• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä Sunnuntai 08.3. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Pätkis jos oot eilen saanu ovisplussan, niin munasolu irtoo tänään tod näk. Eli aika hyvä ois tänäänki tallettaa. ;)

Heippa,
mainitsin aiemmin sinne Suplaan erään radiokanavan ohjelmistoon tulossa olevasta sisällöstä liittyen lapsettomuustarinoihin: olin itse tänään haastattelussa ja se meni hyvin oli terapeuttista. Toimittaja lupasi päivittää tarkempia tietoja milloin sisältö julkaistaan. Arveli elo-syyskuussa. Uskoisin, että tullaan kuulemaan mielenkiintoisia ja ainutlaatuisia tarinoita eri näkökanteilta tästä tärkeästä aiheesta, joka nykyään koskee jollain lailla jo joka viidettä. Silloin 10 vuotta sitten aloitellessamme luku oli yksi kuudesta...

Pitkästä aikaa täällä taas :)

pahoittelut kaikille joilla täti tullut tai saanut muuten huonoja uutisia :/

Pätkikselle onnea oviksesta :)

Itse olen nyt kp14 lähtien kaksoihormonitestillä koittanut saada tulosta mutta paskat. Tyhjä ymmpyrä joka aamu. Nyt jo kp21. Ei tavis tikussakaan. edes hailakkaa viivaa :/ eli kai se on niin etten ovuloi.
Jos näin on ja tulee jatkumaan niin kyl se on sit siinä. Rahaa ei ole mennä yksityiselle edes letroja hakemaan. Saati käydä kontrolliultrissa.
Lopetan nyt digiliuskojen käytön tässä kierrossa. Aloitan ensi kierrossa testailun heti menkkojen jälkeen. Jospa olisi vain tosi aikaisin. Vaikka pitkä kierto ei sitä ajatusta tue.

WM kp21 yk8

Laitoin myynti puolelle täällä spermatestin myyntiin, jos täällä joku haluaa ostaa niin nakatkaa yv:tä, saatte n 10€ halvemmalla kun mitä verkkokaupoista :)

Törkee oma napa: Taas tuli jotenki niin pysäyttävä olo. Jtn puhuin miehelle et onhan se erilaista vauvaa hoitaa ku esim nyt lähes 8v tytärtäni. Et vauva ei pärjää missään ilman sitä aikuista, syötöt, vaipat yms. Mies meni siit hiljaseks ja tiesin ilmeestä taas se miettii jtn synkkiä syviä. Sit yritin avata hetken päästä sitä tilannetta jne. Totesin et vaatiihan se vauva paljon ja toki sua mietityttää varmasti se ettei yhteistä biologisesti omaa saada. Sanoin sitten et, elämä on valintoja täynnä. Minä haluan elämältä onnellisen perheen johon mahd. se vauva viel mahtuis, omakotitalon (ollaan tonttia etsitty jo useampi vuosi yhdessä, kai?) ja sujuvan, toimivan arjen. Kysyin sit mieheltä mitä hän haluaa? Vastaus oli: haluan saavuttaa jotakin. (Hänelle riittävä saavutus on joku uusi maailman mullistava keksintö, mm 3D tulostimia rakennellu jo monta vuotta)
Keskustelu jäi siihen, kumpikaan ei sanonut mtn ja itse jatkoin kotitöiden tekoa.
Toki täs miettii et jos toiselle ei se arjen, vauvan, perheen saavuttaminen riitä ja miettii et edellä mainitut vie aikaa siitä omasta "haaveesta" niin onko tässä mtn järkeä?
Njuu, täti tuli kylään ja siitäki tunteet vähä herkil..

WM minä ainakin ovuloin vaikkakin tosi myöhässä,täällä myös kp.20 ja ihan toosi hailakka viiva vaan oli,viime kierrossa ovuloin tikun mukaan kp 30 ja sattumalta oli kp 31.oli ultra ja gynen mukaan olin juuri ovuloinut,sekä tosi hyvä limis oli jne.. kuulemma silti hyvät mahikset raskautua. eli ehkä sinäkin ovuloit vaan tosi myöhään...lähetelkäänpä siis ovistuulia meillepäin ja pian kellä se on just käsillä :wink

Mulla kans on ovulaatio voinut olla joskus vasta jopa kp40 :happy: Rauahassa vaan odottelu ovista WM.. ja voihan se joskus jäädä välistäkin kyllä =/ mutta toivottavasti bongaat pian oviksen.

Tallettelut jäi sitten välistä eilen mutta onneksi sentään ovisplussa päivänä onnistuttiin tallettamaan. Toivottavasti riittää. :) Nyt vaan sitten jännitetään.... huh huh :D tosin nyt vähän mietin miten teen niiden teroluttien kanssa. Ohje oli että oviksen jälkeen aloittaa eli periaatteessa nyt pitäis jos meinaa mut en oikein tiedä.. aloitanko vai enkö...

Pätkis dpo 1, kp 15

Larissa, toista lasta yritetty 4/2015 lähtien aktiivisemmin. Esikoinen syntyi 8/14 ja sen jälkeen oltu ilman ehkäisyä. Kemiallinen raskaus oli 7/2015. Nyt jännätään sitten onko sama homma kuin viime heinäkuussa vai olisko tämä ihan oikeaa odotusta..

Pahoittelut että en ole viime aikoina pysynyt teidän jutuissa mukana! Kaiken olen lukenut ja käynyt tykkäilemässä, mutta en ole vain saanut aikaiseksi kommentoida. Pää on vaan täynnä tätä meidän hoitoa sekä töitä. Toivottavasti saadaan tänne nyt Katruskan aloittamana upea plussa tsunami kesäkuulle!!!

:talk017:talk017:talk017

Omaa napaa sen verran, että tänään kävin taas seurantaultrassa. Viime kerralla oli vain 4 follia (munarakkulaa) kasvamassa (sekä oikealla puolella nestekysta) ja lääkäri ei ollut vasteeseen tyytyväinen, väläytti jopa mahdollisuutta että ivf muuttuisi inseminaatioksi :( Nyt siellä olikin ainakin 7 follia ja se kysta oli puhjennut! Follit olivat kuitenkin liian pieniä, joten munasolujen keräys siirtyy ensi maanantailta ke-pe akselille. Ärsyttävää, kun joutuu työvuorot sumplimaan, mutta olen niiiiiiiiin onnellinen, että päästään punktioon! :) Ajattelin, että jos 5 follia tulee niin olen tyytyväinen, 7 meni jo yli odotusten! Nyt kun niissä kaikissa olisi vielä sisällä se munasolu... Piikitykset siis jatkuu ja maanantaina katsotaan ultrassa tilanne uudestaan, että milloin punktio on.

Ihanaa viikonloppua kaikille! Olette ajatuksissa! <3

Takaisin