Gatusa: hyi Kauheeta mitä siellä tapahtuu.
Larissa: alkais ne menkat sitte äkkiä ni pääsisit uuteen kiertoon. Tai sit tulis ylläri plussa! Pahoittelut negasta! Älä säkää lopeta lugeja jos oliski ens kierto se the kierto kun kroppa heräilee
Murkku : näkyy viivanpaikka siinä kohtaa johon viivan pitäisi tulla mun mielestä mutta lähempänä kontrolli viivaa on joku hailura...tossa missä vaan yks kuva on ni siinä näkyy Oikeessa kohti joku hailura... sä oot kyllä sellanen ihme hailura pissaaja että sai tulla jo joku selkeä haamu ees :D elä lopeta lugeja ens kierrossa. Koska jos se oliski ens kierto jos ei tämä.
Minni2 : ihanaa että turvallisesti perillä! Onnea on ihana loma ripulista huolimatta, plussa ja tuleva masun kasvu ja ihana mies ja ihana karva korva viekussa! Eikös oo.
Itse kans kaipaisin lämmintä lomaa ja ukon hellää ja rakastava kosketusta (voiskohan jostain vuokrata hellän oriin? :D ). tänään jo sain kaverin isompaa karvakorvaa pitää kainalossa. Oli se ihanaa kun se niin siihen asettu nätisti vaikka muuten on villi tapaus. Vauvaki masussa taas liikku ja ilmoitti olevansa hengissä :D
Haikaranyytti : minä oon taas sitä mieltä että sun oli tarkoitus käydä tuolla lapsettomat ja kun tuut kotia ni teille tulee plussa mikäli vaan kummatki vielä sitä haluatte. Kaikella on tarkoituksensa.
Birita: tervetuloa mukaan. Pahoittelen pitkästä taipaleesta. Erikoinen tilanne siellä ku lääkäri kattoo ettei menkat voi vielä alkaa mut Alko kuitenki niinku sanoit. Mutta pääasia kuitenki että olet hoidossa. Juu tuo et tippuu korkealta ja kovaa ku menkat alkaa niin on jotai hirveetä. Niin on nekin plussat ja km:t. Mut niihin kaikkiin turtuu. Välillä haluu luovuttaa ja sit vaan taas vahvistuu olo ja on pakko jatkaa ettei kaduta ettei oo yrittäny. Ja itselle kun on tää plussa nyt tullu ja päässy 15 viikon yli niin tuntuu että ajatus käy koko aika että onko elossa, ei oo elossa, on elossa, ei tätä voi uskoa todeksi ollenkaan. Mut tsemppiä tulevaan ja ottakaa kaikki apu vastaan mikä annetaan ja Vaatikaa vielä vähän enemmän.
Viipsukka : miten sun järkevyys liittyy siihen miten saat käsiteltyä asian. Kyllä se loppuu järjen juoksu nopeeta tarpeeks monen pettymyksen jälkee jota mieli ei saa yksin käsiteltyä loppuun. Voimia. Voisko luget tukea raskautta sinne 12 viikolle asti niinku mulla.
Pikkuminski : meinasit sitte alkaa telkkaria töllöttää :D
Haikara : lisäys edelliseen tekstiin että nyt oot kyllä salaperäisesti onnellinen :D ♡
Julianna: voi ei! Nyt ukko foolihappo, sinkki kuurille ja kaikki koti keinot käyttöön. Luulis että jatko tutkimuksia tehdään...

voimia!
Beisla! Nyt ++++ :D
Dolcetti : 3 on parempi kuin ei mitään. Siirretäänkö siinä vain yksi vai kaikki kolme ja jos yksi siirretään ni mitä niille muille käy jotka lähteny jakaantumaan?
On. Raskauteen kai kuuluu hyvää ainakin kuvittelen tuntevani jo useamman liikkeen päivässä. No mitä nyt parisuhteeseen tulee ni oon kusessa... :/ uuden elämän alku. :/ en yhtään tiedä mitä teen tai miten menee. Löydän hyviä puolia enemmän kuin huonoja mut ei se tartte olla ku se yks huono puoli tulla esiin ni se on sitten huono juttu enkä nää mitään hyvää. Eli ukko lomautettiin... en tiedä yhtään miten pitkäksi aikaa lomautettuna mutta ilmeisesti ei ihan heti oo kiinnostusta takas töihin palata... niin kauan ku liiton rahoilla voi olla... :D ite se on mielissään mutta itse en osaa olla että ukko kaikki päivät kotona. Joka v****n viikko ja päivä kotona... en osaa olla. Ja varsinkin jos on tollanen niinku tähän asti ollu....ei kestä hermo ja sitten ku itse jään lomalle myös ni siitä ei tuu mitään.... no hyviä puolia on se ettei tartte maksaa Hoitomaksua pojasta (säästyy rahaa). Jos hyvin menee ni ukko on kotona tukena ku vauva syntyy ja Tehään puoliksi hommat... tekee kotitöitä... ym. Ym. Tai se toinen vaihtoehto ehto että ukko makaa sohvalla, nukkuu, lihoo, juo kaljaa, sopertaa kännissä ja keksii kaikkia tyhmiä ideoita, keksii tekosyitä jotta kun oon töissä ni mä elätän kun enemmän rahaa. Ym. Ym. Paskaa. No jännittää... Luulen että senki haaveet paremmasta kunnosta ja lomailusta ei tuu onnistuu hyvin...ainakaan mun kans vaikka väittää että on sit enemmän aikaa Mullekki... jää nähtäväksi. Mutta hirvittää ihan sikana. Kysy jo voinko lopettaa äippä loman aikasemmin ja se jatkaa mutta en kyllä suostu. Vietän lomani joka mulle kuluu. Siitä se sitten syyttää mua varmaan että oon tyhmä ja laiska.