Heippa!
Ompas tullut päivän aikana viestiäjä paljon!
Julianna, tervetuloa! Toivottavasti viihdyt vain hetken kanssamme!
Minni, voi hyvänen aika tuota teidän tautia

voi kun nyt äkkiä vatsa rauhoittuisi!
Abriina, teillekin pikaista plussaa!
Helinäkeiju, onpas ikävästi sielä teilattu kaikki vauvapalstat! Sillon kun me oltiin yritetty puoli vuotta niin kävin gynellä ha se tosiaan määräsi ne clomit. Sanoin myös just siitä googlettelusta ja vauvapalstailusta. Se lääkäri vai tuumasi että no onhan se nyt luonnollista että haluaa ottaa asioista selvää. Itse olen myöhemmin vain todennut että välillä kun yritys likaa valtaa pään niin on ihan hyvä ottaa etäisyyttä pitämällä taukoa. Tuo teidän yritys on vielä vähän, ja ne ei tosiaan tee asialle mitään ennen kun se vuosi on täynnä (mulle clomit määräsi silloin yksityinen gyne ja mulla oli melko epäsäännöllinen kierto, 29-38 pv). Toivottavasti kuitenkin plussaat pian luomusti! Ja kesä menee aina tosi nopeesti! :) Niin ja luontaistuotteista ei varmasti haittaakaan ole. Niin ja pahoittelut menkoista
Diabolicat pahoittelut menkoista myös sulle, paska homma
Minttukarkki, tervetuloa! :) Ehdottomasti kannatta mennä tutkimuksiin, helposti kaikki on kuitenkin ok tai hoidettavissa, niin eipähän sit mieltä paina tietämättömyys. Ja Kyllä täällä on ollut "nuorillakin" ongelmia lisääntymisessä, joten eipä se iästä ole kiinni. Ja täällä kirjottelee tos monen ikäistä porukkaa :) Kun me hakauduttiin tutkimuksiin, meni siitä 5 kuukautta ekaan käytiin ja sit siitä varmaan 4 kk ekaan tutkimuskäyntiin. Mä itse itkin huutoitkua pitkään kun tajusin et pitää alkaa tutkimaan. Ja jostain syystä koin tosi vaikeena mennä. Mut nyt tutkimusten jälkeen on jotenkin tosi seesteinen olo, kun tietää miten asiat on. Se että noiden käyntien välillä oli paljon aikaa mut tapauksessa oli tosi hyvä, koska mun pää ehti käsittelemään kuvion hyvin. Kun tehtiin aukiolotutkimus, se oli mun tapauksessa hyvin kivulias,toiset ei tunne mitään. ja sit meidät laitettiin IVF jonoon, joka on meille 1 vuosi koska mun pitää kans tiputtaa painoa. Kantsii rauhassa tutkimus asiat miettiä, molempien ymmärtää mitä se vaatii kummaltakin. Ja sit taas se että jos nyt jotain sattuisi olemaan onglemana, se ei tarkoita et tiedän olis pakko mennä hoitoihin just nyt jos se ei tunnu luontevalta. Näihin ajatuksiin kasvaa pikkuhiljaa ja kantsii käsitellä asiat vaihe kerrallaan eikä ajatella sitä koko kokonaisuutta. Mut tosiaan odotus ajat on pitkiä, laittakaa asia vireille, voittehan koittaa sit siirtää aikoja kun tulee ajankohtaiseksi ja jos ei tunnut viel siltä et haluaa mennä. Ja onnea hienosta painonpudotuksesta!

Ja kilpparista vielä, että lapsettomuus ongelmissa ehdottomasti nää pitää tarkistaa! Koska se myös vaikuttaa raskautumiseen ei pelkästään sikiön kehitykseen. Mulla oli TSH 3,8, ylä raja oli muistaakseni 4,1 ja suunniteltiin lääkitystä, et pitäs olla alle 2,6. Tän jälkeen nää arvot sit menikin ihan sekaisin mut sun kantsii tarkastaa!!
starling, wau! Ihanaa onnea vauvasta!
Murkku, oioioi! polttavat menkkaolot noilla dpo:lla kuulostaa huippu hienolta!!!!
Ilpuri kp31/n.31, yk 24 eikä mitään oloja:)