Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Haikaranyytti, Mä tässä kierrossa vertailin kaupan pc:tä ja kotitestien Sofi-merkkisiä ovistestejä. Sofit oli todella halpoja 28kpl maksoi jotain 10€
Alla taulukko jonka testeistä tein. Sofi näytti samana päivänä ovisplussan kun pc, mutta aiemmin ja vahvemmin.

ImageUploadedByVau Foorumi1445693744.819515.jpg

Itse ainakin jatkossa tilaan kotitestien sofeja. Raskaustesteihin en vielä ota kantaa, mutta loppu kierrossa vertaan niitäkin. :)

Haikaranyytti, tuolla klinikalla oli pakko ottaa se ultra, ei muuten saa alottaa clomeja. Eli eiköhän annoksen muutoksenkin yhteydessä tsekata ultrassa. Mut yritän kyl pitää puoleni, jos tulee jotain säätöö.

Muurahainen, toi on niin hieno toi sun taulukko, et vois ihan taulun teettää! Ja VARSINKIN jos tää on the kierto. :) Parin viikon päästä se nähdään. Toivon niin sulle plussaa!

Ja muulle väelle kanssa. Plus plus plus! Vähän ku pus pus pus. :) :D

Mietin et mikähän ois aikasin millon voisin alottaa noi primot että kierto pysyis jollain lailla normaaleissa mitoissa mut minimi lyhyenä et pääsis uuteen. Sit pitää laskee et mieluiten osuis ne kp 10-12 arkipäiville et varmasti saa sen ultran varattua! Muuten menee seuraavaan kiertoon clomien aloitus. Tai sit aloitan ne salaa! Hähää! Mut sit on monikkoriski jos ei pääse tarkistamaan... Äh. Miks tän pitää olla niin vaikeeta? Ei oo varmaan moneen kertaan tää kyssäri käyny mielessä??????????????????????????????? Niin siis ohje on että kp15 alottais mut kai voi alottaa jo vaik kp 14 tai 13 ku en kuitenkaan ovuloi... Ainakaan perjantain ultrassa (kp9) ei näkyny mitään kasvun merkkejä. Ois kai siellä jo JOTAIN näkyny jos yksikään munasolu ois ruvennu kasvamaan ees vähän? Vaikeita valintoja.

Maggie kp 10

Muurahainen: missä kp:ssa se ovisplussa on noista?
Ku saan te ton vahvusii välil ja en ees ovuloi ja täälki sanottu et ei o viel saman vahva ni en sit tiiä :D ei noista mun silmää yksikään nyt vahvempi ole ku mulla :o ja silti sanottu et ei o viel plussa :o

Murkku, miustaki ois kyl niin upee tauluidea siinä :D

Gatusa, hieno takki on! :) pääsisitpä testaamaan varmuuden vuoksi. Kierto kun ei ole kunnolla alkanut, niin eihän siitä oviksestakaan tiedä joten ei ne "harvat kerrat" kerro mitään totuutta, on saattanu just osua oikeeseen hetkeen..

Maggie, lasket vaan niin ett ultralle osuis aika keskelle viikkoa, niin ei haittaa jos menkat alkaakin päivää ennen tai jälkeen sen normaalin :)

Nyt tuli todellinen unohdus mitä piti kellekin kommentoida :o :(

On; alavatsaa vihloo vieläkin ihan silleen ku menkat alkais. Ja ummettaa... Eilen illalla vielä yksi totaaliromahdus tän lapsettomuuden takia... En vaan kestä kun facebook on niin täynnä uutisia lapsista; "pieni kulta tänään 1kk", "tämä pieni teki musta tänään maailman onnellisimman, äidin", "rakas 1v", "prinsessa 2kk", "enää pari kk ja minusta tulee äiti"+ultrakuva... Ääh, tarvitsi enää yhden ja se oli siinä, yömyöhän romahdus..
Tällä viikolla en enää aio itkeä! :)

Nenna kp21/28-34 yk17-18

Nenna, Mä oon rajannut facesta niitten jutut pois etusivulta jotka aiheuttaa pahaa mieltä itelle. Ei oo kiva käydä facessa kun tuli vaan sieltä paha mieli. Ei ne sitä nää että sun seinälle ei heidän vauvamössöhehkutus nousekaan :)

Mymmelisti, aivan ihana kakku!!! :) noi on niin söpöjä vaippoja!

Muoks. Unohtanut päivittää oireita tänne, ekaa kertaa clomikiertojen jälkeen mulla on nännit ihan kosketusarat ovulaatiosta lähtien. paidan läpikin sattuu jos hipasee. Et tosissaan kauhulla odotan lugelääkitystä.

Muokattu viimeksi:
Maggie, näinhän se on lääkkeiden kanssa. Tosiaan jos normaalistikin tärppää vain maks. 20% todennäköisyydellä niin ovislääkkeillä pääsee vaan sille tasolle. Silti vaikka sen tiesi, niin ekan letrokierron jälkeen olin kyllä tosi pettynyt kun ei tullutkaan plussa.
Luulen, että sun ei tarvitse olla huolissaan mikä kp osuu arkipäivälle. Jos ohje oli 10-12 niin pakostikin yksi päivä on arkea. Ja tässä taas huomaa paikkakohtaiset erot: mulla käskettiin kontrolliultraan kp9 tai 10. Eli uskon että jos kp10 on perjantai, tai kp12 maanantai ja sille et saa aikaa, kp9 on todennäköisesti myös ihan hyvä päivä ultrata.

muurahainen, oli se teidän kerta ainakin hyvään aikaan. Täälläkin pitää toivoa että kerta riittää.

Tyttötiikeri hyvältä kuulostaa sun olot. Toivottavasti täti pysyy poissa ja vaan hyvästä syystä!

Haikaranyytti mulla ei ole kauheasti vertailukohteita kun oon käyttänyt vaan sofin testejä kun toimivat niin hyvin mulla. Tai oli mulla yksi paketti ClearBluen digiä, sekin toimi hyvin mutta kalliimpana jätin sen pois kerran halvempikin toimii.
Ai niin, tosin nyt Sofi oli muuttunut OneStepiksi paketin mukaan, vaikka netissä myytiin samalla nimellä kuin ennen. Mulla oli Pregnyl tässäkin kierrossa, joten en tiedä miten olisi näyttänyt luomuoviksen. Testasin kyllä huvikseni nyt Pregnylin piston jälkeen. Sehän on raskaushormonia ja antaa automaattisesti o- ja r-plussan. O-testillä siis testasin. No, tymäkkää tavaraa koska testiviiva alkoi näkyä haaleana jo ennen kuin kosteus ehti kontrolliviivaan asti! :grin On sitä hormonia kuitenkin varmasti aika eri määrä kuin luomuna.

nenna no huh, ei ihme jos masentaa Facessa käynti. Mullakin noita on jonkin verran, mutta ei lähiystävissä kovin montaa onneksi.

Mymmelisti vaude miten ihana! :) :Heartred

Gatusa nättejä luomuksia sullakin. :)

On. Eilen sitten tuhrutti pöksyihinkin ja pitkin päivää tuli pyyhkiessä. Mutta mun mielestä se kaikki oli ruskeaa vanhaa verta, ihan eri näköistä kuin toissapäivänä dpo6. Alavatsan tuntemukset vastasi lähinnä kp3:n kramppeja: jotain kyllä tuntui vähän ikävää pitkin päivää, mutta ei läheskään niin kovaa että olis kaivannut särkylääkkeitä. Vähän oon sitä mieltä, että kovempia kuin yleensä näin aikasin. Tosin musta tuntuu, että lähes joka kierrossa kuvittelen että kyllä tällä kertaa nää tuntemukset on erit kuin yleensä ennen menkkoja. Ja silti aina sama lopputulos. :rolleyes: Joten en kyllä luota itseeni että olisin oikeassa eroista.
Toinenkin ero tosin on; kahdessa edellisessä letrokierrossa on rinnat kipeytyneet noin viikon ovulaation jälkeen. Nyt on jo dpo8 eikä mitään merkkejä vielä. Näin tosin oli myös ennen kuin aloitin letrot. Silloin vasta pari päivää ennen menkkoja kipeytyi.

Gatusa, oot kyl taitava käsistäs. Hienoja neuletöitä! :)

Mymmelisti, ihana kakku. :) Aivan superihania noi tiikerivaipat!

Murkku, mullakin on joskus ollu tolleen et nännit sairaan arat ja hipasukin sattuu. Suihku se vasta tuskallinen olikin! Mut se on kivaa et se on yleensä merkki et kehossa tapahtuu jotain. Sitä sun seuraavaa plussaa odotellessa +++++++++++

Nenna, joo tein laskutoimitukset ultran varalle. Päätin nyt et alotan primot jo kp 13 ni saan tulevat ajoitukset kuntoon. En vaan todella tiedä, miten kaikki työajat saa järjesteltyä et saa soitettua ajan, ja saa otettua vastaan takaisinsoiton ja lisäks vielä pääsee paikanpäälle sinne ultraan. Monta palikkaa sovitettavana. Pää jo ihan kipee tästä kaikesta laskemisesta.

Eipä taida näillä säädöillä enää kesävauvaa ehtiä! Vasta joulukuun puolella mahdollisuus plussaan...

Ei auta kuin odotella. Niin ku on jo totuttu.

Maggie kp 11

Beisla, plussa sulle! Hyviä uusia oireita. Sun plussa valais mullekin uskoa, että lääkkeillä tärppäis. Vaikka ei heti ekasta tai tokasta kierrosta ni kuitenki tärppäis! :) Ja mielenkiintoista että sulle oli sanottu eri ajat tohon kontrolliin. Ja näistä mun ajoituksista ni en uskalla jättää silleen että olis vaan yks päivä mahdollista ultrata koska jos sillon ei saakaan aikoja ni se kierto oli sit siinä. Mieluummin jätän muutamia vaihtoehtoja. :) Vitsi kunpa aika menis nopeempaa ja saatais tuloksia. Sun plussa nyt eka kehiin!! :)

Mulla kans ollu vuosia sitten sellai 3 cm halkaisijaltaan oleva kysta mille ei mitään tehty.
Toivottavasti nää pienemmät ei nyt niin haittaisi.

Aivan ihana kakku!:happy: ja aivan ihania käsitöitä!:happy::happy:

Anteeksi taas kun kyselen! Aatelin että teillä voisi olla kokemusta. Itellä ei taas.Tein siis aamulla sofin ovistestin kun niitä moni käyttää niin aattelin testata:) :happy: mutta se näytti kunnon näkyvää viivaa (haamua) siis kahta viivaa:happy: ja siis mulla menkat alkanu 20.10 ja loppu 23.10 eli nyt niin kuin kp 5 .... en osannut kuvaa liittää mukaan. Mutta hä voiko mulla nyt jo ovis olla tuloillaan kun oon aina kuvitellut että on menkojen puolivälissä :banghead:

Llaura, ovistestit näyttää useilla läpi kierron jonkinlaista viivaa, joten jos se ei vielä ole samanvahvunen ku kontrolli, niin nou hätä! :)

Mymmelisti, niiiin ihana kakku!❤ aivan supersöpö! :) oliko hauskat juhlat? :)

Takaisin