Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mrsc tervetuloa ja pikaista plussaa! :)

Tyttötiikeri höhlä! Pahoittelut :( jospa vielä toivoa olisi!!

Mymmelisti upea kakku! Itsekkin olen noita muutaman väsännyt :)

Murkku suosittelen kans kuppia näin runsasvuotoisena! Ehdottomasti :) ainoa joka pitää edes kolme tuntia ekana päivänä :D

Beisla ja nennna plussaaa! ;) toivotaan niin! Beislalle kiinnittymisonnea!
Beislalta pitikin kysyä, että minkälaista kiipeilyä harrastitkaan? Ajattelin kun tänne tampereen tullintorille on tullut sellanen uus kiipeilypaikka kun irti maasta. Tekisi mieli mennä testaamaan :P

On. Menossa mukana kp 36 ja dpo 13! Rento fiilinki ja jotenkin varma että täti tulee ensiviikolla... Pitääpi pakata kuppi jo huomenna mukaan. Mitään tuntoja ei ole, mutta eipä ole koskaan juuri ollut ennen menkkoja. Ei auta kun odotella :) olisi kyllä maailman parasta plussata näin isänpäivän alla!

Beisla: ei ole ultrattu.

Muurahainen: ei kyllä kannata sanoa. Samanlainen tilanne ku mulla :D

Gatusa: nätti takki!

Tyttötiikeri: sul on kyllä jännät päivät ja oireet. Ihan ku siinä pieni viiva näkyisi...

Huh tulikin vähän pidempi foorumitauko mutta teki hyvää :)! En millään jaksa lukea kaikkia tekstejä, anteeks :(

Napailen nyt vaan tähän väliin ja yritän aktivoitua takaisin tänne :) eli tiistaina käytiin sitten ekaa kertaa polilla ja tehtiin ultra ja siellä kaikki hyvin. Syynä verikokeiden perusteella mun ovuloimattomuus ja sainkin diagnoosiksi munasolun irtoamattomuuteen liittyvä naisen hedelmättömyys. Lauantaina alkoi menkat ja ens viikolla meen aukkariin ja sen jälkeen aloitetaan clomit. Jännittää mutta yritän pysyä optimistisena.

Nyt naiset kaikille ihan hurjanpaljon Plussatuulia ja tsemppiä <3!! Olette mahtavia :)

Kiva Lumihiutale että siellä hommat etenee! :)

Lucky älä nyt yhtään kuvittele mitään viivoja mun testeihin siellä! :D Muutenkin niin vaikea pitää taas tässä nämä toiveet ja haaveet aisoissa.

Tosin nyt oon ihan varma jo et täti on tuloillaan. Mulla on ihan koko ajan nälkä. Syön ja syön ja syön. Tuntuu et nopeesti tulee maha täyteen mut kohta on taas nälkä... Usein tämmöinen päivä on just ennen menkkoja. Tosin ei passais vielä huomenna tädin tulla. Vasta keskiviikkona!

Tyttötiikeri, pahoittelut negasta :(

Lumihiutale, mahtavaa ett siellä asiat etenee!❤

Viipsukka, rankkaa varmasti puhua aiheesta, mutta onneksi sentään jotain hyvääkin tuli tutkimuksien suhteen :)

Minni, saisi täti pysyä poissa ja plussa tulla tilalle ;)

Täällä ei taatusti plussata, mutta onhan sentään nuo tutkimukset etenemässä pikkuhiljaa, johan tätä on kesäkuun alusta asti odotettukin :P
Väsyttää aivan vietävästi, jouduttiin alkuillalla kesken ajomatkan vaihtaa kuskiakin kun aloin haukottelemaan siihen malliin. Samoin nälkä on loputon :/
Kohta saunaan ja nukkumaan :)

Lohduton ja kyllästynyt nenna kp22/28-34 dpo n.7 yk17-18

Tervetuloa takaisin Lumihiutale. Mulla oli just aukkari. Muista ottaa särkylääkettä etukäteen. Se sattu kyllä vaikka oli ottanunki lääkettä mut se on tosi nopee ohi. Eikä ollu mitään sietämätöntä kipua mut ei mukavalta tuntunu. Kaikilla se ei satu ollenkaan. Muaki jännitti etukäteen mut sen jälkeen oli ihanan helpottunu olo! Ja sit saan kans ens kiertoon ovista avittavaa lääkettä. Vihdoin hoidot etenee! :)

Tyttötiikeri, ainakaan nyt ei testi kummittele kaapissa ja saat yön nukuttua paremmin. Pahoittelut silti negasta. :(

Maggie kp 11

Tervetuloa elmerr! Pikaista plussaa!

Luin vähän matkaa sun linkkaamaa blogia. Raskasta on sullakin ollut. Voimia!

Kiitos Maggie. Mulle määrättiin Terolutit avuksi kesäkuun lopulla, kun kierto oli niin sekaisin, heitteli kp 18-39 välillä. Lääkettä 6kk:deksi, nyt 4 "kuuria" syönyt, kp 15-24 oli määräys syödä. Kiertoja on tasannut kyllä, ensimmäisen kuurin jälkeen kierto 28, toisen jälkeen 23, kolmannen jälkeen 24 ja nyt neljännen jälkeen 27. Aivan toivoisin että seuraavat 2kk menis nopeaa, että pääsis uudestaan gynelle. Mitä lie seuraavaksi tutkivat? Tuo Terojen määräys oli nyt ihan ensimmäinen askel mikä lapsettomuus asiassa on otettu.

Elmerr, mullakin oli 3 kk kierron tasaamiseen keltarauhaslääkitys, Primolut. Mulla tuli tosi säntillisesti niillä kierrot mutta ilman niitä 37-82 päivää... Sulla varmaan tulee jatkossa lisää verikokeita ja ultrausta ja ehkä ovulaatiota avittavaa lääkettä ja sitä ennen munajohtimien aukiolotutkimus, luulisin. Onko miehen simppanäyte tutkittu? Se tulis varmaan ihan eka. On näissä kaikenlaista säätöä. Pitkää pinnaa vaatii. Tsemppiä jatkoon! Ehkä se plussa sieltä putkahtaa, ennen ku ees uuteen gynekäyntiin päädytkään! :)

Murkku, kuppia tilaamaan vaan :) Miekihän sitä kauan aikaa mietin ja suunnittelin, tuli postissa suunnilleen viikon ennen plussaa, että tuolla se kaapissa oottelee käyttöä, siihen vaan nyt sen viikon sijaan menee vähän pitempään :D

mh- 10+4

Elmerr tervetuloa joukkoon!

Maggie kiitos vinkistä :) oliko kipu millasta sen jälkee kun mietin pystynkö meneen töihin?

Nenna tsemppiä ja toivottavasti unet vähän piristivät <3

lumihiutale tervetuloa takasin oli ikävä!!! :)

elmerr tervetuloa tänne, plussatuulia :)

tyttötiikeri toivotaa kuitenki et ois matkustaja kyydis joka aiheuttas nälän :)

nenna tsemppiä :)

Elmerr, tervetuloa joukkoon! Toivottavasti vaan pikavisiitille tulit ;)

Lumihiutale, mukava kun palasit jutustelee meiän kaa.

Tyttötiikeri, pahoittelut negasta :( mutta toivoa on vielä ;)

On. Kauheeta kiirettä ollut ja jotenki huomaamattomasti tullu pidettyä vähä foorumitaukoa ;) ovis tuli ja meni ja vissii vaa dpo -3 saatii hyödynnettyä eli ei toiveita. Ens kierrossa sit!
Alkaa vituttaa tää et mennää miehen kaa koko ajan ristiin! Olis kiva ehtiä nähdä toista.
Onkohan nää nyt niitä elämän "ruuhkavuosia"? :D
Tätiä odotellaan vissiinki viikon päähän!

Greippimehua join taas ennen ovista ja kyl on mun mielest ollu paljon kosteempaa koko kierron ajan :D eli sen käyttöä jatkan.

Meritähti kp 26/32 dpo 6?

Elmerr, tervetuloa, toivotaan ett olisi pikavisiitistä kyse :)

Meritähti, elä kaikkea toivoa heitä pois, dpo-3 kuullostaa ihan hyvältä! ;) ja ainakin se vanhan taulukon mukaan kyseessä on ihan hyvä tärppipäivä :)
Piinailemaan siis!

Kiitos tsempeistä, ootte ihania❤

Mä oon kans sitä mieltä, että Beisla ja Nenna plussaa!

Lumihiutale, hyvä käynti - asiat etenee :joyful: Itse kannatan diagnoosia, on ainakin jotain mihin tarttua!

Elmerr, tervetuloa joukkoon!
Mulla on puhelin tehnyt nettistopin, niin ajoittain pääsen läppäriltä kurkkimaan mitä tänne kuuluu.

Olin uskalikko, ja varasin folliultran kp 15, kun kp 14 ei työn puolesta käy. Kattellaan! Toivotaan ovisplussaa sinne kp 16 tai 17 seutuville, niin onnistuis se alkionsiirto vihon viimein. Tällä viikolla torstaina olis taas akupunktio. Toivotaan, että siitä on apua, ja munasarjat tajuaa muutakin, kuin nukkua. Hip hei, kohta kohta taas saa seksiä! Mun mies täyttää huomenna 40, ja sen toiveena on saada viettää ilta autotallissa (eli voi olla turha toivo... tähän kohtaan). Ehkä mä käyn sille ostamassa kermamunkin aamupalaksi, on edes jotain juhlaan viittaavaa :happy:
Katjusha kp 5 / 26-30

Lumihiutale, mä oisin ainakin ollu työkuntoinen aukkarin jälkeen. Ne kyllä varottelin että voi vähän vuodella sen jälkeen ja heijastekipu on mahdollista esim. hartian seudulla pistoksina. Oli ehkä vähän herkkä lantion seutu mut ei nyt kivuksi voi sanoa. Toisilla voi kipuilla pitkäänkin ja varmaan riippuu, onko tukoksia. Voi olla kipeempi. Jälkikäteenkin suosittelivat särkylääkettä jos kivut jatkuu. Mulla se oli lähinnä sen joitakin sekunteja kestävä kipu, jonka jälkeen loppu. Sen kestää kyllä.

Maggie kiitos kokemuksien jakamisesta :) mukava kuulla kokemuksia

Katjusha toivottavasti alkionsiirto onnistuis! Ja voitte juhlistaa miestäsi makkarin puolella sitte myöhemmin ;)

Meritähti meillä eletään kans "ruuhkavuosia" :D onneksi tilanne varmasti helpottaa jossain Vaiheessa :) ja hyvä että greippimehusta on ollut hyötyä !

Aurinkoista maanantaita !

Tervetuloa munki puolesta elmer :) toivottavasti saatte pian pysyvän plussan :p

On: missä ihmeessä mun menkat oikee viipyy :o ja mikä on tää etovaolo joka on tai jonka kuvittelen :D tuli tilattua pari r-testiä... Kp 35 yk 29

Haikaranyytti, jaiks!! Tulispa ne testit pian. :)

Täällä taas reilu 80 € köyhempänä apteekin kautta kotiin. Huomiselle primot (10 pvn kuuri) ja uuteen kiertoon clomit. On se kyllä kirpsakan kallis lääke mutta toisaalta riittää useampaan kiertoon jos on tarvis. Sillä ne yritti mua lääkärissäkin lohduttaa. Sit vaan jännäämään, toimiiko toi yksinkertainen määrä primoja samoin ku mun tripla-annos!! :)

Maggie kp 12

Takaisin