Juliet92
Asioista perillä oleva
@Nurppu siis eikö vieläkään? Kyl on aika p***** suoraansanottuna. Odotuttaa tollai.
@Maakku pahoittelut uudesta kierrosta
@Maakku pahoittelut uudesta kierrosta
Tervetuloa joukkoon ja digitestiä kans suosittelen!Moikka! Olen uusi täällä ja haluaisin teiltä muilta naisilta vertaistukea vauvajuttuihin. Olemme mieheni kanssa toivoneet lasta jo useamman vuoden, olemme molemmat +30-v ja esikoinen olisi kovin toivottu. Mulla oli käytössä vuosia pillerit, jotka lopetin loppuvuodesta 2019. Menkkoja ei tullut aluksi kuukausiin ollenkaan, koska ne olivat jo vuosia olleet pois pillereiden takia. Sitten kun tulivat, niin olivat todella runsaat ja siitä lähtien olleet epäsäännölliset ja runsaat. Emme ole halunneet ottaa stressiä "yrittämisestä" vaan olemme puuhailleet satunnaisesti. Välillä olen tehnyt ovulaatiotestejä, mutta aina on negatiivista näyttänyt. Vasta hiljattain ovulaatiotesti näytti ekan kerran haamuviivaa. Jonkin ajan kuluttua tein myös raskaustestin jossa oli haamuviiva. Tein myös toisen testin ja sama homma. Alkuraskauden oireisiin sopivia oireita minulla on ollut mm.iltaisin pahoinvointia syömisen jälkeen, hajuaisti on ollut tosi herkkä, alavatsaa ja alapäätä on vihlonut ja olen ollut väsynyt. En kuitenkaan halunnut tästä liikaa innostua, en uskalla. Tein uuden testin mutta päiväsaikaan, mutta ei näkynyt kuin yksi viiva. Nyt olen aivan äimän käkenä, että voinko silti olla raskaana?! Mitä olette mieltä? Kiitos kaikille ja tsemppiä vauvahaaveisiin!