. Vaikka ihmeen myöhään sulla on ohjeet syödä niitä, mulla alkoi syönti kp2 ja kp3 on myös yleinen.
On. Toivo laski eilen kuin lehmän häntä. Tutkin illalla kohdunnupukkaani (tai yritin, tulos oli "ota tuosta nyt selvää") ja sormissa oli pieni veriviiru. Joo, ei vielä tuhrua mutta viimeksi kun sain samanlaisen viirun sormeen niin tuhru alkoi alle 12 tunnin päästä. Eli sitä odotellessa.