Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Taitaapi täti punainen kurvata viimeistään aamulla paikalle, sellaset menkkajomot nyt päällä että...
Mut pitää löytää siitäkin ne hyvät puolet: voipahan sitten rauhassa ottaa kuppia viikonloppuna olevissa kemuissa, eikä tarvii keksiä selityksiä miks ei voi juoda tai ostaa hämäykseks alkoholitonta siideriä... :D

Mitäs sanotte naiset ku joskus tulee se yk 30 ja alkaa eka letro kierto ja on se ultra kp 10-12 päivänä ni pitäiskö mun kysyä sieltä samalla jos vaan saaa syödä ni söisin terolutia myös vai haittaako se ovulaatiota onko jotai parempaa lääkettä joka tasottais kiertoa ku nä mun "luomu" kierrot oli ennen sitä kp34 ja pahimmillaan kp 42 ja terolutinkaa se kp32 ni vaik eihä toi paljoo lyhene mut ei se älypitkä kierto varmaa kauhiasti edes autakkaan raskautumaan...:( mitäs ootte mieltä?

Nytki menos kp 35 ni tiiä kui pitkä tästä tulee...

Haikaranyytti mun kierrot oli ennen letroja 34-36 päivää ja nyt letrojen kanssa 30-32 päivää. eli voi ne letrotkin lyhentää kiertoa.

Oon tosi vähän tälle puolelle kirjoitellut viime aikoina, luen kyllä aina kaikkien viestit läpi. Enemmän tulee kirjoiteltua tuonne keskenmenon kokeneiden salaiseen ryhmään, vaikken sielläkään mikään aktiivisin jäsen ole.

Tuntuu että tää oma vauva-asia vaan junnaa paikoillaan. Ei tuu toivottua tulosta millään, eikä tavallaan mitään uuttakaan. Viides letrokierto lähenee loppuaan (la/su akselilla ootan menkkoja) ja nämä on olleet aika kellontarkkoja. Jos tietäisin että näillä lääkkeillä saan toivotun lopputuloksen jossain vaiheessa niin voisin jatkaa näin. Helppoa kun oma kroppa kuitenkin tuntuu toimivan kuten pitää, tunnistan oviksen ja menkat alkaa aina ajallaan. Mutta, mutta, soitan kuitenkin ens viikolla naistenpolille aikaa, niin päästään suunnittelemaan tulevaa. 37 vuotta kun on mittarissa niin tuntuu että aika alkaa valua tiimalasista pikkuhiljaa pois...

Tyttötiikeri ei nyt tätiä paikalle :( ! Mutta hyvä että jos niin käy niin löydät asiasta jotain positiivistakin :)!

On: ja aukkari varattu pe aamupäivään :) niin helpottavaa kun lääkärikin sanoi että enään ei tarvii odotella vaan nyt tapahtuu asioita heti seuraavan perään jos joku ei toimi, niin sitten seuraava vaihtoehto :)

Muokattu viimeksi:
Haikaranyytti, letrot varmasti lyhentää kiertoa, kun ovis tulee aikasemmin mutta, jos haluat pyytää jotain lääkettä tukemaan loppukiertoa niin mielummin luget, kuin terot.

Haikaranyytti, en malttais ootella sun testiä! Kuulostaa aika lupaavalta :)

Tyttötiikeri, toivottavasti täti ei löydä perille saakka!!! Ihana et mieskin alkaa lämpeemään ajatukselle toisesta lapsesta! Olishan nyt sit loistava hetki plussata ;)

Lugejen alakautta käyttäjät, milloin teillä on tullut lääke ulos? Oli pakko jättää side töihin, kun ei vielä mitään ole tullu ulos. Huomaako sen kun lääke tulee ulos?

Muurahainen kp28/35, dpo4, yk21

Murkku, kyllä mulla ainakin näkyi ihan selvästi ja heti aamusta tuli semmosta valkoista mömmöä...

Junttura toi tunne että aika käy vähiin, varmasti lisää epätoivoa. Toivottavasti saat pian ajan polille. :)

Lumihiutale mukavasti kuulostaa asiat rullaavan siellä! :)

Murkku mulla alkaa yleensä vasta about puolessa välin kuuria selkeästi valumaan sitä lääkemössöä. Pakko pitää phs koko loppukierto aina. :s

Haikaranyytti, toivottavasti letrot lyhentää kiertoasi, todella ärsyttäviä ne turhan pitkät kierrot kun ei niistä mitään hyötyä ole :(
Juu, kui tunnetko miut vai? :D
Äääh toivottavasti et joutuisi edes kokeilemaan letroja, kun plussaisit nyt ;)

Lumihiutale, mahtavaa kun nyt lähtee todenteolla hommat rullaamaan siellä eteepäin! :) tsemppiä perjantaiseen aukkariin!

Tyttötiikeri, toivottavasti täti ei kurvaa sinne, aivan vikapaikkaan :( toisaalta hyvä jos löydät jotain positiivistakin asiasta ja miusta jatkossa voisi olla teillä paremmat tsäänssit kun miehesikin on nyt lämmennyt paremmin ajatukselle, joten luulisi hänenkin osallistuvan paremmin ;)

Junttura, toivottavasti seuraavaksi tapahtuu sellaisia ihmeitä jotka teille plussan tuo❤

On; menkkajuilinnat hävinny kokonaan ainakin toistaseksi, muuten samat vaivat edelleen; nälkä ja väsy :(

Nenna kp24/28-34 dpo8-10 yk17-18

Junttura: Kiitos vastauksestasi :) harmittaa niin sun puolesta kun ei asiat etene :( voi kun vaan pystyisin tekee jtn niin tekisin, voimia <3
Mimmu: okei, mutta miksi luget mielummin ku terot? :)
Meritähti: En malttais kyllä ihekkään sais tulla se testi jo postiluukusta ;) sit jännää ku mies aina vähä vetelee mua loppukierrossa maan pinnalle kun kuvittelen olevani raskaana ni nyt mies laittoi eilen mulle " et älä sano, kaikki voi olla mahollista ja sä olla raskaana ni ehin ensvuoden isänpäivää mukaan" hassu mies <3
Nenna: Tuskin tunnetaan en mä sillä vaan oot saman ikänen ku mä <3 mistä päi oot? :) voit jättää vastaanatta tai vastata myös yksityisviestil jos haluat :) ja voi vitsi ku tuliski plussa just kahoin et ois La heinäkuun alus ;)

Kp 35 yk 29

Muokattu viimeksi:
Haikaranyytti, ihana siun mies! :) saisit kyllä jo raskautua ;)
Ollaan vai?! Jee en ois uskonu ett kovin montaa tän ikästä tässä ketjussa ja tässä tilanteessa ois ollu. Mukavaa tietää kuitenkin ett on joku joka on samanikänen :) vaikka perssiistähän tää (diagnosoimaton)lapsettomuus silti on... Koitan laittaa siulle yv :)

No miu on ollu kyl sellanen kutina et varmaa aika samoissa iässä porskutetaan ku joteki mei aaltopituus on sama ja siusta ollu korvaanaton tuki täällä <3 Nii ei se ikää kysy, onks siulle useesti hoettu tässä lapsettomuudessa että " no sie oot ni nuori on siulla aikaa" -.-" No miulla kans selittämätön lapsettomuus ja viimeeks sitä pco tyyppinen jompikumpi puoli en ees muista kumpi :D
Ja joo se osaa olla välillä :) siihen tokasin takasii että mä en ehi ensvuoden äitienpäivää mut se lupas järjestää mulle oman äippäpäivän :D

Haikaranyytti, miulle sanoi neukkarin lääkäri keväällä ett miulla on vielä hyvästi 20vuotta aikaa hankkia niitä lapsia ja sano etten pääse tutkimuksiin. Oli kyllä muutenkin sellanen ankeuttaja se täti...
Itseasiassa miekin aattelin siusta ett oot varmaan melko samaa ikäluokkaa, mut todennäkösesti kuitenkin oisit vähän vanhempi :D kiva etten oo ainut "juniori" täällä :D siustakin ollut kyllä paljon apua täällä ja tulevaisuutta (mahdollisia hoitoja) varten jne :)
Muoks. Laitoin yv :)

Haikaranyytti ja nenna mäki oon samaa ikäluokkaa, kun täytän 22v tässä kuussa :)! Mutta onneks lääkärit ei oo kertaakaan sanonu että oon vielä niin nuori, tutut kyllä on.. Paitsi vkl yksi tuttu sanoi että mun pitäis kyllä alkaa tekee pian lapsia kun oon jo niin vanhakin. Öö vanha?! Ja meinasin kyllä sanoo että nii no sitähän tässä on vuoden verran yritetty mutta olin vaan hiljaa ja purin hammasta

Haikara, sen takia, että jos loppukiertoon määrätään jotain tukilääkettä niin sitä pitäisi jatkaa (about) rv 12 saakka ja terot pitää lopettaa plussaan. Luget on luonnollinen keltarauhashormooni, terot synteettinen.

Nenna, haikara ja lumihiutale minä myös juniori porukkaa eli 22v :)
Oon monesti kuullut tuon, että turhaan murehdit kun olet niin nuori plääplää ei sillä iällä ole tässä asiassa mitään tekemistä. Lapsettomuus kun voi olla iästä riippumaton!

On. Ei vielä tullut verilöylyä. Jospa ensiyönä tai huomenna. Torstaikin lähestyy liian lujaa ja sillon oon päättänyt testata apuaa! Tänään dpo 15

Takaisin