Heippa! Täällä taas. Oon uusi täällä foorumeilla niin en oo vielä tottunut käymään tätä keskustelua, tuntuu hankalalta seurata kaikkia kirjoituksia ja ottaa kantaa kaikkiin asioihin mihin olisi sanottavaa. :) Joten pahoittelut jos mun viestit on ensialkuun kovin minä-keskeisiä ;D
Meritähti. Meilläkin yks lapsi tullu nopsaan (puolivahingossa) ja todella yllätys että tää toinen kierros ei ookaan iisii. Oon miettinyt voisko olla jotain tapahtunu tässä välissä, esim mun tai miehen röörit mennyt tukkoon. :D Kuitenkin useampikin lääkäri ollut sitä mieltä että semmonen ongelma on epätodennäköinen, ovulaatiot kerta tulevat ni et ei muuta kun ilolla yrittämään..:P
Mulla meneillään kiertopäivä 7, olipa taas naurettavan niukkaa vuotoa etenki vikat päivät, mut viimein se loppu. Miksei vois tulla "yhdellä rykäyksellä" parissa päivässä. :) Oon ihan kahden vaiheilla, kun nyt ei oo testejä kaapissa yhtään, ostasko ovistestejä ja r-testejä valmiiksi vai koittasko vaan relata niidenkin suhteen ja seurailla vain kehon tuntemuksia (tai vielä parempi, olla seuraamatta!). Ja hyvänen aika yrittää taas kerran ettei rupee r-testejä tekee liian aikaisin. Ainakin koitan nyt keskittää energiani muualle, käydä jumpassa, ulkoilla ja nauttii kesästä yms...
Pahoittelut negasta ja menkoista kaikille joita se koskee, ja iloisia ajatuksia <3