Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Haikaranyytti mulla turvottaa ennen menkkoja, mut ei mun maha kova oo :O ja suoli toimii aktiivisesti ;) . Pojasta huimaus oli ainaki oire!

Peittoja olis niinku heiluteltu dpo -4,-2,-1 ja 0... tosin meillä on yrityksen aikana kokeiltu jokapäivä 2-3 kertaa, jokapäivä kerran, jokatoinen 2 kertaa, jokatoinen kerran, 3 päivän välein, hyvin vähän, ei ollenkaan... ja poitsu tarrasi mukaan kierrossa jossa 1 kerta ja sekin kp18 aivan kauheessa punkkudarrassa :P

Se todellakin on kiinni tähtien asennosta ja kaikki on korkeemman kädessä

Muokattu viimeksi:
Moneen päivään en ole taas ehtinyt kommentoimaan... nyt pikaisesti koitan sanoa mitä muistan.

Haikaranyytin oireet kuulostaa kyllä NIIN hyvältä, voi kunpa sieltä nyt plussa pärähtäisi! Jännää :nailbiting: Itselläni kaksi raskautta, enkä kyllä muista että olisi ollut mitään kummempia muutoksia mahassa, mutta nuo alkuraskauden oireet tuntuu olevan niin yksilöllisiä...

Beislalla oli ihan selvä kiinnittymisvuoto! Jes! Plussaa odotellessa :wink

Olitte keskustelleet kuukupeista. Minäkin tässä syksyllä lopulta ostin, kun olen miettinyt aikani. Lunetten violetin laitoin, olisin halunnut oranssin mutta tuokin on kiva. Ostin ruohonjuuresta. Olen sen ostoksen jälkeen joka menkkojen ajan hokenut miehelle, että paras keksintö IKINÄ, ja miksi en ole aiemmin tätä hommannut. Naisen paras ystävä :grin Oikeasti meinaa unohtaa että on menkat!

Maggielle (ja oliko joku muukin nyt aloittamassa) clomeista: meidän esikoinen on clomi-lapsi ja tuttavapiirissäkin niitä on yksi jalkapallojoukkueellinen, joten kyllä niillä hyvinkin voi se toivottu tulos tulla! Toivottavasti teillekin pian :)

Sabetilla ihan hyvä osuma tuo eilinen! Dpo -1 ja 0 on molemmat ihan hyviä tärppiä ajatellen :)

PikkuMinski, mulla tuli ainakin tässä kierrossa eggwhite-limat dpo -2 eli päivää ennen ovisplussaa. En muista tarkkaan miten ne on aiemmin ajoittuneet.

Tervetuloa Ellmer ja muutkin uudet :welcome

Muokattu viimeksi:
Kiitos pikkuMinski :)
Se on totta tä kaikki on jonkun muun käsissä... Päänuppi voi tietty kuvitella. Tai voin olla vaikka kipeeks tulossa ja kierto voi kai mennä sekasi ku eka luomukierto teroluttien jälkeen. Itseasiassa mulla on joteki aika tyyni olo vaik on loppukierto... kuha oon vaa :D just semmonen tsillailufiilis "mikäs tässä ollessa" :D ja pötkötän ku se ei huimaa ja pahaoloa vähä helpottaa.

Kaakao: Kiitos, toivotaan parasta pelätään pahinta ;)

Sabetti, kiitos asento vinkistä, kohta meen kokeilee, josko onnistuisi :)
Pienen pillerin pitäminen pitkillä kynsillä saattaa olla vaikeeta, kohta nähdään miten käy. :)
Toi oli ihanan lohduttavaa kuulla, että luget aikaisti ovista, tiedämpä sitten ens kierrossa aloittaa oviksen bongailun aiemmin. :) miten pitkä sin normi kierto on ollu?

PikkuMinski sanos muuta, välillä tuntuu että tää on enemmän tuurista kiinni kuin mistään muusta.

Sabetti, onneksi ehdit kuitenkin saada oviksen tikkuun ja ainakin kerta osui teillä nappiin.
Joo, toisaalta tiedostan että hyvin voi olla raskaana ilman oireita, toisaalta kaikkien muiden oireiden puuttumisen ymmärrän hyvin paitsi jonkinlaiset tunteet alavatsassa. Tää on varmaan vaan mun päässä, mutta en osaa olla miettimättä että pakko siellä ois jotain edes tuntua...

Minni, voi kumpa ei tuliskaan verilöyly!

Muurahainen tosi hyvä että saat letrot ensi kiertoon vaikka ihme tosiaan että senkin kanssa piti odotuttaa.

Tyttötiikeri, no kyllä tuon listan kanssa saisi jo plussa tulla!

Lumihiutale no ei tämä oireettomuuskaan ole uusi oire, tätäkin on kokeiltu muutama kerta. :wink

Nyt tulee juna perille niin pitää jatkaa myöhemmin.

Kaakao onpa helpottavaa kuulla että ainakin jollain clomit auttanut, joten toiveikkaana odotan :)

Murkku hui kuulostipa rajulta tuo sun aukkarikokemus! Toivottavasti pääsisin vähän helpommalla.. :D

Sabetti toivottavasti ehditte ajoissa :)!

Pikkuminski, sanoitpa osuvasti; tää kaikki ei todellakaan ole tavispulliaisen järjellä selitettävissä, vaatii kaikkien taivaan palasten kohdallaan olemisen tääkin tiede... Huoh.

Nyt naiset hei kunnon plussa-aalto tänne, kun näinkin paljon piinailijoita riittää!❤ ja loput tietenkin jatkaa perässä, heti kun testaamisen aika koittaa!❤❤

Ahahah! XD Voi ihana mun mies! Se puhu äitinsä kanssa puhelimessa, mä pyysin sitä tuomaan kuumemittarin ku paleltaa ja väsytää niin älyttömästi. Niin se sano äidilleen et "joo oota hetki, pitää hakee kuumemittari *nimi sensuroitu*, ei, ku se mittailee jotain ovulaatiota tai jotain. Joo no kai sillä jotain suunnitelmia on" haha! :D Alkaakohan mies oikeesti lämmetä toiselle lapselle, tuskin se äidilleen tollasia puhuis jos ei missään nimessä toista lasta haluais?!?

Mulla alkaa olla usko loppu :-(
Tää on kyllä kuluttavaa hommaa

Joka kuukausi nousee toiveet, pää yrittää jarruttaa ja silti miettii mitä jos...

Mulla olis kp28 Isänpäivänä...

jannah kiitos tsempistä, toivottavasti mulle kävis samoin. :)

Haikaranyytti plussatuulia!

nenna no ei ihme että odotat innolla, on se nyt ainakin jännempi kuin jouluaatto. :wink

kaakao johan tunnet paljon clomilapsia, antaa kyllä toivoa lääkkeiden käytölle! :)

Tyttötiikeri no toi nyt on jo aika lupaavaa lapsiprojektin kannalta! :grin En mä ainakaan osaa kuvitella että joku sanois tuollaista huvikseen äidilleen.

Ai niin joku kysyi mun testaamista. Mä taas odotan (muka) kärsivällisesti mun tuhrua jonka pitäis ilmestyä paikalle to tai pe. Jos ei ilmesty, niin luultavasti testaan lauantaina. Muuten odottaisin sunnuntaihin kun silloin menkkojen pitäis alkaa, mutta lauantaina on kaverin synttärit.

Beisla, lauantaina viimeistään plussaa kehiin!
Valitsipa muuten loistavan juhlapyhän tuohon esimerkiksi; oon syntyny jouluaattona, joten onhan se silleen tuplasti jännempi ku valtaosalla :P
Mutta silti oot oikeassa, enemmin tätä olen odottanut ku merkityksettömiä lisävuosia mittarissa (vaikka edelleen tarvitsen suklaajoulukalenterin...), jotka muistuttavat kuinka vanha olen enkä oo saanu vieläkään sitä lasta, vaikka ollaan sitä suunniteltu ja innolla odotettu 18-vuotiaasta asti...
Jos vaikka ennen ensivuoden synttäreitä saisin kutsua itseäni äidiksi -tai edes tulevaksi äidiksi :)

Hups, lähti etuajassa ku kissa työnsi puhelimen pois kädestä :P

Tyttötiikeri, nyt oon kyllä niin luottavaisin mielin miehesikin suhteen, ei nämä sellaisia asioita varsinaisesti ole joista muille kerrotaan jos ei tosissaan olla ;)
Onneksi olkoon, puoli voittoa jo kun voit olla lähes sata varma ett miehesikin on mukana tuossa yhteisessä projektissa! :)

Kaakao, siun kokemuksesi ja tietämyksesi clomilapsista antaa kummasti uskoa, vaikkei clomit miuta kosketakaan (kopkop, vielä), hetken taas uskon siihen ett voinkin joskus saada lapsia. Kiitos!❤

Takaisin