Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Nonni nyt ollaan jännän äärellä - tänään kp 26/26 ja en nyt tiedä yhtään miten tässä käy. Eilen testasin viivanpaikan ja huomiseksi olisi yksi testi kaapissa. En tiedä pitäisikö vain odottaa huominen ja testata vasta lauantaina jos menkat ei ala. En kestä noita nega-testejä. Eilen iski ihan menkkakivut päälle, nyt en sitten oikein tiedä mikä tämä tunne vatsassa on... Alaselkää on jomotellut, se on ihan uusi oire tämän naisen listaan.

Minä tahtoisin ihan kamalasti olla nyt raskaana :shy:

Joo siis toissapäivänä ei vielä ollu plussa, eilisestä testistä en tosiaan tiedä kun en ehtinyt sitä kattoa. Ja muistaakseni viimeks ku tikutin niin mullakin oli 3 peräkkäisenä päivänä plussa. Siks ärsyttääkin kun en nyt tiedä sitä eilistä tulosta. Mut pakko kyllä yrittää se mies vaikka väkisin kaataa sänkyyn. Olipa se ovis tänään tai huomenna, niin ei siitä ainakaan haittaa ole jos vielä tänään tallettelee. :D

Titemille plussaonnea!

Tekis kyllä mieli testata, mut niin kauan ku hiukankin punaista näkyy niin en usko että ainakaan 9kk kestävä raskaus ois kyseessä, parempi ehkä siis odottaa vielä. Jos huomiseen mennessä ei ala kunnolla niin sit vois harkita testiä. Tosin jos sattuiski plussa tuleen ja tuhru jatkuis ni sit pelkäisin kyl keskenmenoo kokoajan.

Titemille plussatuulia!❤

Kiitos vastauksista katjusha ja gatusa! :) luulen että juu nyt talletellaan vielä ahkerasti ja sit on hyvä :)

Pkp, pahoittelut menkoista :( tsemppiä uuteen kiertoon ja uuteen yritykseen❤ onneksi ei sentään kierto venynyt enempiä :)

Täältä taas tullaan väliin huutelemaan :))

Maggie kyseli remontin edistymisestä; ei näitä pitkään piintyneitä ajatuksia helppo oo muuttaa, mutta pikkuhiljaa... fyysinen puoli lepää kun meinaa flunssaa pukata :p

Pahoittelut ja tsemppihalit taas kaikille niitä kaipaaville ja onnittelut ja Tsempit tasapuolisesti kaikille ❤

Gatusan ja titemin testejä odotellessa ;)

❤ Muistakaa talletella, halailla ja rakastaa ❤

-PikkuMinski kp4/28-30 yk26-

mimmu: pahoittelut kp 1. Mutta uudet lääkkeet ja nokka vaan pystyyn... ei saa luovuttaa...

maggie: onneksi sait uuden kierron alkamaan. ja hyvä, aukkari on sulla sit se joka kertoo totuuden...tai ainakin puolitotuutta :) mutta sit plussa sulle :)

minni2: itsekkään en luota raskauskeijun halppis r testeihin enkä ovistesteihin.

pkp: pahoittelut menkoista.

gatusa: jos oot oikeasti raskaana tai sit imetys syö sun vitamiini varastoa niin paljon että se näkyy joka puolella...

tyttötiikeri: sun ovis kuulostaa hyvältä

jennie: Juu ei sitä nyt voi oikein pahallakaan ottaa ja jos kerta ukko valmis tekee ope. Täytyy vaan toivoa että letkujen takaisin liimaus saa hedelmöitys kyvyn takaisin :) taitavoahan nuo lääkärit ovat noissa jutuissa.

titem: jännää nyt aloitappa plussa aalto :)

on. täällä oikeesti mitään plussaa oo tulossa tästäkään kierrosta.... Lämmöt laskenut nyt 36.1 ja flunssaki paranemassa. nyt tekis mieli soitella neuvolaan ja pyytää folli ultraa kunhan tän kierron näkee eka loppuun.. vaikka nähtyhän se on jo monta kertaa... usko horjuu ja toivoa ei oo... tällanen toooodella positiviinen napa täällä... :angrymut tytöt... mulle iski kamala sisustus vimma... haluun senkin leiveillä laatikoilla ja ja ja... huomenna meen kaupunkiin ja ihastelen ja ehkä ostankin jotai pientä... ainakin adventtikynttilät tai ainaskin kynttiläkoruja olisi tarkoitus katsella ellen sitten tee itse..
. :goodnight

Pkp, pahoittelut! Oli lupaavan kuuloista. Tädin saapuminen on ihan kökkö, vielä jos tollain eka kiusottelee. Törkeetä.

Nennaa, uskon kans et 2 päivää riittää simmpapaastoon. Meillä tais olla 1,5 vrk ja oli ihan normaali koostumus eikä tullu huonoa sanaa. :)

Titem, jännäääää! Testiä testiä testiä. Kuvia kuvia kuvia tänne :) En oo yhtään malttamaton, enhän :)

Tyttötiikeri, uskon et simpat on just hyvin hollilla. Ja ihanaa että ovuloit! Puoli voittoa. Mä niin odotan että saan kanssa nähdä kirkuvan punaiset o-testi (ja tietty r-testit kans).

Lucky, hauskaa että sisustuskärpänen puras! Sillä sa tehokkaasti ajatukset vauva-asiasta hetkittäin lomalle. Sit vielä jos saa kodin näyttämään kivemmalta, niin mielikin voi paremmin. :)

Plussatuulia koko poppoolle!

Omaa napaa. Tää aukkarihan ei nyt mulla oo varsinaisesti se ongelman ydin tai sen ratkaisu (toki sieltäkin voi löytyä jotain) mut se on välttämätöntä että pääsen hoidoissa eteenpäin ja ovulaatiota lääkitsemään. Eli oikeastaan ootan vaan seuraavaa kiertoa, johon melko todennäköisesti saan jotain buustia. Toivottavasti!! Ehkä siis mahkut jopa tän vuoden puolella plussata. Oiskohan sitten elämäni ekat tai tokat ovikset?? Jaiks!

Maggie kp2

Pkp, pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :( toivottavasti tämä olisi se viimeinen.

Lucky, sisustaminen on ihanaa, aina kun se kärpänen iskee oon ihan fiiliksissä. :) ja tosiaan saa muuta ajateltavaa...

Maggie, voi kunpa olisi :)

On: "ovista mää metsästän, ovistaa mää metsästän" ei oo näkynyt vielä.
Kohtua juilinut jo useampana päivänä, nyt alkais näyttää siltä, että eggwhitet saapuu taas tänne. Testit näyttää vielä negaa. Ehkä ens viikolla sitten plussaa. :)

ImageUploadedByVau Foorumi1444975661.595612.jpg

Hei te joilla luget on ollu jo käytössä, mitä mieltä olette mulle määrätyssä määrässä 1tbl (100mg) 1 kertaa päivässä. Ohjeita kun lukee, ni aika pienellä annostuksella mennään.
Sama juttuhan se oli silloin clomien kanssa, hyvin pienellä annostuksella mentiin...

Muurahainen kp 16/35, yk21

Muurahainen, jospa se ovisplussa sieltä pikkuhiljaa hiipii :)
Hiukan alhaiselta tuo sun lugesteron-annos mun korvaan kuulostaa. Mutta nämä kai säädetään yksilökohtaisesti, eli ajattelevat, että tämä riittäisi sinulle. Mulla on semmoinen käsitys, että yleisesti vois olla esim 2 illalla ja 1 aamulla annostuksella.
Mulla on ollut "täystuki" käytössä, laitan 3 aamulla ja 3 illalla oviksesta alkaen alkionsiirtojen jälkeen.

Lucky, ihana sisustusvimma! Miekin tuossa just toissaviikolla ostelin hillittömän määrän kynttilöitä ja sellasen lasivaasin ja kaikkea sisustushömppää. Ja sit vähän järjestelin tavaroita eritavalla ja mies oli mielissään ku olkkarista ei muka löytäny enää mitään :D

Maggie, nyt jaksan kyllä olla hyvin toiveikas siun tän-vuoden plussan suhteen! :)

Murkku, pian se ovis tulee, hyödyntäkää kunnolla! :)
Eikös larissalla ollu 2 lugea päivässä? :o en oo aivan varma, helposti voin muistaa kaiken väärinkin kun ei ihan vielä mua kosketa ni en tiedä :)

Katjusha, no sitä minäkin, että aika pienellä annostuksella mennään, mut näillä mennään.

Nennaa, eilen hyödynnettiin, tänään mies lähtee kolmen päivän reissuun, joten toivottavasti vasta alkuviikosta tulis se ovisplussa, että kerkee silloin vielä hyödyntämään. :)

Mimmu, tosi outoa kyllä jos klinikalla haluaisivat tutkia kaiken uudelleen. On kai sulla kuitenkin todisteita jo tehdyistä tutkimuksista?
Ja onhan se gonal varmasti vielä letroja tehokkaampi lääke, ei se varmasti huono vaihtoehto ollut varsinkin kun sait sen niin halvalla.

Mymmelisti mahtavaa kun sun aika on noin lähellä. Uskon että teidän onnistumismahdollisuudet on kyllä ihan toista luokkaa sen jälkeen! :grin

Gatusa blogi kuulostaa tosi hyvältä idealta. Varsinkin kun käsityöaiheista on helppo päivittää kun uusia töitä tulee kuitenkin jatkuvasti.

Tyttötiikeri toivottavasti sait ukon vielä kellistettyä, tai sitten että o-plussa oli jo edellisenä päivänä.

Jennie tsemppiä lääkärille. Tiedän että on masentavaa väitellä lääkärin kanssa hoidoista, varsinkin kun ei se ole kuitenkaan hänen vika eikä päätettävissä, lääkäri vaan sattuu olemaan ainoa henkilö jolle voi helposti valittaa aiheesta.

nennaa mä sanoisin että kaks päivää on minimi, meillä oli luovuttajalle muistaakseni ohje että 2-5 päivää pidättäytymistä. Voihan lyhyemmälläkin tulla hyvä tulos, mutta ei välttämättä ole enää luotettava.

pkp pahoittelut menkoista. :sad001

titem tässä sulle plussapuhuri, nyt kunnon viivat testiin! :wav :wav

Lucky voimia, ja toivottavasti saat sen ultran.

Muurahainen hyvä että limat on lisääntymässä, eiköhän se ovis sieltä pian tule.

Katjusha kuulostaa lupaavalta, varmaan sulla on ollut ainakin ovis nyt!

Noista julkisen hoidoista vielä, oikeastaan meillä oli vaan tarkoitus hakea sinne, jotta voitais lisätä valituksemme muiden joukkoon kun eivät ota meitä. Tarkoitus ei ole oikeasti siirtyä sinne. :p Meillä on kuitenkin rahaa säästössä yksityiselle ja hoidot jo hyvässä vauhdissa siellä. Tuskin jaksaisimme odottaa jotain julkisen IVF-aikaa. (Ja tuskin sitä tuleekaan, kun käytäntö tällä hetkellä on että vain nais-miesparit pääsevät.) Mutta jos meidän ja muiden valitukset auttaa käytäntöä muuttumaan ja joku vähävaraisempi pääsee hoitoihin sen ansiosta, on se sen arvoista.
Ainoa syy jonka ymmärrän on se, että hoitoihin on jo nyt kovat jonot. Mutta ensinnäkin naisparit ja itselliset naiset eivät ole mikään valtava ryhmä. Toiseksi kuulostaa typerältä että joku perustelee avun kieltämistä sillä, että avun tarvitsijoita on enemmän. Liian pitkät jonot hedelmöityshoitoihin? Kielletään hoidot osalta porukasta! Sama kuin kilppariongelmassa (jota en niin tunne) lääkärit sanois että kappas, tämä taitaa olla aika yleinen ongelma. Eipä tutkita tätä kovin tarkasti, niin ei tarvitse sitten käyttää rahoja sen hoitamiseen! Tai mielenterveyspotilaille sanois (sanotaan) että eipä oteta kunnon hoitoon ennen kuin oot tosi huonossa kunnossa. Ehkä ne ongelmat korjaantuu itsestään niin meidän ei tarvitse hoitaa kuin osa porukasta. Argh! Miten olis mieluummin lisää rahaa terveydenhuoltoon? :rolleyes:

Muokattu viimeksi:
lucky saapi nähä kuha tuo ukko sen testin ostais...juu saan oottaa varmaa sitäki siihe asti et jos oon raskaana ni vatsa jo iso ja näytän valaalta sillo :) sit sanon et mihi mä testiä tartten ku tuntuu ja näkyy.

nennaa kynttilät on ihania nautihan kynttilänvalosta :)

täällä töitä tehty illal ja iha hyvin etenee työ. pojan sosiaalityöntekijä soitti mun yllätykseksi. poika voi ihan hyvin, leikkii, ikävöi kuulemma äitiä ja siskoa. on neurologisissa ja psykiatrisissa tutkimuksissa. kuulemma tällä hetkellä en voi olla yhteydessä poikaan eikä äitinikään mutta kun tutkimukset on saatu tehtyä niin sitten inshaAllah saan olla yhteydessä poikaan vihdoin, en tiedä milloin tämä tapahtuu ja tietenki isästä riippuu milloin saan olla yhteydessä poikaan. sossutyöntekijä lupasi että välittää minulta viestin pojalle kun näkee tämän eli että minä, tyttö ja mieheni ikävöimme ja rakastamme häntä ja haluamme olla yhteydessä häneen.

sitten omaan vointiin, olen saanut huomata joutuvani öisin nousemaan vessaan.

Gatusa, mahtavaa jos pääsisitte jo pian olemaan yhteyksissä pojan kanssa!❤
Huh jotenkin tuli itellekin helpottunu olo ett tietää poika leikkii normaalisti jne, toivottavasti pääsisi pian myös kotiin!
Kuullostaa kyllä nuo siun yölliset vessareissut siltä ett voi kohta ukkos tajuu tuoda testin!

Beisla, niin tosiaan kirjeessä oli 3-4pv ja nyt tulis sitten 2,5vrk ni mietin vaan vaikuttaako se puoli vuorokautta :P lähinnä siis vaan tarvitsin henkistä tukea ja vakuuttelua ettei 12h maailmaa kaada :D
Mitenköhän tuo uusi avioliittolaki vaikuttaa naisten hoitoon julkisella? Tai siis kun adoptio-oikeuskin vapautuu sitten :)
Ps. Laitoin siulle yv! :)

juu nennaa ja kuulemma hän soittaa toisteki mulle viel. ei ukko tajua ku nukutaa eri huoneis ku mä nukun tytön kans.

Takaisin