Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Murkku, siinä aikasemmassa en nähny mitään mutta tossa viimesessä nään ainakin sen paikan, johon viiva tulis! Onpa jännää! Huomenna aamulla uus testi. :)

Larissa, mahtavaa että pääset hyvillä mielin uuteen kiertoon. Mulle sanottiin clomeista että voi ottaa samalla kertaa, jos mun annostusta ois nostettu. Eli näköjään kahta koulukuntaa tässä. Plussaa kohti! ++++++

Kääk, mulla oli menny Viipsukan plussa ohi. Onnittelut!!!!

Ja Mannkalla ihana digin tulos. :)

Ja piinapäiville pitkää pinnaa, täällä oli monta jännittämässä!! ++++++ Ai että kun saatais Kyllä se oli vaikeeta -ketjuun koko tää kööri. :) Siellä on vielä vähän hiljaista. :)

Kenellä ois Murkun lisäks testipäivät lähellä? En malta odottaa!

Diabolicat, voi olla että lähempänä sitten tutustun noihin sun jakamiin linkkeihin kun mullahan on todettu selkee pcos, eli jos ongelmia ilmenee imetyksessä niin kiitos jo valmiiksi infosta. :)

Ai että niin hyvä mieli Minni sunkin puolesta kun keho toipu noin nopeasti ja heti komeaa o-plussaa lykkäs. <3 Jospa se r-plussa kolkuttelis pian ovella. :)

Hedelmällistä tammikuuta naiset!

Maggie rv 6+6 ultran mukaan <3

Kiitos Maggie. ♥

Tässä on ylhäällä tän aamun testi ja alhaalla on toissa illan testi.

f87194a185a37f1fa61b7bc94d209ce2

f63421f92196ea87a8a2285fef69ee48

Noi on Apteekin testejä.

Jommassa kummassa englanninkielisessä lähteessä oli myös puhuttu lisääntymisongelmista ja letrotkin näin mainitun vaikka vaan ihan selasin. ☺

Diabolicat: juu tosiaan aion yrittää kun koin ettei mulla ollu tarpeeksi tietoa. Luulin että "en saa" imettää kuin 2h välein ja sit pullosta. Olin aika pettynyt. Sain pumpun käyttöön vasta viimeisenä iltana kun jo seuraavana päivänä pääsin kotiin. Kotona yritin pumpata ja imettää mutta eihän se sitten mennytkään niinkuin piti. Nyt osaan pyytää pumppua jo heti alusta ja pidän kyllä rinnalla niin paljon kuin mahdollista. Itsellähän rinnat on just tollaset "tubulaariset" :D eli rinta kudosta ei paljoa ole...ovat sellaset ketun nokat mutta ei kai se välttämättä katso etteikö maitoa tulisi kun tarpeeksi yrittää :D pääasia että edes jonkun verran saa imetettyä jos ei täys imetyksellä olisikaan. Sitä vaan ajatteli asiat niin eritavalla silloin. Nyt voin ainaki yrittää tehdä asiat toisin :D

Larissa: huippua kun pääset aloittamaan letrot :D
Nyt sit vaan plussaamaan :D
Ja itse otin kerralla molemmat tabut ja taisin ottaa illalla. Ohjeistusta tähän en saanut... enkä kyllä plussa kierrossa mitenkään säännöllisesti ottanut ku tosiaan letrot unohdin toisen päivän jälkeen jo :D

Murkku, ihan ku mäkin jotain näkisin vaikka mä en yleensä erota ku suunnilleen leffaviivat :)

Enkä sit malttanu minäkään olla testaamatta... Enpä tiiä, ehkä viivanpaikka näkyy... :/
Muoks. Eikä sekään oikein kuvassa :D

ImageUploadedByVau Foorumi1452155136.336071.jpg

Anannaa dpo11

Liisu, tänään en oo testannut, huomenna taas testaan :)

Anannaa, ihan ku sullakin jotain näkyisi, toivottavasti vahvistuu...

Muurahainen dpo 11, yk 23

Muokattu viimeksi:
Reissusta palattu! Oon lukenut ja tykkäillyt mutta en nyt jaksa palata lukemaan kaikkea tarkasti.

Viipsukkaa en tainnut onnitella vielä, onnea siis paljon! :wav

Larissa kyseli letroista. Mullakaan ei ole tullut mitään sivuvaikutuksia. Mun menkat tosin tuntuu hieman niukentuneen, vaikka kolmessa ultrassa todettiin että limakalvo on hyvä. No, mulla oli mistä ottaa joten en ole huolestunut. Mulle ei taidettu antaa mitään ohjetta niiden ottamisesta, mutta oon järkeillyt että samaan aikaan päivästä on varmaan hyvä. Yleensä oon ottanut aamulla, mutta joskus illalla.

Murkulla näin hailuran, vahvistumista! :)

Ai niin ja Minnille onnea o-plussasta! Seuraava plussa on sitten pysyvä. :wink

Nyt en muista mitä muuta piti kommentoida. Onnea tai tsemppiä tai voimia kullekin tarpeensa mukaan. :p

On. Aloitin eilen o-testailun mutta vielä näyttää täysin negaa. Ovis varmaan kuitenkin viimeistään viikonloppuna. Nyt siis kp12.

Kiitos kaikille, kun kerroitte vinkkejä letroista :) Huomenna pääsen minäkin aloittamaan! Vähän jännittää :grin Kp 10 sitten folliultra, olisivat laittaneet vasta kp 12-13, mutta onneksi sain aiemmin ettei mene ovis jo ohi. Viime aikoina ovis on ollut jo kp 12-14, saa nähdä miten letrojen kanssa.

Mites muuten teillä muilla, onko letrojen kanssa ovis aikaistunut tms?

Beislalle onnea oviksen metsästykseen <3

Murkku, testaas tänäänkin iltapisusta :wink

Larissa kp 2, letro-kierto 1

Meilläkin vissiin folliultra kp 11? Eli perjantaina 15.1. ku oletettu ovulaatio olis 18.1. maanantaina. En enää muista, tarvitaanko miestä siellä folliultrassa? Vai vasta seuraavalla viikolla?

diabolicat, meillä on samana päivänä sitten folliultrat :) Tehdäänkö teille inssi? Folliultraan ei kai miehen tartte tulla?

Anannaalla näkyy myös jotain!

Uutta testiä odotellessa murkku!

Larissalle en varmaan sanonut pahoitteluja menkoista, mutta asenne on ainakin hyvä! Jospa letrot toisivat plussan <3 sen olet ansainnut täysin! (niinkuin kaikki muutkin) :)

Beislalle o-plussa onnea! :)

Kiitos kaikille tsempeistä! Olette edelleen huikeita naisia <3 Iso tuki rankkoina aikoina ja en usko, että kukaan muu pystyisi samaan!

Dpo 1

Takaisin