Maggie, näinhän se on lääkkeiden kanssa. Tosiaan jos normaalistikin tärppää vain maks. 20% todennäköisyydellä niin ovislääkkeillä pääsee vaan sille tasolle. Silti vaikka sen tiesi, niin ekan letrokierron jälkeen olin kyllä tosi pettynyt kun ei tullutkaan plussa.
Luulen, että sun ei tarvitse olla huolissaan mikä kp osuu arkipäivälle. Jos ohje oli 10-12 niin pakostikin yksi päivä on arkea. Ja tässä taas huomaa paikkakohtaiset erot: mulla käskettiin kontrolliultraan kp9 tai 10. Eli uskon että jos kp10 on perjantai, tai kp12 maanantai ja sille et saa aikaa, kp9 on todennäköisesti myös ihan hyvä päivä ultrata.
muurahainen, oli se teidän kerta ainakin hyvään aikaan. Täälläkin pitää toivoa että kerta riittää.
Tyttötiikeri hyvältä kuulostaa sun olot. Toivottavasti täti pysyy poissa ja vaan hyvästä syystä!
Haikaranyytti mulla ei ole kauheasti vertailukohteita kun oon käyttänyt vaan sofin testejä kun toimivat niin hyvin mulla. Tai oli mulla yksi paketti ClearBluen digiä, sekin toimi hyvin mutta kalliimpana jätin sen pois kerran halvempikin toimii.
Ai niin, tosin nyt Sofi oli muuttunut OneStepiksi paketin mukaan, vaikka netissä myytiin samalla nimellä kuin ennen. Mulla oli Pregnyl tässäkin kierrossa, joten en tiedä miten olisi näyttänyt luomuoviksen. Testasin kyllä huvikseni nyt Pregnylin piston jälkeen. Sehän on raskaushormonia ja antaa automaattisesti o- ja r-plussan. O-testillä siis testasin. No, tymäkkää tavaraa koska testiviiva alkoi näkyä haaleana jo ennen kuin kosteus ehti kontrolliviivaan asti!

On sitä hormonia kuitenkin varmasti aika eri määrä kuin luomuna.
nenna no huh, ei ihme jos masentaa Facessa käynti. Mullakin noita on jonkin verran, mutta ei lähiystävissä kovin montaa onneksi.
Mymmelisti vaude miten ihana! :)
Gatusa nättejä luomuksia sullakin. :)
On. Eilen sitten tuhrutti pöksyihinkin ja pitkin päivää tuli pyyhkiessä. Mutta mun mielestä se kaikki oli ruskeaa vanhaa verta, ihan eri näköistä kuin toissapäivänä dpo6. Alavatsan tuntemukset vastasi lähinnä kp3:n kramppeja: jotain kyllä tuntui vähän ikävää pitkin päivää, mutta ei läheskään niin kovaa että olis kaivannut särkylääkkeitä. Vähän oon sitä mieltä, että kovempia kuin yleensä näin aikasin. Tosin musta tuntuu, että lähes joka kierrossa kuvittelen että kyllä
tällä kertaa nää tuntemukset on erit kuin yleensä ennen menkkoja. Ja silti aina sama lopputulos.

Joten en kyllä luota itseeni että olisin oikeassa eroista.
Toinenkin ero tosin on; kahdessa edellisessä letrokierrossa on rinnat kipeytyneet noin viikon ovulaation jälkeen. Nyt on jo dpo8 eikä mitään merkkejä vielä. Näin tosin oli myös ennen kuin aloitin letrot. Silloin vasta pari päivää ennen menkkoja kipeytyi.