Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Haikaranyytti, milloin testaat?! Kuullostaa lupaavalta nimittäin ;)

Nenna: En kyllä yhtään tiiä ehkä sit ensviikolla ku mieskin tulee kotia ni on kainalo mihin käpertyä. On va outoo et ei o minkäälaisia menkkaoireita alamahassa mutta sen sijaa on selässä vasemmalla puolella nipistelyä ollu eilisestä asti :o ja lämpö 37.1... Enköhä mie vaa kuvittele :D sais tulla jos on tullakseen ni pääsee tässä eteenpäi ja alottaa uudet lääkkeet.

Kiitoksia ja joo Murkku lisää vaan listaan :)

Noista kuukupeista: ne on paras keksintö ehkä ikinä! Ekat käyttökerrat oli kyllä hulvattomia, kun se poisto ei vielä ollut rutiinia. Yhdellä kerralla soitin jo miehellekin, että jos tää ei nyt kohta lähde, niin sä tulet ja otat tän pois :hilarious: onneks siihen ei sit tarvinnut turvautua... Ainut tilanne missä se ei mulla oikeen toimi on runsaan vuodon päivinä ratsastaessa. Silloin mä luulen, että lantionpohjan lihakset rutistelee kuppia aika rajusti ja jos se on kovin täynnä niin se tietty vuotaa yli.

Tervetuloa Mrsc! Toivottavasti plussaat pian. Odottavan aika on niiiiiiin pitkä. Hermothan siinä menee. Mä en osaa noista yksityisistä sanoa. Ite menin terkkarin kautta eteenpäin hoidoissa. Toivotaan, että saatte apua pian! Onko jotain ongelmia ilmenny, ovuloimattomuutta, pitkiä/lyhyitä kiertoja, tiputtelua? Vai onko vaan joku mystinen syy että pikkunen antaa odottaa itseään? Tää on niin kurjaa, että joutuu odottamaan mutta onneks on tää ketju. Vertaistuki on parasta!

Muurahainen. Mä sanoisin et laita tilaukseen heti se kuppi, koska a) se on hyvä keino hämätä tätiä b) kuppi säilyy, vaikka tarttisit vasta vuoden päästä c) ei v*tuta niin paljon jos täti tuleekin d) sä et tarvi sitä koska plussaat :)

Tervetuloa Mrsc!

Nyt joku takokaa mun päähän järkeä ja malttia! Toi r-testi niin kutsuvasti huutelee tuolta kaapista!
Tää on niin naurettavaa, etovaa ja oikeestaan aika huonoakin oloa on koko ajan, vilunväristyksiä ja näitä menkkajuilintoja, hajuherkkyys, arat ja turvonneet rinnat. Olis niin ihana sanoa et on niin varma et tärppi on käynyt! Mut sit taas järki sanoo, nää samat oireet viittaa ihan yhtä lailla vaan uuden kierron alkuun. Ja on aika aikasta näin vahvoille raskausoireille... Menis nyt nää muutama päivä nopeesti niin näkis tuleeko se täti....

Tyttötiikeri, välillä ei vaan malta olla testaamatta ja ajatukset ei jätä hetkeksikään rauhaan. Silloin on melkein parempi vaan testata että saa henkisesti levätä sen tuloksen jälkeen. Ja sit vaikka samalla tilaat netistä lisää jotain halpis r-testejä ja testaat uudelleen vasta kun ne saapuu postissa, jos tätiä ei silloinkaan vielä näy. Tiiän todella ton tunteen ku testi polttelee kaapissa. Ei oikein kykene mihinkään muuhun silloin. Testaa pois. Tai vaikka huomenna aamulla. :)

Eiii Maggie tollasia vastauksia! Olis pitäny sanoa "joo, oot vaan vainoharhainen, älä turhaan haaskaa testiä, nega se on kuitenkin ja täti saapuu paikalle viimeistään keskiviikkona." :D No, tilasin nyt pari halpaa testiä varalle, et jos innostun tänää tai huomen aamulla testaamaan... :D

Tyttötiikeri, maggien kanssa samoilla linjoilla, samahan se on testata se testi pois, niin eipä polttele siellä kaapissa. Ja vaikka negaa näyttäisi, voihan se siitä plussaksi muuttua. Mielenrauhan takia tekisin testin pois kiusaamasta. :)
Ps, jos teet kuvan kanssa tänne kiitos :)

Kiitos Maggie ja muut :Heartred

Maggie: Mun kierrot on olleet vähän sekaisin nyt yrittämisen aikana. Lopetin pillerit jo vuosi sitten lokakuussa, mutta kortsut jätettiin pois vasta huhtikuussa eli 7 kuukautta on nyt tosiaan yritetty. Ennen yrityksen aloittamista mun kierrot oli aina 26-27 päivää yhtä 29 päivän kiertoa lukuunottamatta. Nyt taas...

Ensimmäinen ja toinen kierto oli 29 päivää, joista toisessa ajoitus ihan pieleen. Kolmannessa kierrossa sain runsaahkon välivuodon dpo5-8, gynen mukaan tod.näk. hormonihäiriö, kuulemma näitä nyt vaan välillä on :confused: Neljännessä kierrossa olin päättänyt olla stressaamatta, enkä tikuttanut ovista (olin aloittanut sen edellisessä kierrossa), kierto venyi ja toiveet heräsivät. Kp35 muuttui kp1:ksi, että se siitäkin sitten. Ilmeisesti ovuloimaton. Kierto #5 palasi tuttuun ja turvalliseen 27 päivään, ei tulosta. Kierto #6 oli 28 päivää, ei edelleenkään tulosta.

Ja nyt sitten käynnissä yrityskierto #7 kp24/24? dpo13 ja nega tosiaan testattu eilen. Ovis oli tässä kierrossa poikkeuksellisen aikaisin jo kp11. Mun menkat alkaa tikutetuista kierroista pääteltynä dpo 14 eli huomenna olisi täti tulossa. Tässä kierrossa on ilmeisesti tullut iso keltarauhanen, kun toiveet nousi oireiden lisääntyessä, on nännit kipeenä ja runsastunutta valkkaria.Välilä mulla on 1-2 päivää kevyttä tiputtelua ennen menkkoja, nyt ei vielä ole ollut, mutta eipä sitä aina olekaan. Tuosta satunnaisesta tiputtelusta ei kuitenkaan gyne ole ollut huolissaan, ultrattukin on useasti ja päällisin puolin kaikki kunnossa ja ennen ovista ultratessa löytynyt kunnon johtofollikin aina. Että ota tästä nyt sit selvää...

Tyttötiikeri: testaa pois vaan :happy: ties vaikka siellä jotain näkyisi.

Muokattu viimeksi:
Hahaha! Niin nätin puhdas nega ku vaan olla voi! No okei, olisin kyllä epäillyt vähintään kaksosia jos tässä vaiheessa, reilu tunnin pidätyksellä, olis tullu näkyviin edes mitään viivaa. Mut eiköhän se täti viimeistään ke tule... Mutta tulipahan testattua se testi pois sieltä huutelemasta. ;) :D

Liitteet

• 1445787332202.jpg
    1445787332202.jpg
    16.6 KB · Katsottu: 221
  • 1445787342047.jpg
    1445787342047.jpg
    17.4 KB · Katsottu: 212
Beisla, toivottavasti ois kiinnittymisvuotoa ollu.. :)

Maggie, toivottavasti tärppää heti kun ovulaatio saadaan aikaseks :)

Tyttötiikeri testiä:D

Haikaranyytti, mitkä vaunut tilasitte? :) toivottavasti kohta on lääkkeet kohillaan.. Tai pieni jo kyydissä ;)

Muurahainen, hieno taulukko :)
Miulla oli joskus kuukuppi käytössä, kyllä tykkäsin, mut jostain syystä jäi.. Näinköhän pitäs uudestaan ostaa.. Ja lunette oli aiemmin.

Mymmelisti hieno vaippakakku :)

Gatusa, hienoja neuleita!

ON. Tylsä vaihe, täti poistumassa. Jotenkin turta olo.. Muutama itkuinen päivä takana. Onneks nyt on tekemistä muuton kanssa, jospa ei ajattelis kauheesti. Kp5/29(-33?) yk5

Muoks. Tyttötiikeri pahoittelut negasta :(

Voi tyttötiikeri :/.. Että negan sitten antoi ..
Mrsc, tervetuloa vaikka mielellään olisin sen plussan sulla nähnyt siellä toisessa ketjussa ... Välillä on kiva olla niin ku muut, ja olettaa pikaista plussaa itekki :)
Katjusha kp 4 / 26-30

Tyttötiikeri, mä oisin aamulla vasta testannut. Pahoittelut negasta.

Mä oon taustalla hetken ollu. Vähän yrittänyt saada muutakin ajateltavaa, tosin epäonnistumista siinä on ollu. :D

Keskenmenot tuli pintaan, kun annoin haastattelun lehdelle, tosin siitä oli hyötyä, kun yksi lääkäri otti yhteyttä ja huomenna soittelen naistenpolille verikokeista.
Ovis oli tällä viikolla ja testailla pitäs isänpäivä vkonloppuna.

Viipsukka kp jottain

Viipsukka, joo tiedän että toi testi oli ihan hukkaan heitetty kun sen nyt tein. Tunnen itteni niin hyvin, niin ajattelin et jos teen ton negatestin niin saisin itteni ajattelemaan et en ole raskaana, jos tää huono vointisuus vaikka loppuis, mut ei onnistunu. :(

tyttötiikeri onha täs sul viel muutama päivä piinalua josko sielt plussa tulis kuitenki...

kiitos mannikka :)

vipsukka ihana kuulla sinusta, inshaAllah saat antaa unohtumattoman lahjan miehelles sillo isänpäivänä :)

tervetuloa mrsc tällekin puolelle :)

Mrsc tervetuloa! :)

Täällä kans himottais se kuppi, ja eikö sen hankkiminen ole toiminu aika hyvänä plussan houkuttimena. ;)

Tyttötiikerin oireet kuulostaa hyvältä! Toivottavasti tällä kertaa oireet enteilisi plussaa. :)
Ai olitkin jo testannut. Pöh negalle, mutta voi se vielä muuttua. :)

Tyttötiikeri, voi paska, olis siihen nyt saanut joku hienon hento viiva toisen kaveriksi piirtyä! No eipähän huutele testi enää kaapissa. Keskiviikkona sitten uutta testiä kehiin ja siihen sitten kahdet viivat kiitos :)

Mannikka, kiitos. Aattelin tehä tollasen taulukon, niin on helpompi seurata testien tummumista ja samalla verrata kahta eri testiä. :)

Viipsukka, onpa ihanaa, että joku lääkäri haluaa auttaa. :) jotain hyötyä julkisuudesta, vaikkakin kipeistä asioista on kyse. *halaus*

Hitto, enhän Mä ollut ajatellutkaan, että vois sitten isänpäivänä testailla, meenkin heti kalenteria katsomaan, josko onnistuisi mullakin -->

Muoks. Mäkin testaan jo silloin isänpäivänä, jos vaikka jotain näkyisi. Silloin on dpo16, ja muutenkin pitäisi testata pari päivää sen jälkeen. :)

Muokattu viimeksi:
murkku, juu, se kyseli, että onko mulla otettu sellainen hyytymistekijä verikoe, tosin mulla on otettu se verikoe, mutta en tiiä sitten, että onko tuokin siinä ollu. Jos ei oo otettu, niin se on nykyään hoitovirhe.

Takaisin