Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Kyllä mäkin nään punaista Larissa testissä mutta en kahta viivaa vaan tossa testin alussa on isompi suhmura. Ihan kun se väri olisi levinnyt.

Lucky, pahoittelut negoista :sad001 Saisi sullekin jo se pysyvä ihana plussa ja käärö tulla!!!

Mimmu, joo siinä on jotenkin väri levinnyt testin alussa, mutta livenä näkyy myös joku hailu sen levinneen alueen jälkeen o_O Tässä vielä vertailun vuoksi testi toissa kuulta samoilta päiviltä ja toi tämän päivän testi.

Mieskin näki ton hailun joten en voi TÄYSIN luulosairas olla :grin Kommentoi, "näkyy toinenkin viiva, mutta sehän on tosi haalea. Mikä testi toi muuten on?" Minä: Ööö no raskaustesti! :grin Mies: No, sittenhän se tulos selkiää jossain vaiheessa kuitenkin :laughing021Reppana on ihan hämmentyny, kun olen joskus näyttäny sille ovistestejäkin :laughing002

image (1).jpeg

No, voi se olla, että siellä ei oo ketään tai sitten on vaan kemiallinen. Aika näyttää.

Muokattu viimeksi:
Larissa, mikäs täällä ovista odottelen edelleen. Luget odottaa kaapissa aloitusta. Jatkotutkimukset venähtävät meidän osalta. Miehen simppanäytettä ei päästä lähiaikoina antamaan.

Muurahainen kp 21/35(55), yk 21

Larissa näen selvästi haamun! Ei tarvi edes tihrustaa! Äääks toivotaan jospa huomenna tulis huippu uutisia! ;)

Äääh kirjotin todella pitkän tekstin ja niiiin se hävis taivaan tuuliin tai bittiavaruuteen :(
Nyt siis lyhyesti kommentoin mitä enää muistan...

Larissa, ihanaa kuulla siusta! Ja kyllä siellä miun silmiin hailura on :o vahvistuisipa!❤
Toivottavasti saat kunnon dropit vihdoin jos siellä jokin tulehdus nyt on ja tuhrut jäisi samalla pois! :)

Gatusa, hyvä ett tytöl kuume laski!

Mimmu, olisipa siellä vain pari-kolme follia kasvamassa ettei tulisi seksikieltoa!

Myy, ihana kun vielä ainakin toisinaan täällä käyt!❤ miten voit? Miten paraneminen on edistyny? :)

Joku (anteeksi etten muista ketä) kyseli ett milloin saadaan tulokset, niin ensiviikon keskiviikkona on aika polille ja silloin toivottavasti saadaan simppa-analyysin tulokset :)

Nenna kp17/28-34 yk17-18

Larissa ihana kuulla susta! :) Voi kumpa saisitte hyviä uutisia huomisista labravastauksista! Mut jos raskaustesti on edelleen nega, niin toivotaan että nyt kun tuo tulehdus saadaan hoidettua niin tärppäis sitten pian! :)

Larissa, ihana kuulla susta pitkästä aikaa <3 harmi et on tulehdusta riesana.
Tossa testissä mäkin oon jotain näkevinäni ja toivon todella että nyt olis teidän aika saada se plussa <3 ! Tuu heti kertoo meille ku tiiät lisää ;)

Mimmu, toivottavasti ei napsahda seksikieltoa :( olis niiiin kurja juttu :/

On, tääl jäi kyl ovis hyödyntämättä. En mä vaan kesken unien pysty alkaa sekstailee :D hohhoijaa. Eli seuraavaa kiertoa ja parempaa onnea odotellessa.

Meritähti kp 20/32

Larissa! Mä nään kyllä oisen viivan tuossa sun vertailu kuvassa elokuiseen! Voi kumpa siellä ois plussa! :)♥

Mä oon ollu kirjoittelemassa välillä vaan tuolla km salaisessa ketjussa, kun tuntu että täällä niin kova tahti, että tarvi vähän taukoilla. Nyt oon kuitenkin alkanut taas seurailla tätäkin ketjua. Harmittaa kun yhtään plussaa ei tauon aikana ole tainnu tulla. :(

Gatusalle voimia kauheasti erossaoloon pojasta, epäuskoisena luin sun juttua, että kuin voi olla mahdollista. :(

Täällä kierto on oviksen odottelu vaiheessa, varmaan ens viikolla on ovis.

Nyt en osaa enempää kommentoida, mutta eiköhän tässä pian taas pääse juttuihin mukaan. :)

Sabetti, kiva kuulla siustakin :)

Meritähti, harmi jos nyt ovis menee ohi, kai teillä kuitenkin on pieni mahku?
Enskierrossa sitten viimeistään kunnolla hyödynnätte oviksen ja plussa saisi jo tulla! :)

Oi! Larissa on tullu takas! <3 ja vielä tommosen testi kuvan kans. Pietän varpaat ja sormet ristisä, että muuttus kunnolla plussaksi.

Tervetuloa takaisin Sabettikin. Plussatuulia!

Ja harmi Meritähti jos jäi ovis hyödyntämättä. Se tuntuu pahalta, ikään ku kourasee sydämen tienoilta. Tiedän tunteen. Mut kokeilkaa vielä jos ehtiskin!

Larissan lisäkuulumisia odotellessa!

Miten Mh on sujunu?

On. Mietin täällä tätä edellistä hukkaan heitettyä ovuloimatonta kiertoa, joka veny 53 päivän mittaseks... Totta kai se turhauttaa ja ärsyttää mutta löysin siitä myös hyvän puolen: En joutunu ollenkaan stressaamaan ja laskemaan tallettelupäiviä kun piti vaan ootella ja ootella kierron loppumista. Se oli omalla tavalla rentouttavaa kun ei tarvinnut just tota Meritähden oloa ahdistua että jää hyödyntämättä. Meilläkin välillä on noita tai pelko tuosta kun ei oo ollu tietoa oviksista. Sitä sitte pari viikkoa ihan tulisilla hiililla koettaa kaadella miestä ja ahdistuu jos ei onnistu tai ajat menee ristiin. Eli oiieestaan lomaa siitäkin ja saa vaan omaks iloks puuhata, jos huvittaa. :) On vaan silti aika hajottavaa ajatella että mun yhden piiiitkän ovuloimattoman kierron aikana joku normaalisti ovuloiva ois voinu raskautua jo kahdesti!! Ei mee nallekarkit tasan... :(

No, hetki vielä ja päästään taas ehkä yrittämään uudelleen. Uusi oviksenmetsästyskausi alkaa!

Maggie kp 7

Maggie Hyvin ainaki tähän mennessä. Viime viikon maanantaina ultrassa kaikki ok :) Tällä hetkellä kauhusta kankeena piikkikammosena ootan ko klo 12 pitäis mennä verikokeisiin. :eek: nt-ultra ois sitten 9.11. Edelleenkin epätodellinen olo ja ei oikein vielä osaa luottaa siihen, että kaikki menee hyvin.

mh- 9+6

heis sabetti pitkästä aikaa, kiitos tsempistä. mitenkäs siellä menee? ollu ikävä :)

mh hyvin kaikki menee inshaAllah :) mä ootan malttamattomana sun ultraa täällä :)

kiitos nenna juu tytöllä lasken nyt kuume alhamdulillah ja illal testas vähä sit uutta hammasta äitiin ku oli rinnal.

täällä ei ihmeitä sitä samaa mitä aina, tyttö ois kovast aina lankojen kimpus ja näyttää silt et kunha kasvaa ni taidan saada oppilaan itelleni inshaAllah. sit opetan kaiken mitä tiedän ja osaan tytölle inshaAllah.

• Tykkään
Reaktiot: mh-
Mukavaa, että sabettikin kävi täällä! <3

On: meillä taitaa tää kierto epäonnistua vaikka se ovis sieltä tulisikin. Mies ilmoitti, että nyt ei tee sit yhtään mieli. Oli taas läheltä piti tilanne, ettei henki lähtenyt. Toisaalta ymmärrän, mut sanoin kyllä, että mun halut ei minnekään ole hävinnyt.
Kannattaako mun ottaa lugeja tässä kierrossa, jos ei ole edes mahdollista olla raskaana? Ei mulla siis kyllä sitä ovisplussaakaan ole tullut, että...
Mä en jaksa miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?!? :( :( :(
Tänään olisi pitänyt ovisplussa tulla, jos olis kierto edes toi 35... Ei ainakaan vielä ole saapunut.

Muurahainen kp 22/35, yk21

Tässä vielä nää mun testit.
ImageUploadedByVau Foorumi1445413164.559668.jpg

Muoks. Ja siis eilisen sofin mukaan olisin uskonut tänään komian plussan saavani. :(

Muokattu viimeksi:
Takaisin