Larissa, jopa sulla tuuri kävi! Noilla sitten pärjää jonkin aikaa; oletettavasti pakkauskoko oli yhtä iso kuin yleensä.
Mulla on niin usein ollut Pregnylin pisto letrojen kanssa, että en ihan osaa sanoa miten kierto olisi lähtenyt menemään täysin luomuna. Mutta ne kierrot kun olen mennyt ilman irrotuspiikkiä, ovis on tullut mun normaalin kierron vaihteluvälin (o-plus kp12-16) alkupäässä.
Muurahainen, höh negalle, mutta yritä malttaa sunnuntaille niin varmaan siellä vois jotain alkaa jo näkyä. :)
Helinäkeiju, kuulostaa todella rankalta sun kiertojen heittely sun muu.

Tervetuloa siis tälle puolelle, täältä ainakin saa vertaistukea. Ainakin itekin oon muutaman kerran ollut varma, että olen raskaana, mutta toisin on käynyt. Mäkin neuvosin että jos kierrot noin selkeästi on oudot, kannattaa kysyä apuja mieluummin aiemmin kuin myöhemmin. Toivotaan että ne terot nyt auttaisi sulla.
MrsC, hyvä että osuu vapaa viikonloppu sopivasti oviksen aikaan, tärppionnea!
On. Illan o-testi näyttikin plussaa. Sofi (tai nykyään OneStep) tummui testiajalla kontrollia vahvemmaksi. Tein samasta pissasta vielä vertailun vuoksi PregCheckin. Sen testiviiva jäi ehkä karvan verran kontrollia haaleammaksi mutta silti sanoisin että plussa. Ja kun mulla on yleensä niin, että illalla tulee tasavahvat viivat ja seuraavana aamuna vielä tummempi, ei huoleta että toinen testi oli toista selkeämpi plussa.
Luovuttaja sanoi että hänelle sopii huomenillalla inssi. Se on sitten viimeinen koti-inssi, riippumatta siitä ehtiikö IVF seuraavaan kiertoon vai ei. Hän on lähdössä pitkälle reissulle joten seuraavan kierron ovulaation aikaan ei ole paikalla kuitenkaan.