Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Murkku, jos muistat niin mähän tein plussatessa testejä joka päivä (joskus useampiakin saman päivän aikana) varmaan parin viikon ajan. Ei siinä mitään väärää oo. Laita meille vertailukuvia, testit riviin :) Todellakin kaikki negat pitää kumota isoilla määrällä plussatestejä. :P Ja eri merkkejä kokeilleena parhaaksi osoittautui halpis PregCheck. Ja se on kätevä kun on yleensä se tuplapakkaus.

Gatusa onnea ultrakuulumisista. :)

Larissa ja muut endosta kärsivät, iso halaus teille ja voimia! <3

Plussatuulia koko porukalle! :)

Syysterkuin
Maggie ja poju 1,5 kk <3

Täältä yksi kyylä huutelee! Seurannu teidän ketjua pitkään.. itse kirjoittelen keskenmenon salaisessa ryhmässä aktiivisemmin.

Mutta siis muurahaiselle ihan sika isot onnittelut! Sinun tarinaa seurannut täältä ketjusta ja en voi uskoa miten ihana käänne tullut! Testaa vaan niin paljon kuin sielu sietää :D tykkään katsella noita sun plussia ♡ se on suuri ihme! Ja joku jo sanoikin että kaikki negat pitää saada kuitattua noilla plussilla :D toivottavasti pikkuinen nyt tarrautui kunnolla kiinni.

Taas tuun tuolta ivf-ketjusta tänne törkeesti huutelemaan. iHerbista saa edullisesti ubikinonia ja ubikinolia. Ubikinoli on hiukan kalliimpaa (muistaakseni saman hintaista kuin Ubikinon Suomessa) kun se on käsitykseni mukaan jollain lailla aktiivisessa muodossa. Tai jotain vastaavaa. Kannattaa myös lukea serrapeptaasista, kaikki he jotka endosta tai vastaavasta kärsivät. Siitä on kuulemma ollut endon hoidossakin apua (englanniksi löytyy tästäkin juttua).

Sori että tuun tänne tällei huutelemaan välikommentteja. Oon ite lukenu tätä ketjua alusta lähtien. En vaan oo koskaan aktiivisesti ruvennut tänne kirjottelemaan vaikka meilläkin on pitkä ja sanotaanko myös erittäin rankka yritystausta. Olin tämän ketjun ilmestyessä raskaana (ivf) ja nyt yritämme toista lasta. Siksi kirjoittelen tuolla ivf-puolella. Ja silti tämä kummittelee edelleen mielessä....ei tää perhana sais olla näin kohtuuttoman vaikeeta. Kenellekään.

Toivotan kaikille vielä oikein pysyviä plussia. Sellaisia jotka jää vielä tänne taivaltamaan, kun meidät lasketaan jo maan poveen <3

Mä kun tykkään tehdä näitä tikkulistoja, niin tässä läjä mun pc:n raskaustestejä. :D
ImageUploadedByVau Foorumi1475997621.824110.jpg

Onnittelut esikko1!!! :talk017

Kyllä tänne nyt rupes plussia tulemaan! :happy:

Muurahainen, eiköhän se tuosta pikkuhiljaa vahvene. On vielä kuitenkin aikaiset päivät. :)

On: tais ovis olla eilen illalla. Nippaili molemmin puolin, oli menkkajomotuksia ja vatsa oli tosi arka. Nyt ei tunnu enää oikein mitään..

Pätkis dpo 0

Voi minkä plussa-aallon harjalla tämä ketju onkaan! :)

Ihanat onnittelut esikoinen! <3

Murkulla hienoja viivoja

Pätkis, toivottavasti teillä nappaa

Tänään kp13 ja meinasin kattoo että miltä ovis viiva näyttää. Tässä oon aamun neulonut vauvan villasukkia, toinen on jo valmiina ja vielä pitäs tumput tehdä. Varmaan johonkin aikaan ens viikolla saaja näkee maailman ekan kerran ja sanonpahan vaan että nyt rupee riittää mulle näiden sukkien ja tumppujen neulominen muille. Nytkin kauheeta pakkopullaa mutta kun menin kysymään väriä nii ei viiti olla sit tekemättä.

Kiitos kaikille! <3 Uskon murkku että saa kyllä tolla viivalla <3 :) hauska muuten tein samasta pissasta perhosten "herkän" testin ja se anto ihan hailakan viivan :D

Diku, kiitos vinkistä! Pitääpä käydä mutka cittarissa ;)

Esikko, onnea! :) ne "herkät" testit on ihan paskoja :D nyt paljon liimaa pikkuiselle <3

Ilpuri, itse en ole enää jaksanut neuloa/ommella muiden vauvoille mitään. Seuraavat pienet vaatteet teen omalle!!!

Kattika, mitä toi serrapeptaasi on ja miten sen pitäisi toimia? Yritin etsiä siitä tutkimuksia tms mutta en löytänyt mitään luotettavia lähteitä. Kaikki mitä luin vaikutti hieman epämääräiseltä...

Napaa: no nyt alkaa viiva todella vahvistumaan! Oiskohan illalla plussa? Alin on tänään tehty. Miehelle jo sanoin että illalla on vielä hommia luvassa ;)

ImageUploadedByVau Foorumi1476000805.686492.jpg

Larissa kp 15, dpo -1?

Muokattu viimeksi:
Takaisin